Forum > Licht

Ohnee!!! Regen!

(38 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
RieskeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2003
Laatste: 17-7-2016
Berichten: 14
25-4-2003 16:30
.....heeft het gewoon niet begrepen. CONTRACT + DUIDELIJKE AFSPRAKEN MAKEN !!!
EdieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 4-5-2003
Berichten: 130
25-4-2003 16:41
Ehm, wat was het? Grapje, Oke! Bedankt voor jullie reacties...
Ik ben dj en ga nu zelf on-the-road, yeah baby,.,,
AzercoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-9-2003
Laatste: 19-1-2010
Berichten: 1
12-12-2003 22:05
geloof mij water op parcan, niet doen. Ik heb het ooit geprobeert, klein beetje water op parcan die al effen stond te branden, pats en die lamp barste in duizende stukken.
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
12-12-2003 22:21
mijn vader is geluidsman van een rock groepje en als zij in de regen moeten spelen doen ze vuilniszakken over de boxen,deze laten het geluid door en de regen tegen, maar ik zou toch ook een kleine tent zetten want anders zullen er niet veel mensen komen om in de regen te saan
exit night into LIGHT
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
12-12-2003 22:24
Nou ja.... het geluid doorlaten.... De bassen die dreunen er wel doorheen maar je hoge tonen ben je kwijt! Doe maar eens een vuilniszak om een box terwijl hij staat te spelen. Dan merk je toch echt wel dat het geluid zachter en doffer wordt.
Dance the night away!
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
13-12-2003 12:18
goh, ja wat een slim idee... sad :(
ziet er ook wel mooi uit 6 bouwemmers boven je parren laugh :D
en bovendien een beetje wind en die ding vallen naar beneden of gaan scheef hangen...
schnappi???
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
13-12-2003 19:12

Mr. Edie schreef:

Of je zet er dakpannen boven,

ghehehehe, wat een ideeen hebben jullie... (sommige) emmers erboven laugh :D laugh :D laugh :D En zakken om je boxen ziet teneerste niet uit, hoge tonen zijn weg, die hele zak trilt mee als een gek, is ook nog eens de vraag of hij eromheen past. Neej, mijn oude speakers laat ik gewoon lekker staan, en ze zitten nog in elkaar dus razz :p
Ik zie vaak zat hier op de markt dat er zakken om de speakers zitten. Ik kan nou niet zeggen dat het geluid sterk verslechterd...
Door internet beperkt
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
13-12-2003 19:37
Misschien heb je wel geen smaak laugh :D
Maar even serieus je verliest misschien wel een berg geluid maar je kan wel proberen om het dan alsnog op zijn best te laten klinken door te soundchecken na het plaatsen van de regen kappen (vuilniszakken happy :) ) dan moet je er toch wel een redelijk geluidje uit kunnen halen. Neemt niet weg dat het zonder gewoon beter klinkt omdat ze daar natuurlijk voor ontworpen zijn.
Darth Crossfader
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
14-12-2003 00:39
even mijn mening:

1 Je bent voor een tuinfeestje geboekt en het regent al voor dat het begint en het ziet er niet naar uit dat het stopt. het feest is buiten en jij kan onder een partytent staan. Ik weiger.

2 Je bent voor een tuinfeestje geboekt en je staat buiten en opeens begint het te regenen als een gek en iedereen vlucht naar binnen. Ik zorg dat alles droog komt te staan en als het er naar uit ziet dat het voorlopig niet opklaart laad ik alles in en ben ik weg. Natuurlijk in goed overleg met de organisator.

3 Je staat buiten onder een fatsoenlijk afdak wat mooi waterdicht is en het begint te regenen. Ik blijf uiteraard staan draaien en ik houd alles goed in de gaten dat niks nat kan worden. Als de gasten weggaan, dan stop ik in goed overleg natuurlijk ook.

Ik weiger om onder partytenten te staan als het wel eens zou kunnen regenen. Ook vuilniszakken over mijn speakers of emmers ( shocked 8O ) boven mijn lampen zijn geen optie. Ik wil geen gekloot met zo iets. Regen en mijn apparaatuur gaan gewoon niet samen. En ik sta dus alleen in de regen onder een fatsoenlijk afdak. Kan de klant zich daar niet in vinden dan is dat jammer maar helaas en ga ik terug naar huis. Uiteraard bespreek ik dit met de klant tijdens de boeking of voor het opbouwen zodat hij tijd genoeg heeft om voor een fatsoenlijke overkapping te zorgen. Want dat is echt niet mijn pakkie an!
Dance the night away!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)