Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 127 van 250)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
9-9-2008 23:23
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een hekel heb aan van die "ik ben ook dj" types. Tuurlijk, als ze even een praatje komen maken en even komen kijken waar je mee draait, prima. Maar de meeste blijven je inderdaad de hele avond aankijken en willen het liefst de hele avond achter de booth staan alsof ze erbij horen... en vaak gaan ze dan ook nog muziek advies geven angry
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
9-9-2008 23:30
Of de reacties als:
Heb je maar 2 van die? Ik heb er 4.. Of ''heb jij versie I?'' ''ik heb versie II''
Zoals jullie zeggen, leuk om praatje te maken, maar dan niet te gaan doen alsof je de man bent die het beter kan/weet
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
10-9-2008 01:00
Iedereen is (bijna) altijd welkom om even te kijken naar m'n spullekes.
(Hee, kijken doen we met de oogjes hè, niet met de vingertjes!)
Maar na 2 minuten weer lekker opzouten, want ik ben aan het werk laugh :D
Na 3 x "ja, oh jij ook? & Amen" en ondertussen gewoon doogaan met wat je moet doen, druipen ze meestal vanzelf wel af.
Kom anders na afloop maar even joh: gezellig....kan je helpen laden laugh :D ( zelfs dat heb ik liever niet).
Alles komt goed....
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
10-9-2008 07:50

Malle Pietje schreef:

Kom anders na afloop maar even joh: gezellig....kan je helpen laden laugh :D ( zelfs dat heb ik liever niet).
licht eraan wie, je kent de persoon niet maar je hebt vaak wel door wat voor iemand het een beetje is.
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 506
10-9-2008 08:16
Ook een leuke, maak het vaak mee bij tiener disco's:

Meneer, heeft ie ook leuke muziek shocked 8O?

Heel de dansvloer vol met swingende kids. en dan 1 iemand die het niet helemaal oké vind. Ik vraag dan ook altijd wat vind jij leuke muziek?

Ja eh... ALIE BEE!! ennuh... Partyskat? Zet ik een van hun nummers op blijven ze stil staan.. (dansvloer blijft dan overigens wel vol..) Ja maar meneer, heeft u ook die nieuwe? gaat het dan..

Argghh.. sommige figuren.. Ookal zijn het dan tieners. die vertel ik toch leuk de waarheid dat ik draai, baas over de muziek ben. Verzoekjes mag, maar of ik het doe is een tweede. En dan druipen ze af, want dan zijn ze niet "stoer" meer sneaky :V. En dat is waarschijnlijk omdat ze niets te vertellen hebben wat ze wel dachten.

Achjah, verder zijn tienerdisco's wel leuk. Die pruimen best veel, als het maar gezellig is.
wat een onzin in dit vak
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
10-9-2008 18:12

Malle Pietje schreef:

Iedereen is (bijna) altijd welkom om even te kijken naar m'n spullekes.
(Hee, kijken doen we met de oogjes hè, niet met de vingertjes!)
Maar na 2 minuten weer lekker opzouten, want ik ben aan het werk laugh :D
Na 3 x "ja, oh jij ook? & Amen" en ondertussen gewoon doogaan met wat je moet doen, druipen ze meestal vanzelf wel af.
Kom anders na afloop maar even joh: gezellig....kan je helpen laden laugh :D ( zelfs dat heb ik liever niet).
dat ff kijken en weer opdonderen is idd leuk voor kids ed... die hoef ik der ook niet bij te hebben
Maar als iemand langskomt die op ong zelfde 'niveau' bezig is met drive-in showtjes ed ... en weet waar die over lult, vind ik het echt niet erg. Anders sta je ook maar hele avond tegen je collega te lullen en wie weet leer je er nog wat van...
vaj-ta-lie-tie
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-9-2008 18:50
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 10-9-2008 18:52

YourLiVe schreef:

Maar de meeste blijven je inderdaad de hele avond aankijken en willen het liefst de hele avond achter de booth staan alsof ze erbij horen... en vaak gaan ze dan ook nog muziek advies geven angry
De "ik ben ook dj" types die tegen een dj aan blijven kleppen zelfs als de dj naar de hoofdtelefoon grijpt en de rest van de avond om de booth blijven hangen, zijn helemaal geen dj (of hoogstens in de slaapkamer). Waren ze dat wel, dan zouden ze donders goed weten hoe irritant dat gekleef is wanneer je aan het werk bent.

Ik wil best een praatje, maar na vijf minuten graag weer opzouten en alleen terugkomen samen met een extra biertje.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
10-9-2008 18:51
Als hij/zij weet waar het om gaat mag dat best even, en hopelijk zal die persoon ook snappen dat ie je niet te lang moet storen.
Ik heb 'helemaal' geen tijd om te ouwebeppen als ik aan het draaien ben,; ik ben er voor de gasten en niet voor die ene die naast me staat.

Edit: syl is het met mij eens geloof ik wink ;)
Alles komt goed....
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
10-9-2008 19:04
Tis toch ook wel interessant zo'n DJ? Allemaal apparatuur met knipperende lampjes enzo.

Mensen die weten waar ze over praten en gewoon gezellig willen babbelen over het vak, prima zolang ik er tijd voor heb.

Mensen die denken alles beter te weten (mijn speakers zijn echt een stuk groter, waarom heb je maar 2 cd-spelers?, draai je niet met MP3?, wat kost die mixer) mogen wat mij betreft wegblijven. Beleefd zeggen dat je het druk hebt maar anders gewoon koptelefoon op je kop zetten en negeren die hap!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-9-2008 19:55
Je vergeet: "hoeveel cd's heb jij?" shut up :X

Terug naar forum Reageer (zonder quote)