Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 139 van 146)
Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
3-1-2011 12:56
Gezien de breedtemaat gok ik een BMW of een Mercedes...ik rij in de zomer ook op 19" maar dan wel een beetje een fatsoenlijke breedtemaat...:P
I am a TimeDriver!
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
3-1-2011 13:21
de maat 275/30/19 is nu ook weer niet echt standaard te noemen..

Zit niet onder een gemiddelde standaard auto...
Ben ik van mening, het zal wel hobby wezen z'n auto... dus dan mag het geld kosten! Tja iemand die ultra platte, brede en grote banden onder zn auto heeft moet dan maar iets meer betalen.

Ik ben ook van mening dat een winterband niet heilig is... Echter doet een winterband dus echt wel heel wat meer dan een gemiddelde zomerband.

En met de gladde wegen van afgelopen dagen, zeker toen de sneeuw veranderde in ijs, de gemeentse massaal riepen om zo veel mogelijk de wegen te mijden, (we hebben geen zout meer) Ik heb ze nauwelijks zien rijden hier! Moet iedereen zich flink aanpassen op de weg.

- snelheid aanpassen, goed vooruit kijken... slikken wanneer iemand je effe geen voorrang geeft omdat ie doorglijdt...

Want op ijs rijden kan volgens mij alleen met spikes!!

Op doorgaans goed gestrooide wegen met winterbanden kan men prima doorrijden. En hoeft men niet massaal 30 km/h te rijden.

PS: mijn golf GTI uit 83 heeft ook geen winterbanden.. maar die staat dan ook netjes verwarmd, onder zeil te wachten totdat het weer lekker warm is en hij zn dakje mag laten zakken! laugh :D toch effe opscheppen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Dj_mvandisStandaard Lid
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
3-1-2011 13:26

Watt-Xtra schreef:

PS: mijn golf GTI uit 83 heeft ook geen winterbanden.. maar die staat dan ook netjes verwarmd, onder zeil te wachten totdat het weer lekker warm is en hij zn dakje mag laten zakken! laugh :D toch effe opscheppen.
Die ziet het licht dus ook alleen maar met de zomer! laugh :D

Vanochtend zelf even vergeten dat ik geen abs had haha, stond wel mooi na de stopstreep stil bij een rood-wordend stoplicht! razz :p
Nu ook op internet!
CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
3-1-2011 13:44

dj_mvandis schreef:

Mag ik dan uit nieuwsgierigheid vragen wat voor auto je hebt? wink ;)
BMW 530D-tje

Watt-Xtra schreef:

de maat 275/30/19 is nu ook weer niet echt standaard te noemen..

Zit niet onder een gemiddelde standaard auto...
Ben ik van mening, het zal wel hobby wezen z'n auto... dus dan mag het geld kosten! Tja iemand die ultra platte, brede en grote banden onder zn auto heeft moet dan maar iets meer betalen.
Meer betalen geen punt, dat weet je als je zo een auto koopt. Maar het kan ook té razz :p Auto's zijn namelijk niet mijn hobby, maar dat wil niet zeggen dat een beetje tof voor de dag komen niet mag razz :p
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
Dj_mvandisStandaard Lid
3-1-2011 14:23
Tof voor de dag komen kan je ook in een Fiat Panda (bij voorkeur Classic in deze context laugh :D)

Dat ligt aan jou, niet aan je auto! haha
Nu ook op internet!
Frank76Standaard Lid
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 31-10-2024
3-1-2011 14:28
Met een BMW moet je, gezien de achterwielaandrijving, sowieso niet over een gladde weg willen rijden...
Zou trouwens uberhaubt geen BMW willen rijden, maar das vooral vanwege de kosten en het gebrek aan ruimte in zo'n ding. wink ;)
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
Dj joeStandaard Lid
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
3-1-2011 17:06
Wij hebben hier thuis een 520I, wel met de std 16 inch winterbandjes, zolang je de asc aan laat gaat zon ding nergens heen.
Met de zomer bandjes echter (245/50/18) glijd je bij nat weer goed door de bochten, met de asc uit is het niet te doen sneaky :V

En voor ruimte koop je zowiezo geen bmw, koop dan een station of een bus.. bmw is gewoon luxe rijden.
)pieter(Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-12-2007
Laatste: 13-2-2020
4-1-2011 14:41

CyberDance schreef:

BMW 530D-tje
Aan de maat van de plaat te zien in België ingeschreven die 5?

Pieter
Dj_mvandisStandaard Lid
4-1-2011 14:51
Volgensmij woont Cyber zelf in België, en heeft zijn opslag in Nederland :-)
Nu ook op internet!
CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
4-1-2011 15:09

Frank76 schreef:

Met een BMW moet je, gezien de achterwielaandrijving, sowieso niet over een gladde weg willen rijden...
Dat valt best mee hoor, ik rij al sinds dag 1 met achterwielaandrijving en zolang je niet als een malle gas gaat geven in de bocht op glad wegdek is er vrij weinig aan de hand.

)pieter( schreef:

Aan de maat van de plaat te zien in België ingeschreven die 5?
Idd, gekocht als privé auto, scheelt nogal in wegenbelasting wink ;)
Qua maat maakt het nu overigens niks meer uit want ik heb 'm al vrij snel vervangen door een breder model.

dj_mvandis schreef:

Volgensmij woont Cyber zelf in België, en heeft zijn opslag in Nederland :-)
Idd, al is het wel op 5 minuten van de grens. Dus ik kan mooi de voordelen van België én NL meepikken sneaky :V
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2

Terug naar forum Reageer (zonder quote)