Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 140 van 289)
Moderator(s): Dré
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
12-10-2006 23:55

Watt-Xtra schreef:

er loopt er niet eentje rond maar nog wel veel meer!!! hebben meestal hun setje gebouwd met de centjes van papa.
en staan dan idd met nexo/ jbl set plus de nodige movingheads/parren enz idd op een schoolfeest voor 200 euro incl. btw en 3 gasten achter de tafel.
Klinkt een beetje als een bedrijf uit Enschede.... wink ;)
Nu ook via de .eu te bereiken.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
13-10-2006 00:09

Ruud_schepers schreef:

Watt-Xtra schreef:

er loopt er niet eentje rond maar nog wel veel meer!!! hebben meestal hun setje gebouwd met de centjes van papa.
en staan dan idd met nexo/ jbl set plus de nodige movingheads/parren enz idd op een schoolfeest voor 200 euro incl. btw en 3 gasten achter de tafel.
Klinkt een beetje als een bedrijf uit Enschede.... wink ;)
NEE is geen bedrijf... laugh :D maare zijn er nog veel meer hoor!! En heb er inderdaad steeds meer last van.. maar ik vecht terug en dat zullen ze merken!! razz :p
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
13-10-2006 00:12
Zolang het maar niet ten koste van mij gaat laugh :D
Nu ook via de .eu te bereiken.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
13-10-2006 00:38
hoe is het trouwens met het truss meubel??
dat was jij toch die dat heeft over genomen?
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
13-10-2006 00:41

Watt-Xtra schreef:

hoe is het trouwens met het truss meubel??
dat was jij toch die dat heeft over genomen?
Yep, check marktplaats wink ;)
Gaat er toch uit, hebben grote najaarsopruiming gehouden, en hebben op dit moment oog op een ander meubel sneaky :V.
En tja, je moet soms eens een keer in de zoveel tijd opruimen.
[Ruud kijkt op z'n klokje]-->Laten we maar eens gaan slapen....
Nu ook via de .eu te bereiken.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
13-10-2006 00:49
damm als jij dat ervoor krijgt als dat er nu is geboden kan ik wel inpakken met mijn aanval!! laugh :D laugh :D jij wordt zo rijk!!
maar idd beetje vroeg alweer.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
13-10-2006 01:55

Ruud_schepers schreef:

Watt-Xtra schreef:

hoe is het trouwens met het truss meubel??
dat was jij toch die dat heeft over genomen?
Yep, check marktplaats wink ;)
Gaat er toch uit, hebben grote najaarsopruiming gehouden, en hebben op dit moment oog op een ander meubel sneaky :V.
En tja, je moet soms eens een keer in de zoveel tijd opruimen.
[Ruud kijkt op z'n klokje]-->Laten we maar eens gaan slapen....
Geef eens foto en een linkje, misschien te ruilen voor de FC, met evt. bij betaling?
Edit: laat maar: al gevonden, heb er wel oog voor, maar vind het erg duur!(voor dit soort truss).Kunnen wij geen deal maken?!
Alles komt goed....
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
13-10-2006 10:33

roderick schreef:

Ik ben een jongen van 14. Ik vraag meestal 6o euro op een avond. Ik ben dus zo'n marktverzieker zoals jullie het noemen. Maar ik heb niet echt keus. Ik moet het voornamelijk hebben van klassenfeestjes. Dan moet je denken aan huiskamer feestjes.
Wat mij betreft ben je pas een marktverzieker als je jezelf op een redelijk professionele manier gaat richten op mijn doelgroepen, dus met een strakke website enzo. Zolang je als 14 jarig mannetje lekker klassenfeestjes doet zou ik zeggen doe je best. Je concurreert dan alleen met de eigen stereo installatie van je opdrachtgever want die kan en wil echt geen 500 euro uitgeven voor een show van mij. Doe dus lekker ervaring op en wordt langzaam maar zeker professioneler... en duurder!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
13-10-2006 18:23

YourLiVe schreef:

roderick schreef:

Ik ben een jongen van 14. Ik vraag meestal 6o euro op een avond. Ik ben dus zo'n marktverzieker zoals jullie het noemen. Maar ik heb niet echt keus. Ik moet het voornamelijk hebben van klassenfeestjes. Dan moet je denken aan huiskamer feestjes.
Wat mij betreft ben je pas een marktverzieker als je jezelf op een redelijk professionele manier gaat richten op mijn doelgroepen, dus met een strakke website enzo. Zolang je als 14 jarig mannetje lekker klassenfeestjes doet zou ik zeggen doe je best. Je concurreert dan alleen met de eigen stereo installatie van je opdrachtgever want die kan en wil echt geen 500 euro uitgeven voor een show van mij. Doe dus lekker ervaring op en wordt langzaam maar zeker professioneler... en duurder!
JA dat ben ik ook zeker van plan. Als ik zestien ben ga ik het echt proffesioneler aanpakken want dan heb ik ook de leeftijd dat je meer serieus wordt genomen hoop ik!
Robustsound
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
14-10-2006 22:24
Boh, gaat je nog eens vies tegenvallen..

Zorgen dat je een professionele uitstraling hebt, met nette papieren/visitekaartjes en kom zelfverzekerd over. Dan wordt je altijd wel serieus genomen.
Soms..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)