Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 172 van 289)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-8-2007 15:58

Tom schreef:

dure effecten gebruik je alleen als je erbij bent voor speciale avonden.
Uhm, dus als ik graag door jou een evenement van 2 weken laat voorzien van licht en geluid en ik wil erg graag 12x Mac-250 Krypton in een truss geknoopt zien weiger jij? Parretjes en kermiseffecten is het enige dat ik dan kan krijgen?

Als alle bedrijven op die manier gaan handelen worden alle meerdaagse evenementen wel een saaie (kermis)boel..
Light Image
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
30-8-2007 16:07
Daar gaat het niet om, als er duidelijke afspraken zijn waar beide partijen het over eens zijn zal Tom er niet moeilijk over doen lijkt me. De organisator zorgt maar voor de beveiliging e.d. van het spul, is dat niet in orde mag je gerust zo'n klus laten lopen óf de zooi dagelijks afbreken en de volgende ochtend opbouwen..
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
30-8-2007 16:14
Klopt, maar als je elke dag alles moet afbreken mag je daar ook wat extra voor rekenen, als je dat 3 weken lang elke dag moet doen is het ook een aardig kostenplaatje...
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
30-8-2007 16:17
Tuurlijk, net zoals die eventuele container huren e.d... Allemaal op kosten van je klant.. wink ;)
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
30-8-2007 16:17
Dit wordt wel heel erg offtopic zie ik nu, dit gaat niet meer over de kosten van het evenement, dus ik heb even een nieuw topic opgezet waar we verder kunnen gaan...
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
MobileShowtechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-8-2007
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 25
30-8-2007 16:18

JeroenVDV schreef:

Tom schreef:

dure effecten gebruik je alleen als je erbij bent voor speciale avonden.
Uhm, dus als ik graag door jou een evenement van 2 weken laat voorzien van licht en geluid en ik wil erg graag 12x Mac-250 Krypton in een truss geknoopt zien weiger jij? Parretjes en kermiseffecten is het enige dat ik dan kan krijgen?

Als alle bedrijven op die manier gaan handelen worden alle meerdaagse evenementen wel een saaie (kermis)boel..
Misschien wat offtopic:
Bij sommige doelgroepen waar je al een keer ervaring mee hebt gehad, kun je het beter niet verhuren, laat staan dat het meerdaags is. Bij bijvoorbeeld boerenfeesten / bierfeesten / dergelijke tent feesten gaan er natuurlijk geen hagelnieuwe Robe's mee. Echter hebben de meeste organisaties niet eens meestal de algemene voorwaarden door. Een apparaat waar bier overheen word gegooit etc. Dan loop je nog het risico dat het een wanbetaling word en de rest zul je wel raden.
Because Light Matters
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
30-8-2007 20:00

eriswa schreef:

alleznet schreef:

Verder denk ik dat RS-215's wel wat grof geschut zijn voor een ijsbaan (als achtergrond muziek). Meestal staan er bij ons 4x K-115 buiten om de baan heen en binnen ook nog een 4x gevlogen.
Hoe worden deze K115's gevlogen?
Zover als ik me nog herrinner (is al bijna een jaar geleden) in een stalen frame dat de hele kast omsloot. Was een vrij professioneel bedrijf hier uit de omgeving (is nu helaas failliet verklaard door omstandigheden).
Bier, Billen, Borsten en Beats!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-8-2007 22:41

JeroenVDV schreef:

Uhm, dus als ik graag door jou een evenement van 2 weken laat voorzien van licht en geluid en ik wil erg graag 12x Mac-250 Krypton in een truss geknoopt zien weiger jij?
Ik wel, omdat ik domweg geen Mac-250 kryptons heb.
Daarnaast verdom ik het om bij te huren, dus m.a.w. te slepen met zooi van een ander.

Als een klant wat duurdere lichteffecten wil hebben die ik wel in huis heb, is dat "no problemo".

Uiteraard zijn er wel dergelijke klussen waarbij er speciaal nieuwe apparatuur word aangeschaft, maar dat is na de huur periode dan ook vrijwel terugverdiend.

Martin.
kvm entertainment
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
31-8-2007 09:36

MobileShowtechniek schreef:

Echter hebben de meeste organisaties niet eens meestal de algemene voorwaarden door. Een apparaat waar bier overheen word gegooit etc. Dan loop je nog het risico dat het een wanbetaling word en de rest zul je wel raden.
Tja, dat zo'n organisator de algemene voorwaarden niet doorleest is zijn probleem, als jij maar zorgt dat hij er akkoord voor tekent. Bij ons staat op elk contract dat onze algemene voorwaarden van toepassing zijn, en dat die te vinden zijn aan de achterkant van het briefpapier waarop dat contract geprint is.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
31-8-2007 10:46

JeroenVDV schreef:

Uhm, dus als ik graag door jou een evenement van 2 weken laat voorzien van licht en geluid en ik wil erg graag 12x Mac-250 Krypton in een truss geknoopt zien weiger jij? Parretjes en kermiseffecten is het enige dat ik dan kan krijgen?

Als alle bedrijven op die manier gaan handelen worden alle meerdaagse evenementen wel een saaie (kermis)boel..
Jeroen, je moet het verhaal wel een beetje tussen de regels door lezen,
we hebben het hier niet over een ijsbaan in de Jaap Edenhal.....
Daar basseer ik mijn advies op.

als het de ijsbaan op de Dam zou zijn, (met vaste proffesionele bewaking) ligt het verhaal weer anders....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)