Forum > Licht

Welke DMX sturing?

(231 reacties. Pagina 10 van 24)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
29-11-2005 14:45

timescape schreef:

Dat dit topic opengehouden word zeg!!
  • Martin zelf doet het af met een "we notified our legal department". Verder geen reactie meer geweest.
  • Importeur weer ook niet wat ze er mee aanmoeten.
  • Martin heeft verzuimd een belangrijk iets in de gebruikersovereenkomst te zetten.
  • Ik kan in dit topic geen illegale dingen vinden.
Dacht dat new-line dit soort illegale praktijken niet sponsorde??
Bovenstaande kan gezien worden als laster (en daar is de wet HEEL duidelijk in). Ik zou je met klem willen verzoeken je woorden in het vervolg wat zorgvuldiger te kiezen. Sowieso is er van sponsoren geen sprake (mocht er al ergens sprake van zijn dan kan het hooguit gedogen genoemd worden zolang er nog geen duidelijkheid is). Sponsoren is een actieve vorm van deelneming, gedogen niet (zie ook gedoogbeleid van de staat inzake softdrugs).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TimescapeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-4-2005
Laatste: 7-2-2013
Berichten: 105
29-11-2005 14:52
Oke...true.
Excuses mijn kant. Voor de foute woordkeus that is.
Hier worden goede dingen gedaan! Keep up the good work jongens!
Kom op zeg, ergens van binnen weet iedereen toch wel dat het allemaal niet zo hoort of wel?
En dré, van jou heb ik ook al andere reacties gezien in dit topic hoor...toch?
aar voor de 3e keer: ik laat het al rusten. Blijkbaar zijn de meeste toch overtuigd van hun gelijk, en idd, Martin doet er zelf ook niets aan.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
29-11-2005 15:11

timescape schreef:

En dré, van jou heb ik ook al andere reacties gezien in dit topic hoor...toch?
Klopt. Heb je die reacties gezien of gelezen? Als je de reacties gelezen hebt dan snap je dat er wel degelijk van onze kant naar gekeken is MAAR dat wij geen illegale dingen konden vinden in dit topic (anders hadden we het topic wel gesloten).

2 medewerkers van de importeur zullen vanavond dit topic doorlezen en daar morgen hun mening over geven. Uiteraard zal ik ze verzoeken die mening te onderbouwen met steekhoudende argumenten (zoals rechten en plichten). Een algemeen "het mag niet van ons" zal niet voldoende zijn.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TimescapeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-4-2005
Laatste: 7-2-2013
Berichten: 105
29-11-2005 15:17
Fair!
En toegegeven..heb zelf ook wel eens een illegale lemmings gedraaid. Tja... happy :)
Nog een edit: ik ben ook helemaal niet de persoon om er iets van te zeggen, maar vind het op een bepaalde manier wat vreemd dat er vrij gediscussieerd kan worden over hoe je het beste betaalde software gratis kunt gebruiken. Vind dit hetzelfde als je er op een klus achter komt dat er spullen van je gejat zijn. Maak ik het hen dan te makkelijk? Is volgens mij een stukje maatschappij...misschien een missend stukje.
Maar goed, dat was dan mijn mening...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-11-2005 00:31
Of het nu wel of niet is toegestaan toch nog een paar puntjes,

Alleen de wat oudere versie werkt goed. Waardoor je mede vanwege nieuwere functie's (verbeterde software) al snel achter de feiten loopt.

Zal het Martin echt schaden? Naar mijn idee niet, het merendeel dat de software op deze manier gebruikt zal het orginele pakket niet aanschaffen vanwege de prijs.
Maar ook hun show zal niet zo zijn als een gebruiker met een betaalde versie.
Het gedeelte die het wel kan betalen heeft ook gëinvesteerd in licht.
Diegene die echt gëinteresseerd is en op "pro" basis werkt zal uiteindelijk het orginele pakket aanschaffen.

Martin.
kvm entertainment
DJYellowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-7-2003
Laatste: 2-9-2015
Berichten: 110
30-11-2005 07:04
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk dat zodra Lightjockey 3 uit is, en die geprobeert heb, hem ga aanschaffen. Het bealt me nu prima.
Doe mij maar Fohhn!!!
Jerre2Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 31-3-2005
Laatste: 30-3-2016
Berichten: 157
30-11-2005 17:08
ben van net dezelfde mening en 'k ben er vrij zeker van dat ze dezelfde fout niet opnieuw zullen maken
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
30-11-2005 17:31
Wie weet waar de dmx4all bestandjes staan. Ik zoek degene met de compoort dus niet die mini usb.
Wat?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-11-2005 18:20
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 30-11-2005 18:37

DJYellow schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk dat zodra Lightjockey 3 uit is, en die geprobeert heb, hem ga aanschaffen. Het bevalt me nu prima.
Dan heb je dus duidelijk mijn opmerking niet goed gelezen.
Diegene die echt gëinteresseerd is en op "pro" basis werkt zal uiteindelijk het orginele pakket aanschaffen
"pro" basis is een ruim begrip vandaar de aanhalingstekens wink ;)
Tevens geef ik ook aan dat je op deze manier al snel achter de feiten aanloopt. Martin zal wel moeten aangezien Sunlite ook met een nieuwe versie komt.

Er is ooit eens iets dergelijks gebeurd met een DJ programma. Mede daardoor heeft men extra verkopen gedaan.
Zo zie je dat iets wat "slecht" lijkt toch goed uit kan pakken. "Echte" actie is nooit ondernomen, men heeft puur het programma aangepast.
Het is en blijft reclame voor het product.

Martin.
kvm entertainment
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
30-11-2005 18:34
Wel k*t dat mijn winners er niet in zitten, waar kan ik een bestand downloaden met allemaal fixures? op martin kan ik niets vinden.
Wat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)