Forum > Off-Zone

SL800CDJ en herken de homo

(278 reacties. Pagina 12 van 28)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
17-2-2005 11:43
Maar die afbeelding is wel goed gelukt zeg: WAUW.

Balen van de kleur, hoe komt dat nou?
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
17-2-2005 11:46
De verf dekt heel slecht, ik heb 3 lagen aangebracht op witte primer. alles volgen de Motip handleiding. maar het werd gewoon roze/rood, en na de laklaag was de roze tint ook verdwenen. ik baal er wel van, de volgende keer komen de stickers er niet meer onder. omdat ik waarschijnlijk andere roze (glans) verf ga gebruiken. tenzij het een productie fout van motip is en ze nu wel roze hebben.

nu ga ik die lieve pony ondersmeren met verfafbijt
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
17-2-2005 12:07

sylvia schreef:

Maar die afbeelding is wel goed gelukt zeg: WAUW.
Tis alleen wel te hopen dat de afbeelding straks ook netjes blijft zitten als ie op de lak komt.

Dat was namelijk waar ik een beetje bang voor was/ben en ze onder de lak mee gespoten wilde hebben. Het zou namelijk een beetje jammer zijn als de stickers er weer binnen een half jaar vanaf liggen.....
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
17-2-2005 12:23
Nou gelukkig heb je dan nog reserve wink ;)
En je weet t... dus,met moed beleid en trouw.
Proefsticker die ik hier toen opgeplakt heb blijft goed zitten,heeft niet de neiging om los te laten.
Ga jij er overheen met kracht en de intentie om het proberen los te krijgen -Tja!!!!!
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
17-2-2005 12:56

fredje schreef:

Ga jij er overheen met kracht en de intentie om het proberen los te krijgen -Tja!!!!!
groet
Dat niet, echter heb ik last van zweethandjes en dat is iets waar zulke dingen vaak niet tegen kunnen.

Nu heb ik standaard altijd een handdoek naast de draaitafels liggen (aangezien ik alleen klamme handjes tijden het draaien krijg) dus het valt allemaal wel mee.
Het zal dus even aankijken worden hoe het zich houd op de lange termijn. Voordeel van de stickers OP de lak is echter wel dat je ze altijd nog een keer kunt vervangen als ze lelijk worden.......
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
17-2-2005 13:11
Motip verf is volgens mij nogal kritisch, wat warmte en vochtigheid betreft. 9 van de 10 keer dat je gaat spuiten is de kleur niet zoals hij op de dop staat. Heb het zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Ik dacht namelijk mijn verweerde buitenspiegelkappen eens opnieuw in de verf te zetten. Heb het 3x opnieuw moeten doen. 1x 0,0% hechting, de andere keer een dusdanig kleurverschil. Heb je toevallig kunstof hechtprimer gebruikt? Dat was bij mij (mede) de bron van alle ellende. Ik ga nu altijd naar een autoschadebedrijf, daar is de kleur echt de kleur die je wilt. (Moet je alleen wel over een compressor beschikken die een beetje een continue druk kan afgeven)

John
I am a TimeDriver!
FredjeStandaard Lid
17-2-2005 13:14
reind,
ik heb de stickers na echt met zijden doekje overal aangedrukt en gewreven te hebben-1 dag zo laten zitten!!!
Daarna met een onderhoudsspul op olie basis gedept en later weer gewreven -nog meer van dat spul erop en dat pas gisteren er weer af gehaald-sticker zit als huis!!!
groet
ReindStandaard Lid
17-2-2005 13:43

ideedeluxe schreef:

Motip verf is volgens mij nogal kritisch, wat warmte en vochtigheid betreft. 9 van de 10 keer dat je gaat spuiten is de kleur niet zoals hij op de dop staat.
De exacte kleur krijg je nooit. Echter wel iets wat er heel erg moet gelijken en dat is dit niet.
Dit was echt knallend roze op de dop en zoals je op de pics ziet is het nu nog net geen signaal rood. Das niet een klein beetje maar een wereld van verschil.

Ik wilde de draaitafels roze en of ie dan ietsje donkerder of lichter word zal mij een worst wezen zolang het maar roze blijft.

Dat was dus nu helemaal niet het geval. Gelukkig baalde Rob er net zo hard van als ik en zijn we er beide van overtuigd dat het allemaal wel goed komt.

Als het goed is heeft Rob contact opgenomen/gaat ie doen met Motip en word er gekeken of er anders niet een kleur gemengt kan worden. Dan gaat er in plaats van een matte lak met een blanke lak finish gewoon direct een glanzende lak op die niet meer afgelakt hoeft te worden.
Voordeel is dan dat je veel minder zit met het verkleuren van de lak en dat naar alle waarschijnlijkheid ook makkelijker en beter zal dekken.
FredjeStandaard Lid
17-2-2005 18:36
Have a break.

Het afwerken,design en styling ...dat vind ik nou wel weer leuk. aansluitpanelen plus afwerking en styling is klaar!!!!!!!
Tom en Rob ff de primeur straks,hebben daar ook recht op.
Laatste logootjes gaan er zo op gelijmd worden,dus met half uurtje foto's schieten.
Totaal project nu op twee exclusieve dingen na klaar.
Massief Logo's voor op de cases(deksels)deze zijn in aantocht maar heeft lange periode nodig,hoop uiterlijk met twee weken in huis te hebben-maar Japan is zo ver weg sad :(
De zilveren SL 800 logo's,deze liggen in atelier,wanner klaar-who know's.

groet
FredjeStandaard Lid
18-2-2005 11:03
Zo,
foto's zijn verstuurd gisteravond.Let op Details,van omdraaien xtc in case tot afdoppen.
Nu allerlaatste modificatie aan de cdj cases en aanpassing schuim.
De cdj's zitten nu retestrak in de cases,er is een extra zwarte schuimband aan weerszijden toegevoegd zodat het perfect klemt,uitstraling is ook stukken strakker.
De case heeft los klitteband stukje(CDJ 1000/CDJ800)en dat zit niet mooi en echt klemmen doet het ook niet.
Zal daar straks nog foto van maken.
groet

Terug naar forum Reageer (zonder quote)