De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED
(192 reacties. Pagina 17 van 20)Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 24-8-2004 18:47 |
Ik wil mijn draaitafels graag zo -> www.aboutdj.nl/images/turntable/customsl.jpg Maarja geen hond die dat kan. (die ik ken tenminste) | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
Dj NoizStandaard Lid Uit: België Sinds: 20-8-2003 Laatste: 16-6-2006 Berichten: 357 | 24-8-2004 19:25 |
Reind schreef: Ik wil mijn draaitafels graag zo -> www.aboutdj.nl/images/turntable/customsl.jpgMaarja geen hond die dat kan. (die ik ken tenminste) Van hieruit kan ik het niet zien, maar het zou mij niet verwonderen moest die pony op de tt een sticker zijn ... Dat is dus (denk ik toch) een gespoten sl met een sticker (of toch iets dergelijks) erop geplakt -> Stap maar naar een reclamebedrijf en zij zullen je helpen (i.v.m. de stickers) De slipmat is een ander paar mouwen ... | |
Being a dj is not just a job for me, it's my calling! | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 24-8-2004 19:29 |
Het zou me ook niets verbazen als die pony gespoten is, kijk maar naar hoe het plaatje doorloopt bij de pitch fader, is lastig te doen met een sticker hoor. | |
Darth Crossfader | |
Dj NoizStandaard Lid Uit: België Sinds: 20-8-2003 Laatste: 16-6-2006 Berichten: 357 | 24-8-2004 19:31 |
DJ.T schreef: kijk maar naar hoe het plaatje doorloopt bij de pitch fader, is lastig te doen met een sticker hoor.Spuiten zal makkelijker zijn zeker ... (niet dus) | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 1207 | 24-8-2004 19:38 |
Ten eerste Noiz, absoluut geen aanval maar als je reageert op een post die vlak voor je staat, zou je dan niet willen quoten. Tenzij het natuurlijk een ontzettend lange tekst is en het anders te onduidelijk zou worden. Quoten is dan wel weer handig als je wilt reageren op een post van een pagina terug oid. Ik zie dit wel meer gebeuren, ik erger me er niet echt aan maar ik merk wel dat het door overmatig quoten binnen no-time erg onoverzichtelijk wordt. Ontopic: je ziet dat waar het bij de pitch fader iets lager wordt gewoon doorloopt, als je dit met een sticker zou doen zou het plaatje toch iets een vervorming hebben. Het kan natuurlijk een sticker zijn maar zo ziet het er dan niet uit. | |
Darth Crossfader | |
Dj NoizStandaard Lid Uit: België Sinds: 20-8-2003 Laatste: 16-6-2006 Berichten: 357 | 24-8-2004 19:52 |
DJ.T schreef: Ten eerste Noiz, absoluut geen aanval maar als je reageert op een post die vlak voor je staat, zou je dan niet willen quoten. Tenzij het natuurlijk een ontzettend lange tekst is en het anders te onduidelijk zou worden.Quoten is dan wel weer handig als je wilt reageren op een post van een pagina terug oid. Ik zie dit wel meer gebeuren, ik erger me er niet echt aan maar ik merk wel dat het door overmatig quoten binnen no-time erg onoverzichtelijk wordt. BTW: Quoten dient juist om het overzichtelijk te maken :s (quotes KUNNEN onoverzichtelijk worden, maar dat is zeker niet in mijn geval en als je daarover wil zagen, maak dan een apart topic aan over "Onoverzichtelijk Quoten" of zoiets in de categorie "offtopic" of "opmerkingen" ofzo) DJ.T schreef: Ontopic: je ziet dat waar het bij de pitch fader iets lager wordt gewoon doorloopt, als je dit met een sticker zou doen zou het plaatje toch iets een vervorming hebben.Het kan natuurlijk een sticker zijn maar zo ziet het er dan niet uit. Als de figuur met de losse hand is gespoten en zonder sjablonen e.d.: hoedje af (en bedelen maar om de persoon (=artiest) dit werkje op je sl te laten toveren ) Het kan evengoed zijn dat die foto met photoshop is ge-edit -> who knows? En laten we nu de mods er maar even met hun magische bezem door de laatste posts laten gaan en terug verder gaan over de gespoten sl's van Rob | |
NijhuisrVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 10-3-2003 Laatste: 10-9-2024 Berichten: 2195 | 24-8-2004 20:42 |
ik ben van plan om mijn zwarte SL's toch een hippe kleur te geven. wie heeft er een leuk idee? de arm-ophanging word dus ook gespoten. mischien verschillende kleuren ofzo? @ Reind: Roze is voor mietjes! | |
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!... | |
ElceeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-11-2003 Laatste: 22-6-2007 Berichten: 215 | 24-8-2004 20:52 |
check www.slipmat.nl | |
Dj NoizStandaard Lid Uit: België Sinds: 20-8-2003 Laatste: 16-6-2006 Berichten: 357 | 24-8-2004 21:21 |
nijhuisr schreef: ik ben van plan om mijn zwarte SL's toch een hippe kleur te geven.wie heeft er een leuk idee? de arm-ophanging word dus ook gespoten. mischien verschillende kleuren ofzo? @ Reind: Roze is voor mietjes! Je kan misschien eens met photoshop experimenteren om je sl als het ware in te kleuren (eventueel verschillende kleuren), d.m.v. de omtrek van een foto van je sl te selecteren m.b.v. het polygonal lasso tool of Magic Wand Tool (toverstaf) en dan alle dingen die niet moeten worden ingekleurd te deselecteren. Inkleuren van de geselecteerde laag doe je dan bij image > adjustments > hue/saturation en dan wat verschiuven e.d. om een bepaalde kleur te bekomen. Andere programma's zullen gelijkaardig werken ... | |
NijhuisrVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 10-3-2003 Laatste: 10-9-2024 Berichten: 2195 | 24-8-2004 21:39 |
daar heb ik totaal geen ervaring mee. maar als er mensen zijn die al tijden met een leuk idee rond lopen kunnen dat hier posten. | |
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!... |