Forum > Muziek

Zomerhit van dit jaar???

(938 reacties. Pagina 13 van 94)
Moderator(s): Dré
P3P!N0^Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 7-7-2007
Berichten: 85
4-6-2005 21:55

Infected Sounds schreef:

Dat fluitje is zooooomers wink ;)
Ik ga automatisch meefluiten (ook de mensen die me iPod hadden gehoordrazz :p)
...
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
4-6-2005 22:12
Toen Kill Bill net in de bioscoop was zat ik het voordurend te fluiten en slechts enkelen wisten wat ik floot. Nu zit verdorie bijna iedereen dit melodietje te fluiten. Velen weten zelf niet eens uit welke goede film dit komt.
P3P!N0^Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 7-7-2007
Berichten: 85
4-6-2005 22:13
Ik weet dat het uit Kill Bill komt door maak't of kraak'trazz :p
...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
4-6-2005 23:37

OmErta schreef:

Toen Kill Bill net in de bioscoop was zat ik het voordurend te fluiten en slechts enkelen wisten wat ik floot. Nu zit verdorie bijna iedereen dit melodietje te fluiten. Velen weten zelf niet eens uit welke goede film dit komt.
Mwach, toen ik voor het eerst Born Slippy probeerde te pluggen ging er geen hond op dansen, behalve een handjevol dat met de intro een soort jaren-80-gevoel kreeg (dat er snel uitgedrumd werd daarna).

Zodra Trainspotting een hype werd kwam iedere dj ermee op de proppen en werd het dé floorfiller van het jaar.

Zo gaan die dingen nu eenmaal. Soms is iets leuk omdat je één van de weinigen bent die het kent. Maar als dj laat je mensen graag meegenieten. Wanneer iets dan per ongeluk, vaak door een andere oorzaak maar als het even kan door jouw actie als dj, een hype wordt, dan kan het gebeuren dat de lol er voor jou af is.

Maareuh, die zomerhits zijn veelal al bagger voordat iedereen ze kent razz :p .
FonzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 16-5-2008
Berichten: 26
8-6-2005 22:07
Ben bang dat t de ringtone van Axel F wordt. Staat op 1 in Engeland, en komt in Duitsland ook erg hoog.

T heeft wel de ingredienten van een zomer nummer:
het is ZWAAR irritant
makkelijk mee te neurien
iedereen kent t
wat nog ontbreekt is een aanstekelijk dansje
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
9-6-2005 00:51
inderdaad ik heb de single van Axel F- crazy frog nu ook al. Op de de zenders als TMF MTV en the box komt onze vrolijke kikker je al om het kwartier om de oren gevlogen nog wel de korte versie van de ringtone aanbieder maar het zal niet lang duren voordat onze vriend in volle versie voorbij komt schuiven op deze zenders. Ach ja zoals het er nu naar uitziet zijn ze er dit jaar weer niet in geslaagd een echte ouderwetse zomerhit te pakken (in de trend van summerjam, oayo, bailando, macarenna enz).

en tja het dansje houw je mond maar er zal heus wel een slimme marketings man zijn die daar wat op verzint. Maar volgens mij had o-zone ook geen dansje (of het moet dat gedoe op die vleugel in die clip zijn geweest)

ik zeg nu op dit moment zomer hit is: ding ding

mvg

misterBoem
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!
DexterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-6-2004
Laatste: 7-8-2024
Berichten: 390
9-6-2005 01:22

Fonz schreef:

Ben bang dat t de ringtone van Axel F wordt. Staat op 1 in Engeland, en komt in Duitsland ook erg hoog.
Denk je dat je alles gehad hebt krijg je dit mischien ook nog de hele zomer aan te horenshut up :X Is er nu echt NIKS LEUKERS DEZE ZOMER? shut up :X
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
9-6-2005 09:13
Het meest vreselijke vind ik misschien nog wel dat dat nummer niet gewoon door een artiest geschreven is die het zelf misschien nog leuk vond, maar dat t n voortvloesel is van een of ander commercieel ***** frot beltonen bedrijf. angryangry
Offtopic: Hier kun je die rotkikker een flink overhoop knallen. (zoveelste variant op de welbekende yeti games)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
9-6-2005 10:29
ik heb gelezen en gehoord dat "that big track" van Chris Mack DE zomerhit aan t worden is in de mediterraanse gebieden....(terwijl de zomer zich ECHT nog moet aandienen...maargoed ;) )...vind 't iig zelf een r#knummer.

geef mij maar lekker rauwe tracks.....de massa lust ze niet.
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
9-6-2005 10:37
O ja...

"Dust" van Recloose
"The Heart's A Lonely Hunter" van Thievery Corporation feat. David Byrne

zijn leuke zomerse tracks....niet DE zomerhits maar ze gaan wel veel gedraaid worden deze zomer.
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)