Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 182 van 289)
Moderator(s): Dré
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 19-6-2024
Berichten: 569
21-1-2008 18:02

djspiky schreef:

Precies om die reden was ik ook aan het denken om boven de 30-40 man een hogere prijs te vragen (misschien ook een tip voor jouw Bart?). Omdat de apparatuur gewoon ontzettend veel geld kost (zeker als je 14 bent) kan ik dat extra'tje goed gebruiken.

Maar ik weet niet of dat redelijk is tegenover klanten, iemand die daar wat over kan zeggen?
inderdaad, lijkt me ook wel makkelijk(er). zo verdien ik er ook nog eens meer mee ook razz :p (al het geld gaat toch terug in nieuwe app.). Maar het lijkt me zeker een leuk idee!

En inderdaad, ofdat de klanten het redelijk vinden.. Dat vraag ik me ook af happy :)
Tomvz20Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
Berichten: 122
21-1-2008 18:48
misschien een idee om met een speciale show (iig speciaal tarief) te werken voor kinderfeestjes. zo is het voor je "oudere klanten" duidelijk dat dit een kinderfeest tarief is
DJbooths (dot) nl
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 4-7-2024
Berichten: 413
21-1-2008 19:45
Tsjah, de apparatuur word niet veel anders als ik een 2e show erbij doe. De klant zal dan vragen waarom ik een speciaal tarief heb voor een show die hetzelfde is als de "normale" show. Daar heb ik dan geen antwoord op razz :p.
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 387
21-1-2008 21:45
Ik doe c.a. 25 feesten per jaar. Elk feest staan de mensen te rampe stampen "ik wil je nog een keer"."Ik ga je bij iedereen aanraden" En elke persoon bij het weggaan geeft me een hand "je deed het fantatische".

Met anderen woorden, Ik lever dus een mooie show en goeie muziek. En daar zijn mijn prijzen ook naar. Ik ga liever zaterdag avond met mijn vriedin uit, dan dat ik een beetje toe ga kijken naar mensen die een leuke avond hebben en ik maar 50 euro krijgen. En tegen woordig vraag ik ook (extra voor me zelf) 30 euro transport kosten. Dus eigenlijk 210 euro per 4 uur.

Maar ik doe 1x per jaar ook wel mee voor het goede doel. Vorig jaar 24 uur niks gegeten + ik sta 24 uur lang te draaien. Wel meer dan 30.000 euro opgehaalt. Maar dan is het wel doordeweeks...

Kristian
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
21-1-2008 22:04
Je doet net of je het heel erg zwaar hebt. shut up :X
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 387
21-1-2008 22:15

sonic boom schreef:

Je doet net of je het heel erg zwaar hebt. shut up :X
Totaal niet zo bedoelt. Zwaar heb ik het echt niet.

Kristian
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
21-1-2008 22:16

dj krissie schreef:

sonic boom schreef:

Je doet net of je het heel erg zwaar hebt. shut up :X
Totaal niet zo bedoelt. Zwaar heb ik het echt niet.

Kristian
Hij is gewoon trots! laugh :D
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-1-2008 00:55
@ dj Krissie, dat lijkt me een redelijke prijs, vooral als je er zoveel positieve reacties op krijgt. Ik zou wel wat aan de uitstraling van je show doen, je "meubel" ziet er erg iel uit zo. Hoeft niks bijzonders te zijn, maar gewoon een zwart schotje ervoor ofzo zou al een hele verbetering zijn... om het geheel wat meer "body" te geven zeg maar.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 387
22-1-2008 11:56

YourLiVe schreef:

@ dj Krissie, dat lijkt me een redelijke prijs, vooral als je er zoveel positieve reacties op krijgt. Ik zou wel wat aan de uitstraling van je show doen, je "meubel" ziet er erg iel uit zo. Hoeft niks bijzonders te zijn, maar gewoon een zwart schotje ervoor ofzo zou al een hele verbetering zijn... om het geheel wat meer "body" te geven zeg maar.
Hoi Marcel.

Ook jij bedankt voor je reactie.

Natuurlijk is er bij elke feest een meubel. Deze foto was gewoon over het algemeen gericht aan de klant wat er geleverd wordt bij onze kleine show. Want cd-koffers en koffer voor de lichtsturing e.d. staat er ook niet bij.

Over een schotje ga ik zeker iets op verzinnen. Maar ik dacht ook om misschien en zwart doek te spannen. Als dat mooi strak kan hangen geeft dat ook al een betere uitstraling. Tips?

Kristian
Kevinos91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2007
Laatste: 3-2-2014
Berichten: 258
22-4-2008 09:37
Wij hanteren momenteel +-200 euro, ligt aan het aantal personen en het genre muziek ( Ik ben nu een eigen CD collectie aan het opstarten, waarvan ik alleen 60's en 70's heb momenteel ( overigens wel een leuke basis om mee te beginnen happy :) ))

200 euro is in mijn ogen nog iets te weinig, ik denk vooral met onze nieuwe apparatuur ( 2x CDJ200 en Dateq Styx ) dat we wel richting 250 euro mogen gaan. Het geluid is helemaal in orde, maar het licht bestaat uit slechts 8 par64, een ILDA laser, wat losse lichteffectjes en een Martin Pro 2000. ( Aangestuurd door een lite puter 4 laugh :D )

Ook draaien we met 3 man. ( Wat je onder draaien verstaat, ) waarvan ik de DJ ben, mijn neef is de LJ en mijn broer 'loopt' alles te controleren, zorgt voor de conctacten etc. ( PR )

Overigens zijn we wel (pas?) 8 maanden bezig, vandaar dat ik nog geen grote legale cd collectie heb. Zo als eerder aangegeven, ben ik nu aan het sparen voor cd's en wil binnen 1 jaartje toch wel een cd koffer vol hebben met oldies(60 70 80) en een beetje muziek vanaf 2000. Heeft iemand misschien nog tips voor mij ? ( Ik wil alle hitzones bij elkaar gaan sparen, is dit een goed idee ? )

Mijn broer ( PR ) heeft dus zijn laptop vol met mp3's staan, het is me ook nog steeds niet duidelijk of het legaal of illegaal is. De een zegt dat de horeca eigenaar een overeenkomst heeft met BUMA, en de ander zegt dat je hoe dan ook ( ook met legale cd's ) hangt als BUMA controleert. En dan gebruiken ze het argument dat CD's alleen gebruikt mogen worden voor thuisgebruik ( ook al zijn ze legaal ), nou dan vraag ik mij soms af waarom ik een legale cd collectie begin ( zekere voor het onzekere, en ik wil graag mixen op mijn CDJ200's laugh :D )
Freelance diensten & LED Design

Terug naar forum Reageer (zonder quote)