Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 108 van 289)
Moderator(s): Dré
Dj freezeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-1-2006
Laatste: 31-1-2007
Berichten: 14
31-1-2006 20:13
ja ik ben dat zowizo wel vanplan in de toekomst, maar zoals ik het nou heb gaat het goed. wil nou eerst me lichtshow wat gaan uitbreiden.
ik ga maar eens zoeken of ik ergens wat kan huren
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
2-2-2006 12:49

dj freeze schreef:

jah een vraagje hier,
het is al weer bijna carnval en ik (jullie waarschijnlijk ook wel al) sta al weer helemaal volgeboekt!

nou is dit mijn eerste jaar dat ik echt vollebak draai met carnaval, ik heb dus geen idee wat ik moet vragen.

de situatie:
alle 4 de dagen: zaterdag zondag maandag avond van 9 tot 3 en dinsdag van 9 tot 12 muziek draaien met eigen apparatuur in een café(kan wel 250 man in denk ik, op de carnaval manier wink ;) ), overdag zal de café baas mijn apparatuur gebruiken om gewoon een cdtje op te zette.
ik had zelf voor alle dagen 800 euro in gedachte, te hoog of te laag??

nou nog een vraagje:
ik werk met 2 behringer subs (18") en 2 wharfedale topkasten (15") hier staat een versterker op van 2x 450 watt. de kasten zullen maximaal uit elkaar staan om het geluid zo veel mogelijk te verspreiden, nou ben ik aan het twijfellen of die 900watt het wel zou doen in zo'n vol café, of moet dit gewoon kunnen?

groeten
Ik vind de prijs niet te hoog, zeker niet als de set ook door de uitbater gebruikt wordt.
Hoop wel dat het spul nog heel is nadat hij ermee "gespeeld" heeft.
Alles komt goed....
Dj freezeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-1-2006
Laatste: 31-1-2007
Berichten: 14
3-2-2006 13:14
oh ja dat zal wel goed komen... en ik ben er volledig verzekerd dus als er iets nog maar een beetje kapot ga wordt het volledig vergoed..

en ik kan een versterker daar gebruiken voor me subs dynacord S1200) zit wel snap dus.

prijs is 700 euro geworden voor de 4 dagen omdat ik nou geen versterker en crossover moet huren.

groeten
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
3-2-2006 13:18

dj freeze schreef:

oh ja dat zal wel goed komen... en ik ben er volledig verzekerd dus als er iets nog maar een beetje kapot ga wordt het volledig vergoed..
Weet je dat wel zeker? Een verzekering die ook bij verhuur etc. geldt voor dit soort dingen kost echt behoorlijk veel en is vaak niet volledig dekkend. Verzekeringsmaatschappijen zijn namelijk ook gewoon bedrijven, die dus winst moeten maken. Proberen altijd onder uitbetaling uit te kruipen, wat ook bijzonder vaak lukt via allerlei kleine lettertjes, voorwaarden en omwegen.

Zie ook: www.new-line.nl/forum/read/?t=1564
Light Image
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-9-2024
Berichten: 9489
3-2-2006 13:29

dj freeze schreef:

en ik ben er volledig verzekerd dus als er iets nog maar een beetje kapot ga wordt het volledig vergoed..
Vertel ons een s ff lekker snel,
bij wie,
voor welke prijs,
en wat er verzekerd is?
(waterschade, diefstal, molest, brand, en wat nog meer?)
Als jij geluid kan verzorgen 4 dagen lang op een evenement, voor 700,-
en dat is nog verzekerd ook binnen die prijs, vertel, vertel!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj freezeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-1-2006
Laatste: 31-1-2007
Berichten: 14
5-2-2006 18:43
hm nou dan weet ik het ook niet meer...

ik sta dan ingeschreven bij dat café als werknemer (alleen voor carnaval dus) en mijn apparatuur hoord dan bij de inboedel van het café.
die café baas tegen mij zij dat ik gewoon verzekerd zou zijn.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-9-2024
Berichten: 9489
5-2-2006 19:34
Ahhhhh hij zei het sneaky :V
nou dan zal het wel goed zitten hè happy :)

Vraag eens voor de grap of hij een overeenkomst wil tekenen,
waarin staat hij aansprakelijk is voor alle schade/diefstal aan/van jouw spullen voortvloeiend het optreden tijdens de feestavond, alsmede jouw derving wanneer je niet kan optreden door schade aan je spullen, of (nog leuker) aan jouwzelf......

En dan moet ie wel tekenen hè.....
niet zeggen dat het wel goed zit.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
5-2-2006 20:40

dj freeze schreef:

ik sta dan ingeschreven bij dat café als werknemer (alleen voor carnaval dus) en mijn apparatuur hoord dan bij de inboedel van het café.
die café baas tegen mij zij dat ik gewoon verzekerd zou zijn.
Waarschijnlijk bedoeld hij dat jij persoonlijk als werknemer verzekerd bent. Alhoewel ik het wel vreemd vind dat hij jou voor slechts 4 dagen op de loonlijst zet. Maargoed, ik zou mij erin moeten verdiepen of dit inderdaad mogelijk is, en kan daar dus geen duidelijke uitspraak over doen.
Jouw apparatuur is een ander verhaal, het is jouw eigendom en behoort dus niet tot de inboedel.

Ooit dat bekende bordje gelezen? De directie stelt zich niet aansprakelijk......?

Bovendien als jij op de loonlijst staat en apparatuur verhuurd, is 700 euro een "weggeefprijs". Dat is natuurlijk een kwestie van handelen en datgene wat er geplaatst wordt. Maar ja, eigenlijk gaf je het zelf al aan,
nou is dit mijn eerste jaar dat ik echt vollebak draai met carnaval, ik heb dus geen idee wat ik moet vragen.
Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-9-2024
Berichten: 9489
5-2-2006 21:56
700 voor 4 dagen shocked 8O
das dus nog geen twee honderd per dag met spullen erbij, en dan nog bij carnaval verhoogd risiko op bier watervallen.........
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
7-2-2006 09:22

dj freeze schreef:

ik werk met 2 behringer subs (18") en 2 wharfedale topkasten (15")
Voor die 700 euro kan hij natuurlijk wel zijn hele PA nieuw kopen... ik weet niet hoe lang je al draait en wat je normaal vraagt, maar ik vind het een aardig bedrag hoor!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)