Forum > Newbie Forum

Beatmixen

(571 reacties. Pagina 11 van 58)
Moderator(s): Dré
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
25-4-2004 12:20
Ja, zou wel leuk zijn, maar volgens mij was dat filmpje echt van jou hahah laugh :D
Ik vond hem wel goed heb er wel van geleerd maar waarom heb je hem niet meer dan.

Chris
alsof iemand erop let
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
26-4-2004 19:56
zow'n filmpje is wel leuk, om het voor de eerste keer na te doen maar echt veel heb je er zeker niet aan.
Als je steeds meer gaat beatmixen dan ga je ook steeds meer manieren proberen, en welke manier bevalt die blijf je herhalen.
En in zow'n laten ze (lijkt mij) maar 1 manier zien, terwijl er zoveel andere zijn.
En ik blijf het zeggen: je moet er ook gevoel in hebben, niet iedereen leert het binnen een maand, ik ken mensen die oefen al een jaar en bakken d'r weinig van.
*Quukske*
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
26-4-2004 23:21
zal t je nog sterker vertellen-ook ik heb mn dag wel eens niet-na zo'n 20 jaar pro bezig te zijn,gewend te zijn aan duizendvoudig publiek,alle stijlen ondertussen wel beheers,komt t toch wel s voor dat ik geen plaat aan elkaar krijg!!!!stress/priveproblemen/slaapgebrek etc etc
door de lange ervaring los ik dat wel op maar diep binnenin kan ik mezelf op zo'n moment wel killen.
en zo ken ik nog een paar welbekende dj's die dat meegemaakt hebben.
relaas van t verhaal-iedereen maakt fouten en ...
you know,it's just one of these day's they come and they go
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-4-2004 15:16
wat een opluchting....! Dacht dat ik de enige was die wel eens zijn dag wel of niet had. Soms dan heb ik echt 10 sec. nodig om een plaat te matchen terwijl ik andere dagen er weer helemaal naast zit. (draai ook pas een half jaar) Er is nog hoop dus.. wink ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
29-4-2004 10:26
Ik heb weleens met eigen oren gehoord dat een DJ als Johan Gielen er compleet naast zat... Maar toen was hij volgens mij enthousiast aan het loopen en dat ging behoorlijk mis. Was best grappig om te horen op een groot feest laugh :D (trance-Energy dacht ik). Of een Tiësto die zijn dag niet had... Het overkomt iedereen (helaas) sad :(
Beauty hides in the deep
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
29-4-2004 19:24
en dan heeft Johan Gielen net de pech dat er van die oplettende mensen in de zaal rond lopen laugh :D . De helft merkt het niet eens trouwens.

In trance-energy 2003 deed ie ook iets apparts, bij nr 'let me show you lizzard' van Mauro Picotto heb je zo'n stukje dat er op supervette manier gescratched wordt, heel appart klinkt dat, Johan wou er iets leuks meedoen, maar ging ook finaal mis, t klonk wel, maar het duurde veel te lang en niemand had zoiets van 'jeeeeee vet'.
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
29-4-2004 19:36
inderdaad, als je er eens naast zit is menselijk en bijna niemand merkt het.

Moest afgelopen dinsdag ook in een discotheek draaien, zat er ook wel een paar keer finaal naast. Dus ik een paar keer vragen wat ging er mis, iedereen zei: niks, je draaide hartstikke goed! Dus ik weer helemaal blij natuurlijk.

De mensen merken het alleen als ze er verstand van hebben (als het er een klein beetje naast loopt natuurlijk)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
V-maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-9-2003
Laatste: 28-7-2011
Berichten: 86
30-4-2004 11:03
Dan is het natuurlijk ook zo dat dj's er misschien wel elke dag mee bezig zijn, en een perfecte beatmix willen maken. Daardoor hoor je het wel als de dj die draait er een klein stukje naast zit. Maar de meeste mensen die in de discotheken zijn zullen het echt niet horen als je er een paar tiende % naast zit happy :)
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
30-4-2004 11:53
idd, ik heb vaak genoeg hier mensen thuis gehad die meeluisterden (vriendin en vrienden). Ik na afloop van een mix "boos", want het ging niet lekker (lees: paar keer uit de maat, overgang niet lekker, enz.)... Zitten zij mij aan te kijken waar ik mij zo druk over maak, want "het ging toch hartstikke goed?" laugh :D
Er zijn maar een paar mensen uit mijn vriendengroep die het horen, maar als DJ ben je gewoon veel meer aan het mierenn**ken wink ;)
Beauty hides in the deep
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
4-5-2004 07:02

Sjapper schreef:

als DJ ben je gewoon veel meer aan het mierenn**ken wink ;)
en zo hoort het, het moet perfect zijn! je moet de lat hoog leggen, zo behaal je het beste resultaat.
Gelukkig zit je publiek niet zo ineen. Al heb je natuurlijk af en toe wel would-be dj's (die enkel de binnenkant van hun slaapkamer doen daveren) die je fijntjes komen zeggen waar je fout zat. Zelf zijn ze foutloos natuurlijk, haha laugh :D
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)