Nieuwe meubels van Fossalta
(30 reacties. Pagina 2 van 4)Moderator(s): Dré
FossaltaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-12-2001 Laatste: 11-3-2013 Berichten: 1096 | 10-9-2004 18:40 |
Zie enkele posts terug Fossalta | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 10-9-2004 18:47 |
Ik vondt je meubels altijd de mooiste die er waren, totdat er deze oerlelijke spikkel laag opzat, erg zonde lijkt me maargoed, als jij het zelf mooi vindt...! | |
DoublexxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-9-2003 Laatste: 3-2-2013 Berichten: 24 | 10-9-2004 19:00 |
ik vindt het mooier als da spul wat tom er opgeplakt heeftf maar goed ieder zijn eigen mening he | |
Double XX blaast leven in uw feest | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 10-9-2004 19:13 |
Edit Mod: Ik vind het altijd zo grappig dat er personen zijn die roepen: oerlelijk of zo iets, maar hoe hetvolens hun dan zou moeten, zetten ze er niet bij..... Kritiek is ok. maar laat het wel opbouwende kritiek zijn aub. Ik heb een paar vraagjes: Jij hebt je meubels recht gemaakt aan de achterkant. fossalta.xs4all.nl/utils/meubels/foto12.jpg Vind je dat niet onhandig? Zo sta je er konstant met je knieën tegenaan te stoten als je aan het werk bent. Dat is de reden dat ik het zo: www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/meubel3/meubel3.jpg gemaakt heb. 1* Waarom hebje de apperatuurbak zo diep gemaakt? Moet er iets in wat zo hoog/diep is? Anders zou ik hem een stuk ondieper maken, spaart je weer lekker bergruimte om losse spullen in te stoppen. 2* Persoonlijk lijkt het vinyl me iets te druk, maar dat kan idd dor de foto gezichtsbedrog zijn. 3* Die sluitprofielen zitten half omdat je daar zeker een vlinder maakt? 4* Verder gaat het er netjes uitzien, ik herken alle fases van mij weer bij jouw | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
FossaltaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-12-2001 Laatste: 11-3-2013 Berichten: 1096 | 10-9-2004 19:24 |
Tom schreef: Ik heb een paar vraagjes:Jij hebt je meubels recht gemaakt aan de achterkant. fossalta.xs4all.nl/utils/meubels/foto12.jpg Vind je dat niet onhandig? Zo sta je er konstant met je knieën tegenaan te stoten als je aan het werk bent. Dat is de reden dat ik het zo: www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/meubel3/meubel3.jpg gemaakt heb. 1* Waarom hebje de apperatuurbak zo diep gemaakt? Moet er iets in wat zo hoog/diep is? Anders zou ik hem een stuk ondieper maken, spaart je weer lekker bergruimte om losse spullen in te stoppen. Er komt voorin nog een gat waar de afspeel unit van de dubb cd-speler komt ook komt daar nog een aansluitpaneel voor stroom e.d. 2* Persoonlijk lijkt het vinyl me iets te druk, maar dat kan idd dor de foto gezichtsbedrog zijn. toen ik de foto's zelf voor het eerst zag dacht ik ook van WOW!.. als ik vanaaf nog ff tijd heb zal ik een foto maken met een blacklight aan 3* Die sluitprofielen zitten half omdat je daar zeker een vlinder maakt? Yupz 4* Verder gaat het er netjes uitzien, ik herken alle fases van mij weer bij jouw Fossalta | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 10-9-2004 19:29 |
Jij maakt de aansluit panelen van boven? Ik maak ze van binnen, er is een verdieping onder de app. bak, en daarin komt een XLR aansluitplaat. Als dat klaar is maak ik er wel een foto van om te laten zien. Ik boor straks nog een zijdelings doorvoergat aan beide kanten, om de aanslutikabels door te voeren, zonder dat ze dan over de grond hoeven te lopen. Heb ik lekker van Dré afgekeken | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 10-9-2004 20:13 |
Tom schreef: Ik heb een paar vraagjes:Jij hebt je meubels recht gemaakt aan de achterkant. fossalta.xs4all.nl/utils/meubels/foto12.jpg Vind je dat niet onhandig? Zo sta je er konstant met je knieën tegenaan te stoten als je aan het werk bent. Mijn meubel is ook recht aan de achterkant en heb daar geen problemen mee, ik denk dat het de manier van staan is. Achter het aanrecht sta je dan ook met je knieën tegen de kastjes? Het gebruikte traanplaat vinyl van Tom ziet er goed uit maar dat spikkeltjes vinyl is ook niet verkeerd! Ook dat geeft het een net uiterlijk. Martin. | |
kvm entertainment | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 10-9-2004 22:37 |
kvm schreef: Achter het aanrecht sta je dan ook met je knieën tegen de kastjes?de meeste hangen toch wel 5 centimeter over de kastjes. Daar heb ik het dan ook van af gekeken | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 10-9-2004 22:55 |
Tom schreef: Nou, dan moet je toch maar eens naar je aanrecht lopen,de meeste hangen toch wel 5 centimeter over de kastjes. Daar heb ik het dan ook van af gekeken Vandaar waarschijnlijk dat ik met mijn disco meubel hier geen last van heb. het onderste gedeelte heb ik geheel vrij. home.tiscali.nl/~7465/disco/dt.jpg Aangezien jij wielen eronder hebt, lijkt het mij dat je geen last hebt van je knieën. Hoe had je dat met je vorige meubel? Martin. | |
kvm entertainment | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 10-9-2004 23:05 |
kvm schreef: Aangezien jij wielen eronder hebt, lijkt het mij dat je geen last hebt van je knieën.Hoe had je dat met je vorige meubel? Zelfde als bij jouw: www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/oud1.jpg | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |