Forum > Geluid

Denon DN-HC4500 en DN-HS5500

(132 reacties. Pagina 14 van 14)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
30-9-2012 22:32
Ik werk nog met een Intel dual core processor in mn muziek laptop en dat gaat ook prima. Met een i3 moet het dus ook wel lukken, maar een i5 of i7 is inderdaad beter.

AMD is gewoon een ander merk dan Intel en maakt ook gewoon processors, maar wordt meestal gebruikt in goedkopere laptops (net zoals Pioneer en Denon allebei cd-spelers maken). Intel is echt de marktleider voor processors. Ik gebruik zelf Dell Vostro laptops, dat zijn nette laptops voor een redelijk betaalbare prijs. Stevige componenten (bijvoorbeeld metalen scharnieren ipv plastic), goede specificaties en je betaalt er niet de hoofprijs voor. Wat is je budget voor een laptop?

Welke mappen je in VDJ wilt zien kun je bepalen in het configuratiemenu. Knop "config" en dan tabblad "browser".
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DavaschStandaard Lid
Sinds: 2-5-2003
Laatste: 15-9-2015
30-9-2012 22:48
Ik zou me niet blindstaren op specs qua processor; mijn budgetlaptop van 5 jaar (met AMD processor) geleden draait PCDJ en VirtualDJ probleemloos. Waar ik wel goed op zou letten is inderdaad bouwkwaliteit en natuurlijk een goede geluidskaart (zit met de 4500 wel goed).
Peter v DStandaard Lid
Sinds: 2-11-2004
Laatste: 19-8-2019
1-10-2012 14:25

Timothy schreef:

- Over Virtual Dj: Alles lijkt er op te zitten (mogelijke renamen van tracks - vond ik nodig, waitlist rechts: super!!)
Alleen: weet iemand hoe ik links in de "explorer" alle mappen kan weghalen die ik in het programma niet nodig heb? (Ik heb dus 1 map met daarin alle submappen met songs, maar ik heb dus geen nood om ook bv. 'mijn documenten', 'bureaublad',... en noem maar op daar te zien. ik zou enkel die ene map met submaps daar willen zien... Iemand een idee of het mogelijk is en zo ja, hoe?
In de opties kun je selecteren welke mappen hier zichtbaar zijn. Alles wat je niet nodig hebt kun je hier gewoon uitvinken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)