Beste subwoofer onder de €350,-???
(134 reacties. Pagina 14 van 14)Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 17-12-2005 18:56 |
De reactie waarop prosoundandlight reageert staat nota bene gequote in zijn eigen post, MIJN reactie. Deze "uitleg" is je reinste draaikonterij als je het mij vraagt. En ALS al helder was dat de moderatoren los staan van de shop, dan is Dré nog altijd geen "jullie". Maar ik neem aan dat Dré de uitgebreide toelichting, waarin wél een logisch verband tussen al deze uitspraken te vinden is, al per e-mail heeft gekregen, en dan heb ik ook niks gezegd . | |
ProsoundandlightStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-10-2005 Laatste: 9-3-2015 Berichten: 457 | 17-12-2005 20:02 |
Sylvia schreef: De reactie waarop prosoundandlight reageert staat nota bene gequote in zijn eigen post, MIJN reactie. Deze "uitleg" is je reinste draaikonterij als je het mij vraagt. En ALS al helder was dat de moderatoren los staan van de shop, dan is Dré nog altijd geen "jullie".Maar ik neem aan dat Dré de uitgebreide toelichting, waarin wél een logisch verband tussen al deze uitspraken te vinden is, al per e-mail heeft gekregen, en dan heb ik ook niks gezegd . | |
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets! | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 17-12-2005 20:25 |
Dré probeert het forum en de shop zoveel mogelijk gescheiden te houden. Iedereen op het forum die weigert zich in te lezen, suft loopt te blaten, niet-onderbouwde uitspraken doet of zijn eigen meningen erdoor probeert te pushen, kan tegengas verwachten. Klant of geen klant. | |
ProsoundandlightStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-10-2005 Laatste: 9-3-2015 Berichten: 457 | 17-12-2005 21:06 |
Sylvia schreef: Dré probeert het forum en de shop zoveel mogelijk gescheiden te houden. Iedereen op het forum die weigert zich in te lezen, suft loopt te blaten, niet-onderbouwde uitspraken doet of zijn eigen meningen erdoor probeert te pushen, kan tegengas verwachten. Klant of geen klant. | |
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets! | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 18-12-2005 11:26 |
ik lees dat DJ Delay al een hele hoop in de Webshop gekocht heeft. Hij is blijkbaar een echte fan. En hij laat duidelijk blijken dat hij nog meer gaat kopen. Dit in het achterhoofd houdende, vond ik de post van Dré nogal hard aankomen tegenover DJ Delay. Dan moet ik nog echt even toevoegen, dat dit helemaal klopt. Ik heb nog niet heel veel gekocht bij Dré, maar weet 100% zeker dat bijna al mijn andere aankopen hier gedaan gaan worden! (op al het flightcase materiaal enzo na dan) fan is wat overdreven, maar New-Line heeft gewoon met enorme voorsprong de beste service, ook na aanschaf van een product, en dat waardeer ik enorm bij een bedrijf, ook al zijn de prijzen daarom iets hoger. Dat er dan ook nog zo'n goed forum bij zit, maakt het alleen maar beter.De post kwam niet hard aan, omdat er een grote kern van waarheid in zat, en ik al meerdere malen hierop aangesproken ben. Dré heeft in dit geval gelijk, en ik probeer mij er nu veel meer aan te houden. | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! |