Forum > Off-Zone

Waarom wil iedereen DJ worden

(122 reacties. Pagina 13 van 13)
Moderator(s): Dré
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
3-9-2005 17:12
Maar Reind, jij hebt geen Drive-in en word geboekt voor je Stijl. Ze willen jouw stijl. Drive-in heeft zich imho toch meer aan te passen aan de gewoon altijd verschillende wens van het publiek.
I'll take you to the KoffieShop...
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
4-9-2005 06:09
En nu spelen we de bal terug naar SIS laugh :D : waarom ben jij indertijd muzikant geworden?
Je mocht van pa of ma niet bij de chiro/scouts? Je was te dik/te lui om aan sport te doen? Of droeg je een ziekenkas-brilleke en ben je naar de muziekschool gestapt omdat dat de enige plaats was waar je aanvaard werd zoals je was? shut up :X
Je gaat me toch niet vertellen dat je uit eigen wil en voor de lol op 8-jarige leeftijd notenleer gaat volgen... razz :p
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
5-9-2005 13:13
Tsja als je voor je stijl geboekt wordt is dat natuurlijk alleen maar mooi. Daar moet je echter wel een beetje bekendheid voor hebben opgebouwd, al is het maar in het circuitje zelf, anders weten mensen niet welke stijl je hebt.

Ik heb zelf ook een bepaalde stijl maar die is qua muziekkeuze vrij breed. Altijd uptempo en commercieel met een hoog herkenbaarheids-, dans en meezinggehalte, maar het maakt daarbij niet uit of het ABBA, Wolter Kroes of DJ Jean is. Belangrijk is wel dat het een mooi vloeiend geheel is waarin meestal vele muziekstijlen voorkomen, voor ieder wat wils waarbij het tempo vrij hoog gehoude wordt. Ik draai dan ook regelmatig in skihut stijl, dus de meeste nummers 1,5 a 2 minuten en dan weer doormixen in de volgende.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)