Forum > Newbie Forum

Wanbetalers

(243 reacties. Pagina 19 van 25)
Moderator(s): Dré
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
11-7-2009 21:25
Via new-line verzonden, was een grote mail...

Dré, kan ik dat mailje ergens terug zien zodat ik het kan kopiëren?
Event-Light
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
13-7-2009 09:49
Je hebt 5 mailtjes verzonden waarvan 3 stuks "test test test" over een periode van 5 maanden...

Geen groot mailtje gevonden. Sowieso mag het mailtje niet langer zijn dan 3000 karakters (staat ook vermeld op de pagina in kwestie). Het is bedoeld om iemand een berichtje te sturen, niet om de bijbel door te mailen naar anderen...

De term "kort en bondig" is wellicht op z'n plaats (gecombineerd met de term "compleet" uiteraard).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
13-7-2009 14:09
Tja, ik ga helaas mijn mailtjes niet tellen. Ik ga er vanuit dat het syteem het wel aangeeft waarneer de 3000 word overschreden
Event-Light
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
13-7-2009 18:53
Nog even terugkomend op mijn vraag een paar pagina's terug. Ging over het grote verschil in factuurprijs en (mondeling) overeengekomen prijs bij een leverancier.

Vorige week voor het eerst een aanmaning gehad inclusief dreiging om de zaak over te geven aan een incassobureau. (En dat terwijl er nog altijd was afgesproken dat we door de firma gebeld zouden worden omdat ze het 'een en ander' nog moesten uitzoeken.)

Toch nog maar eens met de vertegenwoordiger (degene die contact met ons op zou nemen) gebeld. Deze was echter op vakantie, we moesten maar even naar het kantoor gaan, daar zouden ze ons wel verder helpen. We moesten op donderdag maar even langskomen, want dan was persoon X aanwezig.

Prima, wij op donderdag naar kantoor en gevraagd naar persoon X. Die was aanwezig maar nogal verbaasd over onze komst. Nu bleek dat de vertegenwoordiger die alles met ons zou regelen helemaal NIETS aan het kantoor had doorgegeven. Ook van ons probleem met de firma was eigenlijk niets bekend.

Vertegenwoordiger heeft ons dus mooi bij de poot gehad door te zeggen dat hij ermee bezig zou gaan (en tig maal beloofd heeft terug te bellen, maar uiteraard nooit gedaan).

Op het kantoor kennen ze nu in ieder geval onze kant van het verhaal en ze gaan ermee bezig. Incasso wordt in ieder geval stopgezet totdat ze het uitgezocht hebben.

Mooi rommelpot bij dat bedrijf dus. Maar goed, we wachten af, de man die wij gesproken hebben dacht in ieder geval dat we wel een regeling konden treffen.

Hier in ieder geval eerst bedankt voor de reacties.

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
13-7-2009 19:43
Tijdje terug iets soortgelijks meegemaakt.

Op de PA-markt wat licht en geluid gekocht bij een bedrijf en een dag later bij aflevering contant betaald, BTW bon zou worden nagestuurd. Netjes binnen een week een BTW bon in de bus en en 3 weken later een aanmaning angry .
Na een vriendelijk doch zeer dringend mailtje van mijn kant met de betreffende verkoper werd direct de fout erkend, opgelost en excuses aangeboden. Zo kan het dus ook.
Lost in Music
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
13-7-2009 23:54
Een importeur waar ik veel zaken mee doe is ook wel creatief, die stuurt eerst een herinnering en daarna ontvang ik pas de factuur. laugh :D
Vergeet niet te lachen
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
14-7-2009 00:54

DJ-Jan schreef:

Tja, ik ga helaas mijn mailtjes niet tellen. Ik ga ervan uit dat het syteem het wel aangeeft waarneer de 3000 word overschreden
Reken daar maar niet op. Die gehele module is geschreven in een zwaar gefrustreerde stemming (veroorzaakt doordat er voor de zoveelste manier op de meest grove manier misbruik gemaakt werd van het forum) en is zeker niet 100% gedebugged.

Dus: Wil je het zeker weten, zorg er dan voor dat de mailtjes normale afmetingen hebben (want 3k (waarbij er 1k overhead kan zitten in opmaak (veldgrootte dus 4k)) is meer dan ZAT voor alle normale berichten)!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
14-7-2009 01:17
Zolang er geen functie aanwezig is om het mail adres van een forum lid te zien (altans, die heb ik nog niet gevonden) ging ik er vanuit dat het systeem het wel zou aangeven als ik het overschrijd (anno 2009 is dat toch niet teveel gevraagd?) maar goed, volgende keer stuur ik wel eerst een lege mail zodat ik die persoon zijn mail adres zie en daarna stuur ik vanuit mijn eigen mail wel het bericht met alle informatie die ik wil versturen op dat moment
Event-Light
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
14-7-2009 01:25
Net even getest. Er komt keurig een melding zodra het bericht te lang is...

Uiteraard moet je j@vascript wel aan hebben staan (maar goed, daarvan ben je op de hoogte gesteld bij het inschrijven op dit forum)...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
14-7-2009 01:36
Ben ik even blij dat java hier gewoon aan staat (en ook niet uitgaat)
Dan lag het probleem dus ook niet, zojuist de woorden na laten tellen, het waren er ongv. 800

Nadat ik het bericht had verzonden kreeg ik ook geen melding van bericht verzonden, opdat moment had ik wel gewoon internet en java....
Na een ander (korter) bericht verstuurd te hebben kreeg ik wel te zien ''bericht verzonden''
Event-Light

Terug naar forum Reageer (zonder quote)