Forum > Algemeen Forum

Musik Messe 2006

(111 reacties. Pagina 11 van 12)
Moderator(s): Dré
DevotionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2004
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 93
5-4-2006 13:04
Ik heb nog wat foto's en filmpjes van daar. Vooral laser, daarvoor was ik namelijk daar.

De foto's:
Klik hier

En de filmpjes:
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-4-2006 13:14

KVM schreef:

Voor Martin misschien een primeur, leuk detail was dat Martin 2 werkende units had staan, de onderste aan de truss het meest in het zicht had het Martin logo, de bovenste echter, iets minder zichtbaar was het "orgineel" (paars van kleur): De Amazer laser gemaakt door Laserland en Actros in duitsland.
Amazer Laser een zeer compacte laserunit met een behoorlijke output.
Wel grappig. Was bij Martin geweest en uitgebreid gesproken met de "laserman" van Martin. Hartstikke trots op het resultaat van "jarenlang onderzoek en prototyping". Dagje later kwam ik bij Amazer-Laser waar inderdaad de grotere modellen van duidelijk dezelfde serie stonden. Uitleg was als volgt:

Het model laser dat Martin gaat verkopen was al ontworpen en bijna uitgebracht door Amazer-laser. Promo-materiaal was zelfs al klaar. Toen kwam heel snel de deal met Martin om hem exclusief door Martin te laten verkopen. Dit model (1.6 watt full colour) schijnt dus NIET van Amazer-laser te koop te komen, alleen exclusief bij Martin.
Gaat rond de 25.000 - 30.000 euro kosten
Mag dat ook 45.000 zijn?
Door Martin werd een prijs gegeven van tussen de 25.000 en 30.000 euro. Maar aangezien deze beste man ook beweerde dat het een product ontwikkeld door Martin zelf was, weet ik niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten.
Light Image
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-4-2006 13:25

devotion schreef:

Ik heb nog wat foto's en filmpjes van daar. Vooral laser, daarvoor was ik namelijk daar.

De foto's:
Klik hier

En de filmpjes:
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Klik hier
Zeer mooie filmpjes. Met wat voor camera is dit opgenomen?

Welke stand was filmpje 4, dat kan ik niet helemaal eruit afleiden. Lijkt op de Neo-laser stand? (2x groen onder, 2x fullcolour klein boven, 1x fullcolour groot midden boven?)
Light Image
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
5-4-2006 13:52

JeroenVDV schreef:

Zeer mooie filmpjes. Met wat voor camera is dit opgenomen?
Ik gok gewoon met een digicam, zo heb ik de mijne ook opgenomen.... probleem is alleen dat je dan filmpjes hebt van 150mb groot en die ga ik niet op mijn website zetten ;-) (vreet namelijk bandbreedte zoiets).

Mijn s7000 maakt iig filmpjes van 640*480 met 30fps, acceptabele kwaliteit.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
5-4-2006 17:57
Volgens mij heb ik devotion nog die foto's zien maken van de binnenkant van die 2 movingheads :P maarja... er zullen vast wel meer mensen geweest zijn die daarvan een foto hebben gemaakt.
DevotionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2004
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 93
5-4-2006 18:56
Filmpjes zijn idd met digicam gemaakt, niet door mijzelf maar door iemand anders die ook was meegegaan.

Film 1,2 en 6 is de stand van Lobo laser Duitsland.
Film 3 en 4 HB-Laser Duitsland.
Film 5 Big Dipper china/taiwan/japan iets in die richting.

Neolaser heb ik geen filmpjes van wel foto van genomen met m'n telefoon maar helaas zijn die niet echt van degelijke kwaliteit.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
5-4-2006 23:30
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 5-4-2006 23:33

JeroenVDV schreef:

Wel grappig. Was bij Martin geweest en uitgebreid gesproken met de "laserman" van Martin. Hartstikke trots op het resultaat van "jarenlang onderzoek en prototyping".
laugh :D Zou ik ook zijn, jammer dan toch dat Amazerlaser de unit vol trots gepresenteerd wordt in het blad The Laserist.
Waar men duidelijk deze shoebox presenteert, niks Martin.
Dit model (1.6 watt full colour) schijnt dus NIET van Amazer-laser te koop te komen, alleen exclusief bij Martin.
Dat is mogelijk, bij Amazer laser was de kleinste unit ook van Martin. maar een duitser verkoopt zelfs zijn schoonmoeder wink ;)
Maar nu snap ik ook meteen waarom Martin een orginele kleur Amazer laser had (niet zwart en zonder Martin logo) laugh :D Die hadden ze natuurlijk effe snel omgeruild met die op de Amazerlaser stand.
Door Martin werd een prijs gegeven van tussen de 25.000 en 30.000 euro. Maar aangezien deze beste man ook beweerde dat het een product ontwikkeld door Martin zelf was, weet ik niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten.
Geen, als hij jou netjes een prijslijst had gegeven had je immers kunnen lezen dat daar wel degelijk 45.000euro stond.

Martin.
kvm entertainment
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
5-4-2006 23:32
Leuke filmpjes. Die multicolor die bij big dipper ik het midden hangt kost btw nog geen 1300 euries shocked 8O
MB Audio systems
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
5-4-2006 23:56

devotion schreef:

Film 5 Big Dipper china/taiwan/japan iets in die richting.

Neolaser heb ik geen filmpjes van wel foto van genomen met m'n telefoon maar helaas zijn die niet echt van degelijke kwaliteit.
Film5 is bij Revolution tech, uit polen. Meneer Robert Gu van Big Dipper (china) was erg trots op "zijn" showroom. Aangezien zijn eigen stand niets voorstelde. (paar stoelen en 2 tafels) en een paar lasers op de plank (richting elkaar en de muur stralend). Chinees kende slechts 3 woorden engels, very cheap en yeh. Gelukkig kende zijn vriendin een paar woorden meer. wink ;)

Neolaser was niet echt bijzonder, de show deed men handmatig met twee handen en dus twee computers en muizen.
(en dan zelfs nog een sigaret kunnen roken)
Show draaide overigens op "eigen" (neo laser) software.
Ook de output van de kleinere lasers waren niet echt indrukwekkend.
De hoeveelheid omgevingslicht en rook spelen hierbij natuurlijk ook een rol.
Daar hadden de "zware" lasers van Lobo en HB geen last van. Gebruikte watergordijnen zowel bij lobo en HB waren ook wel geinig om te zien.

Martin.
kvm entertainment
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-4-2006 23:21
Een kickje, ik heb bijna alle filmpjes ook online.

O.a Rockid op Virtual Vinyl en de nieuwe HDX, Kid Fresh en DJ Rafik (beide meervoudig ITF finalisten) bij Ortofon, de jongens van Noisy Stylus bij Ecler (filmpje is op het moment aan het uploaden) en Tamara Sky bij Ortofon die een klein beetje scratcht en James Zabiela bij Pioneer die de knoppen bijna uit een EFX1000 aan het rammen is.

Dit alles vind je hier
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)