Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2011

(165 reacties. Pagina 15 van 17)
Moderator(s): Dré
UltrasoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2006
Laatste: 5-10-2021
Berichten: 193
22-3-2011 15:25
Wij waren dit jaar ook weer van de partij, en naar huis gegaan met 12 lowhangers en twee extra Martin Atomic stroboscopen.
Nieuwe website online!
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
22-3-2011 15:51
Dit keer ook geweest.
Niet heel veel leuks gezien..
Tussen door even naar huis geweest even wat gegeten en gewacht op nieuwe lading. razz :p

Zelf alleen kabels gescoord laugh :D

Vond het wat minder deze keer!

Groeten,

Nathan
?Quote?
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
22-3-2011 18:23

driveinteam schreef:

Begin het een klein beetje op afgunst of jaloezie beginnen te lijken, Als Martin graag zon tafel wil kopen is dat toch zijn goed recht. En buiten dat doen we allemaal wel eens aankopen die misschien niet helemaal verantwoord zijn maar het is en blijft een hobby in mijn ogen en dan moet dat kunnen als het geld er is.
Van mij ook geen jaloezie hoor. Ik ken martin ook al wat langer, weet waar hij mee bezig is en wat hij op school zou moeten doen! laugh :D Martin heeft zelfs nog een tijdje voor mij gewerkt in de tijd dat er door heel het land werd gecrosst met een vaste band zonder dat er geld werd verdient. (meer hoef ik hier niet over te zeggen)
Ik ben zelf nogal van de economische kant, ooit eens een opleding in volbracht. En laat martin nu net diezelfde kant opgaan.. Alleen, hij is meer van eerst doen, dan de rest.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
22-3-2011 18:25

Ultrasound schreef:

Wij waren dit jaar ook weer van de partij, en naar huis gegaan met 12 lowhangers en twee extra Martin Atomic stroboscopen.
Ik zat nog bij jullie aan de bakwagen geplakt zn beetje.... laugh :D Om er vervolgens eerder te wezen wink ;) Maar ik heb die lowhangers niet gezien... shit toch wat misgelopen? :P
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
22-3-2011 18:31

Watt-Xtra schreef:

Martin heeft zelfs nog een tijdje voor mij gewerkt in de tijd dat er door heel het land werd gecrosst met een vaste band zonder dat er geld werd verdient. (meer hoef ik hier niet over te zeggen)
Ik ben zelf nogal van de economische kant, ooit eens een opleding in volbracht. En laat martin nu net diezelfde kant opgaan.. Alleen, hij is meer van eerst doen, dan de rest.
Geld verdienen kan iedereen, ik zorg dat ik mezelf kan onderhouden maar geef liever geld uit aan een lampje als aan een boterham. :)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
UltrasoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2006
Laatste: 5-10-2021
Berichten: 193
22-3-2011 21:15

Watt-Xtra schreef:

Ultrasound schreef:

Wij waren dit jaar ook weer van de partij, en naar huis gegaan met 12 lowhangers en twee extra Martin Atomic stroboscopen.
Ik zat nog bij jullie aan de bakwagen geplakt zn beetje.... laugh :D Om er vervolgens eerder te wezen wink ;) Maar ik heb die lowhangers niet gezien... shit toch wat misgelopen? :P
Haha zag het ja! De lowhangers lagen op de stand bij E-Benelux (Dryhire). Kwamen we al vrij snel na binnenkomst (10.30) tegen en meteen opgekocht.
Nieuwe website online!
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
23-3-2011 14:30
1 x bewerkt. Laatst door MG op 23-3-2011 14:50

Tom schreef:

Dit keer heb ik maar weinig van mijn gading kunnen vinden.
stapel 100 volt speakertjes inbouw voor weinig,
Een Numark mixertje voor een vriend mee gepakt,
en een RCF aktief boxje voor Henkoetnee.

Weinig draadloos spul, en helemaal geen Bose spullen sad :(
Verder greep ik mis op een paar mooie monitoren voor beeld.
4 dezelfde, en al voor openingstijd waren ze verkocht sad :(

wel erg gelachen happy :)
Mocon Showtechniek uit Maastricht had wat Bose 802's bij zich, die waren echter als allereerste verkocht.
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
23-3-2011 14:38

Companion schreef:

watje schreef:

Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.
Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch! laugh :D
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 292
23-3-2011 14:44

DTosh schreef:

Was wel leuk. Erg druk idd! 'sochtens vooral. Heb hier en daar wat kleine dingetjes gescharreld. Nog even met iemand gepraat met 10 LEM D400's aangeboden.
Vind het nogsteeds minder dat je nergens fatsoenlijk bij kan pinnen xD.
Die D400's, dat was ik. Zagen er toch nog zeer netjes uit, of niet? Helaas te netjes voor de PA markt, de biedingen kwamen niet in de richting van mijn vraagprijs, net als bij mijn CDJ400's en de LED aircones. Geen probleem, weer ingepakt en meegenomen.

Ik vond het weer een leuke dag. Samen met een collega de hele dag rondgelopen, gesproken met (vage)bekenden, nieuwe mensen ontmoet en vooral gelachen om de grootste zin en onzin die je tegenkomt. Zelf wat powercons ingekocht, een beamerscherm in nette staat en wat losse stroomkabels.

Wat mij betreft een prima sfeer, een gevarieerd aanbod en vooral leuk om gemoedelijk met iedereen een praatje te maken.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 2076
23-3-2011 14:51

MG schreef:

...gesproken met (vage)bekenden...
Vind je me zo vaag Mathijs? razz :p

Heb je zo'n zelfde beamerschermpje gekocht als ik je had laten zien?
Niet goed, wel hard!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)