Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 12 van 250)
Moderator(s): Dré
BizzarreStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2004
Laatste: 3-4-2004
Berichten: 2
26-3-2004 17:30
K stond laatst te draaien op een school feest, staan ze te dicht bij de tafels te dansen waar onze spullen op staan staan ze op een snoertje BAM Mengpaneel flikkert op de grond angry mijn mengpaneel dus naar de klote naaj tuurlijk krijg k geen nieuwe angry Maar jah we krijgen binnenkort mischien ALLEMAAL Nieuwe spullen van die school laugh :D happy :) laugh :D

GreEeEtZzzZ
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
26-3-2004 17:33
Sorry hoor, maar hoe leg jij je snoeren neer?
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
26-3-2004 18:34
Ik vind het inderdaad ook erg raar dat het bij jullie punt 1: mogelijk is om op snoeren te dansen en punt 2: dat als je achter een snoer blijft hangen het mengpaneel op de grond lazert. Volgende keer toch maar wat gaffa en de snoeren wegwerken??
Dance the night away!
BizzarreStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2004
Laatste: 3-4-2004
Berichten: 2
26-3-2004 18:59
Tsjah dat weet k nie meer en k weet ook niet HOE dat kon gebeuren maar jah life sux wink ;)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-3-2004 19:21

DJ Bastisito schreef:

Begrijp je nou waarom ik op hockey zit! wink ;)
Nee maar maakt dat uit? razz :p

Die paas hockey toernooien zijn ook het enige leuke wat ik kan bedenken wink ;) wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-3-2004 11:47

Bizzarre schreef:

Neej man DJ'S Zijn cool laugh :D wink ;)
- DJ's zijn wrakken de maandag op het werk (of school).
- DJ's zijn zo stom om elke week opnieuw massa's geld uit te geven aan muziek.
- DJ's moeten steeds maanden voorlopen op de muziek die je ooit wel eens zou kunnen op de radio horen.
- Daarom moeten DJ's dag en nacht het Internet afschuimen om honderden en honderden forums, communities, sites van buitenlandse discotheken, ... in het oog te houden.
- Daaruit moeten DJ's (zonder glazen bol n.b.) zien te bepalen wat er straks graag gehoord zal worden en proberen uit te vissen welke muziek hij daar nu al voor kan kopen.
- DJ's zijn hier dag en nacht mee bezig terwijl hun familie, vrienden, partner, kat en hond hopeloos verwaarloosd worden.
- DJ's vliegen de vrijdagnacht aan een recordtempo van hun werk naar huis om de vinyls in de auto te gooien en direct te beginnen met draaien. Dat ze hierbij hun rug naar de vaantjes sleuren is slechts bijzaak.
- DJ's staan gans de nacht in een zwetend, stinkend, "naar bier en kots ruikend" kot de ene plaat na de ander te draaien terwijl er gegarandeerd wel elke avond iemand aan je kop komt zagen omdat die vind dat je er geen bal van kent.
- DJ's zijn altijd de oorzaak van het achteruitgaan van een club, zelfs al weet gans de wereld dat de baas de ene domme beslissing na de ander neemt.
- En het ergst van al .... DJ's houden hier nog van ook??? shocked 8O

cool zeg je dan???

Ow ja, als jullie een versie willen voor drive-ins: maak hem zelf, ik moet mijn kat en hond dringend wat minder verwaarlozen dus heb ik geen tijd laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-3-2004 03:00

Didier_S schreef:

Bizzarre schreef:

Neej man DJ'S Zijn cool laugh :D wink ;)
- DJ's zijn wrakken de maandag op het werk (of school).
Nee dat begint zondag avond al. Vandaar dat ik op zondag niets meer doe aan het draaien. Dan wil ik Formule 1 kijken, lekker rustig kunnen eten met m'n vriendin en een film kunnen kijken op de beamer.
Op maandag ben ik dan weer helemaal fit. :)
- DJ's zijn zo stom om elke week opnieuw massa's geld uit te geven aan muziek.
Ik teer tegenwoordig op de promo's e.d. Ik heb al zeker een maand of 1,5 geen plaat gekocht (komt ook omdat ik weer ga verhuizen en dat meer geld kost als ik gedacht had)
- DJ's moeten steeds maanden voorlopen op de muziek die je ooit wel eens zou kunnen op de radio horen.
Daar krijg ik promo's voor en de mensen in de platenzaak (waar ik nog wel iedere week kom by the way) weten precies wat ze voor me mee moeten nemen bij de groothandel vandaan.
- Daarom moeten DJ's dag en nacht het Internet afschuimen om honderden en honderden forums, communities, sites van buitenlandse discotheken, ... in het oog te houden.
Ik strin alleen maar forums af om tech topics te lezen. Wat iedereen heeft gekocht aan plaatjes kan me weinig boeien eerlijk gezegd.
- Daaruit moeten DJ's (zonder glazen bol n.b.) zien te bepalen wat er straks graag gehoord zal worden en proberen uit te vissen welke muziek hij daar nu al voor kan kopen.
Daar doe ik niet aan. Ik draai wat ik lekker vind en geen hitjes omdat het moet. Dan boeken ze jean of boozy woozy maar razz :p
- DJ's zijn hier dag en nacht mee bezig terwijl hun familie, vrienden, partner, kat en hond hopeloos verwaarloosd worden.
Sinds ik wat met mijn huidige vriendin had is het juist alleen maar minder geworden. En heb sinds vandaag een kat (ik word burgerlijk -> Gadver)
- DJ's vliegen de vrijdagnacht aan een recordtempo van hun werk naar huis om de vinyls in de auto te gooien en direct te beginnen met draaien. Dat ze hierbij hun rug naar de vaantjes sleuren is slechts bijzaak.
Ik rijd zelf nooit dus ik slaap altijd in de auto razz :p
- DJ's staan gans de nacht in een zwetend, stinkend, "naar bier en kots ruikend" kot de ene plaat na de ander te draaien terwijl er gegarandeerd wel elke avond iemand aan je kop komt zagen omdat die vind dat je er geen bal van kent.
- DJ's zijn altijd de oorzaak van het achteruitgaan van een club, zelfs al weet gans de wereld dat de baas de ene domme beslissing na de ander neemt.
Ik weet niet in wat voor stinktenten jij draait maar daar heb ik nooit last van. De eerste die te dicht bij mij in de buurt kotst geef ik een zetje zodat ie er voorover in ligt met z'n neus.
- En het ergst van al .... DJ's houden hier nog van ook??? shocked 8O

cool zeg je dan???
Tis inderdaad een mooier beeld wat buitenstaanders er van hebben dan het in werkelijkheid is.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
28-3-2004 12:05
Een ergernis waar ik me aan erger als ik op een feest ben:

- dj's die het nodig vinden om als maar met hoge piepstem "wakkie wakkie" door de mixen heen te roepen :S
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
28-3-2004 13:37
Wakkie, Wakkie?? laugh :D

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat ge 'Oe, oe' ken ik wel maar wakkie, wakkie is mij een beetje onbekend.
Misschien hebben ze hier in het zuiden andere gewoontes...
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
28-3-2004 13:58

QuincMan schreef:

- dj's die het nodig vinden om als maar met hoge piepstem "wakkie wakkie" door de mixen heen te roepen :S
laugh :Dlaugh :Dlaugh :D
Ben ik even blij dat bij ons de microfoon al bijna een jaar achter slot en grendel zit, ik denk dat ik gewoon niet meer bijkom als ik dat hoor!!
laugh :Dlaugh :Dlaugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)