Forum > Geluid

Het Ecler Nuo5-topic

(621 reacties. Pagina 16 van 63)
Moderator(s): Dré
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
18-8-2004 18:33
Ik vind dat op een effecten mixer de effecten wel goed mogen zijn. Maar quinceman je hebt me weten te overtuigen. IK kan hem krijgen voor een heerlijk prijsje.
Groetjes bjorn. NU nog even wachten op de numark. Want mijn nieuwe mixer koop ik voor een hele tijd. EN wil geen miskoop doen. wink ;)

Groet bjorn
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
18-8-2004 18:36
Voor dat je koopt tuurlijk alledrie ff naast elkaar leggen he.. Want je moet weten dat persoonlijke smaak kan verschillen...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
18-8-2004 20:53
Op de Ecler kan je de effecten customizen. Ik heb hem nog niet kunnen proberen. De X-1500 wel, en daar kan je toch wel zeer fraai aan de slag met verschillende parameters per effect. En dat dan nog ondersteund door een gebruiksvriendelijke dot-matrix display, in plaats van een rij toch wel oubollige ledjes. In het preset-menu kan je zelfs effecten die je toch nooit gebruikt over laten slaan in het menu.

Plus de mogelijkheid de effecten te upgraden door middel van gratis updates (de eerste komt er binnenkort aan) én ze flexibel aan verschillende faders te kunnen toewijzen.

De moraal: je voorkeur voor de effectsectie van de Nuo is erg kort door de bocht. Neemt niet weg dat het ding er (qua specificaties, minder qua uiterlijk) goed uitziet!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-8-2004 22:30
En wat ik van Dre heb begrepen is de kwaliteit van de Nuo intern ongeveer gelijk aan die van een mixer uit de HAK serie en dat is iets wat van de Denon dan weer niet te zeggen is.

De nuo is dus volgens mij de betere van de 2. En wat vind iedereen zo lelijk aan die mixer? Ik vind hem er beter uit zien als de denon met al die lampjes om heel eerlijk te zijn. (maarja ik heb altijd een afwijkende smaak)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
19-8-2004 00:31

Reind] schreef:

Ik vind hem er beter uit zien als de denon met al die lampjes om heel eerlijk te zijn. (maarja ik heb altijd een afwijkende smaak)
Nou afwijkend...? Vindt de Nuo5 (en dan de zilveren versie) er toch ook wel beter uitzien wink ;).

OT: Die review van de SMX-1... Waar blijft die "hele groote lap tekst + foto's van de mixer (zowel inwendig en het verwisselen van faders tijdens het draaien want dat moest ik natuurlijk wel even testen )" nou eigenlijk? ashamed :$ wink ;) Just curious happy :)!
imho...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-8-2004 02:38
Mixer staat als het goed is bij Dre en die zal hem wel door mikken naar de importeur/fabrikant beglec aangezien er een klein probleempje is met de faders.

Zodra dat allemaal opgelost en gefixt is zal ik het verhaal er over plaatsen.

Zolang ik de mixer niet terug in huis heb en/of nog niets van Dre of de mensen van Beglec heb gehoord laat ik het even voor wat het nu is.

Eerst de kans geven het probleem op te lossen. Probleem de laatste tijd is een beetje dat als ik hier wat schrijf mensen het op een ander forum totaal uit z'n verband rukken. Ten eerste kan ik er heel slecht tegen als mensen mijn uitspraak over iets verdraaien. Ten tweede, Als mensen je woorden verdraaien dan word dat steeds erger, importeurs e.d lezen dat ook. Die nemen op zulke momenten aan dat ik dat letterlijk zo gezegd heb en dat vinden ze meestal niet zo leuk.
Aangezien ik met aboutdj iets meer wil gaan doen als dat het nu is heb ik straks wel een beetje info/support van de importeur en fabrikant nodig om er voor te zorgen dat er zo af en toe weer is wat nieuws verschijnt op de site.

Als iets k*t met peren is zal ik dat heus nog wel zeggen maar dan op een iets minder botte manier als in het verleden gedaan werd. Mensen weten zo'n botte tekst namelijk nog weer een beetje verder te overdrijven met alle gevolgen van dien.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
PimWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
Berichten: 207
19-8-2004 08:26
Ik zou in jou geval precies hetzelfde doen Reind! Als mensen je woorden op zo'n manier verdraaien wordt het inderdaad godsgloeiend irritant. Ik wens je hierbij veel succes met de website (die toch wel een mooie update heeft ondergaan sinds de laatste keer).
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
19-8-2004 13:38
Hoe zien jullie de Ecler voor het sleepwerk / roadproof?
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
19-8-2004 15:24

Reind schreef:

De nuo is dus volgens mij de betere van de 2. En wat vind iedereen zo lelijk aan die mixer? Ik vind hem er beter uit zien als de denon met al die lampjes om heel eerlijk te zijn. (maarja ik heb altijd een afwijkende smaak)
Je bent niet de enige... ;)
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
19-8-2004 16:50
De Ecler heeft anders ook een beste hoeveelheid leds aan boord...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)