Forum > Muziek

dj tiesto beste dj van de wereld?

(141 reacties. Pagina 11 van 15)
Moderator(s): Dré
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
15-12-2003 21:46

DJ Tim schreef:

Ik boffen, heb bijna alle platen die je net genoemd hebt! wink ;) Moet je trouwens van Three Drives- Sunset on Ibiza kopen op Massive Drive (nieuwe versie), ook een lekker club trance knallertje! Is nog wel te krijgen denk ik..

En heb nog 2 tips:

Matt Hardwick vs. Smith & Pledger-Day one op Ajunabeats en Project Medusa-Eclipse op Liquid (Liquid is weer wat beter aan het worden de laatste tijd vind ik)

oh, en als ik dan toch mooie titels aan het weggeven ben wink ;) Andain-Beautiful Things op Magik (naar!, het Tiesto label laugh :D wink ;) ) ok, laatste, heb ik je wel weer genoeg geholpen voor de kerst kado's wink ;) (hopelijk zijn ze nog te vinden voor je) Darren Tate vs Jono Grant-Nocturnal Creatures op Mondo (nieuw label) en als aller aller laatste een wat oudere; Ayu-Above & Beyond op Drizzley records.
thx voor de tips.
Helaas groeit het geld alleen maar me rug in. De laatste die je noemt heb ik zelf ook al. Leuke blauwe vinyl wink ;) . Die andian heb ik naar zitten kijken maar ik weet niet waar all the fuzz vandaan komt. Veel mensen prijzen hem, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind hem niet echt opzwepend :D Die andere twee zal ik morgen voor gaan kijken. Trouwens Clokx - Overdrive wink ;) mmmmmmmmm. Echt de Ron van den Beuken stijl.(al hoewel ik het orgineel beter vind(meer climax)
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
15-12-2003 21:50
Wil niet wijs doen ofzo, maar kocht Andain omdat ik hem zelf fantastisch vind, ik heb niet veel extreme trance liefhebbers in mijn omgeving die hem de hemel inprijzen.

Leuk voor het begin van de avond. Die Clokx heeft toch ook die Remix van Coldplay gemaakt? Heb ik zelf op white label staan, vind het een beetje tegenvallen.

Succes met luisteren wink ;)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
15-12-2003 23:22

DJ Tim schreef:

Wil niet wijs doen ofzo, maar kocht Andain omdat ik hem zelf fantastisch vind, ik heb niet veel extreme trance liefhebbers in mijn omgeving die hem de hemel inprijzen.

Leuk voor het begin van de avond. Die Clokx heeft toch ook die Remix van Coldplay gemaakt? Heb ik zelf op white label staan, vind het een beetje tegenvallen.

Succes met luisteren wink ;)
Inderdaad die coldplay remix. Vond ik wel grappig. Ik heb hem ook niet gekocht.
Maar Overdrive vind ik toch wel een redelijk must.
Over die Andian. Ik snap wel dat je hem zelf ook goed vond. Maar ik kan er niet in terug vinden waarom DJ's als Tiësto en een hoop trance liefhebbers op Tranceaddict forum hem goed vinden.
Ik luister hem regelmatig. Maar steeds word ik niet overtuigd. Bedankt voor tips. Ik zal je is wat vaker mailen als ik weer is wat hoor laugh :D .
Nou ga ik slapen. moet morgen weer vroeg op. Truste forum leden.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
16-12-2003 10:34
Die set van PVD kan ik hier helaas niet downloaden want trance adict werkt niet. Heeft iemand hem voor mij, voeg mij maar even toe op msn! Alvast bedankt
Maar dat is MIJN mening...
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
16-12-2003 17:11
hahaha op msn vroegen al meerdere waar of hoe ze hem moesten downloaden.
Ik post is wat en iedereen wil het weten.
Bij victor(junior) lukt het downloaden wel. doe je het wel op de goede manier?
Rechtermuis knap doel op slaan als/ save target as???
Veel succes

[off topic][offtopic2]
Ik heb het gevoel dat iedereen mijn quote jat. angry
Eerst zat ik al te lezen stond er Music is my life en net lees ik bij De heer Norman No music - no life! GRRRRRRR angry YOU STEALERS!!! bedenk zelf iets! of zo iets wink ;) [/offtopic2][/offtopic]
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
17-12-2003 00:47
Wat ik trouwens geheel vergeten was je te vertellen Stan, is dat ik van Andain altijd de remixen draai, heb vandaag het orgineel gehoord en deze viel idd tegen! wink ;)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
17-12-2003 20:01
Goede muziek??? Probeer tracks als
CERN - the message (zowel de Nothern als de southern remix)
Mesh - purple haze
Carlos Resoort - O class
Tomcraft - Brainwashed (dj choose F' mucho remix)
Sincere - Firewall
Ernesto vs. Bastian - Who is the starter
Mark Norman - Overkill
enz enz.
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
17-12-2003 22:54

DJ Tim schreef:

Wat ik trouwens geheel vergeten was je te vertellen Stan, is dat ik van Andain altijd de remixen draai, heb vandaag het orgineel gehoord en deze viel idd tegen! wink ;)
Net even snel wat platen gehaald(3 maar)
Project mendusa - Eclipse gekocht. Had hem al is gehoord toen ik hem hoorde vond ik hem weer goed.
Rank 1 - its up to you[symsonic] De instrumental dub vind ik beter dan de vocal versie.

Delerium - Silence. Ik weet niet hoe het komt maar hij had er 3 exemplaren van. Misschien is hij opnieuw uitgebracht? Ik had hem nog niet en zo'n goede track moet je natuurlijk wel hebben. Die andere platen die je noemde had hij helaas niet. Hij heeft ze wel gehad zei hij. Hij kon ze wel bestellen maar aangezien ik niet zeker wist of ik ze allemaal wilde. Heb ik ze niet bestelt.
Ik heb Andian - Beautifull things gehoord(hij staat niet op Magik maar op Blackhole happy :) wink ;) ) Corfijneman remix en van die andere kerel(vergeten wie het was). Neej ik word er niet warm van. Hij is een beetje progressive achtig. Wel een leuk vocaltje maar ik mis de echte melodie happy :) .
Verder wil ik het hier bij laten. We hebben zo als we weten al een beste nr's topic. Ook al vind ik het jammer dat we niet meer een topic hebben waar echt Draaitafel DJ's hun aankopen vermelden sad :( . Maar omdat Dré alleen van mij een mailtje had gehad of dat topic weer open mag het nog steeds dicht is sad :( .
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
18-12-2003 00:08

Magik77 schreef:

Goede muziek??? Probeer tracks als
CERN - the message (zowel de Nothern als de southern remix)
Mesh - purple haze
Carlos Resoort - O class
Tomcraft - Brainwashed (dj choose F' mucho remix)
Sincere - Firewall
Ernesto vs. Bastian - Who is the starter
Mark Norman - Overkill
enz enz.
Meeste plaatjes zijn idd goed. Er is een nieuwe remix van Ernesto vs Bastian uit van who's the starter. Vind hem wat aan de lauwe kant. Wel grappig dat Ernst een beetje aan het doorbreken is, ken hem wel redelijk.

Alleen met een grote knipoog gezegd kerel, probeer iets nieuwere platen op te geven, heb ze zelf bijna allemaal in het lijstje, maar weet wel zeker dat de meesten zeer moeilijk te krijgen zijn die je nu opgaf omdat ze al wat ouder zijn. Is niet leuk om de mensen te pesten met goeie platen die ze vervolgens niet meer kunnen krijgen wink ;) wink ;) laugh :D

Enneh, Stan, die remixen van Andain die ik draai zijn degenen die je net genoemd hebt idd. Blackhole en Magik zijn allebei van Tiesto voorzover ik weet, haal ze vaak door elkaar. Ik vind het super remixen, maar wel voor het begin van een trance setje. Meer een opwarmertje. Dat die het niet doet voor je kan ik me voorstellen als je idd van wat heftiger spul houdt. Probeer echter ook wat softere platen in huis te halen die het wel voor je doen, je moet toch als je ergens live gaat draaien eerst een beetje warming-up doen, anders hebben mensen het snel gehad.

Daar ik zelf een groot trance liefhebber ben en dit Topic over Tiesto gaat en idd niet over nieuwe of oude trance releases weet ik niet of jullie ervoor voelen om een topic te openen met trance nummers? Je hebt weliswaar een beste platen topic, maar voor zover ik weet niet speciaal voor trance. Weet niet of de heren mods het hiermee eens zijn?
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
18-12-2003 01:56

DJ Tim schreef:

Daar ik zelf een groot trance liefhebber ben en dit Topic over Tiesto gaat en idd niet over nieuwe of oude trance releases weet ik niet of jullie ervoor voelen om een topic te openen met trance nummers? Je hebt weliswaar een beste platen topic, maar voor zover ik weet niet speciaal voor trance. Weet niet of de heren mods het hiermee eens zijn?
Mee eens, Tiesto is lang niet de beste, ff paar leuke nummers, leuk koppie en je bent er (en je moet ook wel kunnen draaien)

Net als Lady Dana die op het randje zit om commercieel te worden (hopelijk doet ze 't niet!)

Terug naar forum Afgesloten topic