Forum > Webshop

nieuwe merken op new line

(591 reacties. Pagina 10 van 60)
Moderator(s): Dré
BartsegersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2002
Laatste: 28-10-2014
Berichten: 1463
4-4-2004 13:28
dus samenvattend:
heb je ze wel eens gehoord? ze worden pas schel na dubbel aantal watts.
op zich geen vreemde zaak, en dus kan het hoorntje nog steeds van visaton zijn, en dan kan het nog steeds geen dikke driver wezen.
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
4-4-2004 16:44
Ik kan me er niet druk om maken. Het klinkt goed, en voldoet aan mijn eisen. En juist daar gaat het om.
Door internet beperkt
BartsegersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2002
Laatste: 28-10-2014
Berichten: 1463
4-4-2004 18:59
is wel makkelijk met vervangen natuurlijk. zit je niet met die oem-drivers te kijken, die nergens fatsoenlijk te verkrijgen zijn.
ShowrentalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2003
Laatste: 7-5-2007
Berichten: 64
10-4-2004 09:40
In Frankfurt heb ik de vervanger van de PFM-serie van LEM mogen bewonderen en ik kan je vertellen dat dat echt een hit gaat worden. ten eerste wordt deze serie zwart met rood logo (dus een beetje als de JBL Soundfactor die binnenkort wordt vervangen door de JRX-serie). ziet er heel strak uit.
ten tweede zijn alle componenten vervangen voor betere en in de demo ruimte was het echt kippevel. ongeloofelijke kwaliteit voor echt maar dan ook ECHT de bodemprijs.
Ik denk dat LEM hiermee eindelijk de marktpositie gaat innemen in nederland die het verdient en dat JBL(JRX), DAP(iets betere series) en de andere low-budget/high performance merken/series het ERG moeilijk gaan krijgen.

Maarrrr... dat duurt allemaal nog even. De boel wordt pas na de zomervakantie leverbaar

de naam van de serie?

HURRICANE
dat weet ik nog niet zo graag
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
10-4-2004 16:00
da's dan al een hele vooruitgang op de PFM serie, dat smurfenblauw is nou niet echt mijn stijl... wink ;)
(maar verder ben ik heel tevreden over mn PFM15subs)
Music is what feelings sound like...
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
10-4-2004 17:26

Showrental schreef:

In Frankfurt heb ik de vervanger van de PFM-serie van LEM mogen bewonderen en ik kan je vertellen dat dat echt een hit gaat worden. ten eerste wordt deze serie zwart met rood logo (dus een beetje als de JBL Soundfactor die binnenkort wordt vervangen door de JRX-serie). ziet er heel strak uit.
ten tweede zijn alle componenten vervangen voor betere en in de demo ruimte was het echt kippevel. ongeloofelijke kwaliteit voor echt maar dan ook ECHT de bodemprijs.
Ik denk dat LEM hiermee eindelijk de marktpositie gaat innemen in nederland die het verdient en dat JBL(JRX), DAP(iets betere series) en de andere low-budget/high performance merken/series het ERG moeilijk gaan krijgen.

Maarrrr... dat duurt allemaal nog even. De boel wordt pas na de zomervakantie leverbaar

de naam van de serie?

HURRICANE
HUH? wat? wie riep mij? wink ;)
...
DJ_GijsieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2003
Laatste: 16-8-2007
Berichten: 55
12-4-2004 20:19

Showrental schreef:

ten eerste wordt deze serie zwart met rood logo (dus een beetje als de JBL Soundfactor die binnenkort wordt vervangen door de JRX-serie
de naam van de serie?

HURRICANE
Eindelijk. Ben nu al een tijd aan het rondneuzen voor leuke subs. Ik heb nu een Lem Titanium set staan, alleen vond ik de subs van deze serie net iets te duur worden! Ik heb dus ook voor de subs van de PFM reeks gekeken maar dat is gewoon lelijk blauw. Zwart staat een stuk beter

Ik ben er ook van overtuigd dat Lem het goed gaat doen. Heb al verschillende producten ervan en ze doen het zeer goed happy :)

MVG Gijs
't Zal wel
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 13473
15-4-2004 18:05

Dré schreef:

Afgelopen vrijdag de LEM D-400 naast de FBT Jolly 12BA gezet. De duidelijke winnaar was (toch wat onverwacht) de Jolly 12BA.
De importeur van LEM deelt m'n mening niet. Daarom is besloten volgende week donderdag een buitensessie te houden om op die manier zo goed en eerlijk mogelijk te bepalen welke kast het het netst doet.

Nu nog even de importeur van FBT bellen (want als het even kan moet die er natuurlijk ook bij zijn).

bel... bel... Helaas. Die zit volgende week donderdag in het buitenland.

De uitkomst van de test zal uiteraard op het forum gezet worden (whatever it may be ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
15-4-2004 18:19
2 x bewerkt. Laatst door Tom. V op 15-4-2004 18:22
Ik zou heel graag ook IMG-stageline op de webshop zien
Heel uitenlopend materiaal voor de beginner.
Want de Reloop (RC-500) is bij IMG (cd-20dj) ook een stuk goedkoper. En ik denk dat als je bij reloop gaat zien je bij IMG meestal hetzelfde in een ander kleedje terugvindt, maar dan goedkoper.Ze hebben ook leuke speakers, zowel monitors als PA als Disco, allemaal aan een redelijke prijs. En dan kun je JB-systems er misschien afgooien?? (neem deze zin niet serieus)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
15-4-2004 18:20

Tom. V schreef:

Ik zou heel graag ook IMG-stageline op de webshop zien
Heel uitenlopend materiaal voor de beginner.
Want de Reloop (RC-500) is bij IMG (cd-20dj) ook een stuk goedkoper. En ik denk dat als je bij reloop gaat zien je bij IMG meestal hetzelfde in een ander kleedje terugvindt
Waarom zou Dré IMG gaan verkopen als hij de soortgelijk materialen (JBSystems, en Dap) ook al verkoopt ? Lijkt me niet het meest logisch

Terug naar forum Reageer (zonder quote)