Ik hoor het niet...
(111 reacties. Pagina 12 van 12)Moderator(s): Dré
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 16-7-2005 10:38 |
Opelfreak schreef: Ok, 2-cup is dus echt mijn ding geworden! Maar denk dat ik toch een andere koptelefoon ga halen. Heb nu de HP-700, maar heb nu een paar dagen uit nieuwsgierigheid met men pc-telefoontje van pakweg 5€ gedraait en vind dus echt dat dit gemakkelijker gaat! Ik hoor rapper als de platen van elkaar verschuiven enzo. Ik denk dus dat dit komt door de nogal volle bass van de HP-700, zou dit een reden kunnen zijn?Demping is natuurlijk niets waard van dat 5€-prulletje, maar vind de muziek fijner luisteren Dus denk ik dat ik ga zien voor een Sennheiser, mooi geluid, stevig en lekker klein Grtz Maar het zou kunnen dat door die bas je het beter hoort...wie weet.. | |
*Quukske* | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 17-7-2005 21:40 |
Patrick van Vugt schreef: Opelfreak schreef: Ok, 2-cup is dus echt mijn ding geworden! Maar denk dat ik toch een andere koptelefoon ga halen. Heb nu de HP-700, maar heb nu een paar dagen uit nieuwsgierigheid met men pc-telefoontje van pakweg 5€ gedraait en vind dus echt dat dit gemakkelijker gaat! Ik hoor rapper als de platen van elkaar verschuiven enzo. Ik denk dus dat dit komt door de nogal volle bass van de HP-700, zou dit een reden kunnen zijn?Demping is natuurlijk niets waard van dat 5€-prulletje, maar vind de muziek fijner luisteren Dus denk ik dat ik ga zien voor een Sennheiser, mooi geluid, stevig en lekker klein Grtz Maar het zou kunnen dat door die bas je het beter hoort...wie weet.. | |
Light Image |