Forum > Geluid

Het Ecler Nuo5-topic

(621 reacties. Pagina 14 van 63)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-7-2004 19:08

Laolith schreef:

Ummmm... jij zit toch ergens in Alkmaar he?
Harderwijk en dat al 22 jaar ;-)

De mixer gaat morgen trouwens weer terug naar zijn eigen baasje. Ik ga nu eerst ff eten en mischien dat ik straks nog ff zin heb om te kijken.
Ga er maar niet van uit want ik heb hier de nieuwe kill bill 2 en starsky and hutch voor mijn neus liggen en het was de planning om die vanavond lekker te gaan kijken met de vriendin.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
27-7-2004 19:30

Reind schreef:

Laolith schreef:

Ummmm... jij zit toch ergens in Alkmaar he?
Harderwijk en dat al 22 jaar ;-)

De mixer gaat morgen trouwens weer terug naar zijn eigen baasje. Ik ga nu eerst ff eten en mischien dat ik straks nog ff zin heb om te kijken.
Ga er maar niet van uit want ik heb hier de nieuwe kill bill 2 en starsky and hutch voor mijn neus liggen en het was de planning om die vanavond lekker te gaan kijken met de vriendin.
Damnshocked 8O... Nou ja, vooruit omdat jij het bent mag je je dvd's wel gaan kijken dan... wink ;)

Maar dat wordt dan dus nog langer wachten op een review van deze mixer... sad :( sad :( sad :(

Ach ja... Mot maar he?

CheerioZ! wink ;)
imho...
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
27-7-2004 21:30
Tjsa...

Reind heeft gewoon de juiste prioriteiten. happy :)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-7-2004 23:27
Nee ik heb iemand die vandaag de prioriteiten voor mij stelt wink ;)

De laatste paar weken heb ik het gewoon mega druk gehad en zijn er bepaalde dingen bij in geschoten. Als je vriendin gaat zeggen dat je haar lang is geworden gaat er opeens een lampje branden en denk je, Goh die heb ik de laatste paar weken amper gezien.

Die Ecler komt heus nog wel op de testbank alleen moet ik er even voor zorgen dat ik er 1 te pakken kan krijgen. Open schroeven zit er sowiezo niet in want zulke gear koop ik zelf niet die leen ik van mensen en dus beperkt mijn review zich dan ook tot het werken met de mixer.

Volgende week heb ik een week vakantie (en is mijn girlfriend ook op vakantie dus ik ben alleen thuis) en dan word de review van de SMX nog ff door de mangel gehaald en geplaatst en mischien ook nog een hele lap tekst over de SLDZ van Technics.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
31-7-2004 16:24
syce heb je al een filmpje gemaakt,

groetjes bjorn
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
1-8-2004 13:23
reind, mocht je eens zin krijgen om een denon x1500 (en 2 S3k's) te reviewen, laat het maar weten...
ik zit nog geen kwartiertje van harderwijk af, en vanaf 6 augustus heb ik 2 weken vakantie, en verveel ik me toch maar een beetje wink ;)

kwil zelf ook wel een review schrijven, maar heb verder weinig tot geen ervaring met andere apparatuur in dit prijssegment, dus dan word zo'n review toch niks razz :p
Music is what feelings sound like...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
1-8-2004 13:57
Hey das een leuk idee.

Dat kunnen we zeker wel een keer gaan doen. Schrijven we hem gewoon samen. (denk dat jou grammatica en spelling beter zijn als die van mij dus dat is alleen maar makkelijk :P )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
2-8-2004 20:11
laat maar ff horen wanneer je kan dan, ik heb vanaf a.s. vrijdag 2 weken vakantie wink ;)

je kan me ook toevoegen op msn ( r [punt] burgwal @ planet [punt] nl )

mailen kan natuurlijk ook!
Music is what feelings sound like...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-8-2004 20:51

RonnieB schreef:

laat maar ff horen wanneer je kan dan, ik heb vanaf a.s. vrijdag 2 weken vakantie wink ;)

je kan me ook toevoegen op msn ( r [punt] burgwal @ planet [punt] nl )

mailen kan natuurlijk ook!
Vrijdag avond moet ik draaien. Zaterdag Dance Valley. Zondag feestje op blijburg dus het zal de week erna worden.

Ff kijken wanneer ik dan een keer vrij ben. Ik mail je zodra ik mee weet.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
3-8-2004 12:10
Al met al lijkt mij die ecler wel een erg prettige mixer (zeker voor het geld). Nu heb ik een vestax pcv-275 en wil daar later waarschijnlijk een korg kaosspad bij kopen. Maar nu ik deze mixer zie, lijkt mij dit ook niet onaardig. Is de nuo5 kwalitatief beter dan de pcv-275? (ik denk het zelf wel, maar heb er totaal geen kijk op)
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)