Forum > Newbie Forum

Behringer VMX-200

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
10-11-2003 19:38

Rigo schreef:

Dre,

Ik heb deze in de winkel gekocht, de verkoper gaf me de doos en ik ben naar de kassa gegaan. heb hem op een dj setje aangesloten van iemand anders (niet in de winkel) maar hij deed gewoon niks. (geen lampje of niets dat brandde).
Een van de nadelen (en voordelen) van het geschreven woord is dat als je wat geschreven hebt, je het terug kunt vinden.

Eerder zei je namelijk:
Als ik de bijgesloten voedingkabel aansluit in het stopcontact, branden er heel even een paar lampjes die vervolgens weer uitgaan.
Dus lichtten de lampjes nu op bij het aanzetten of deed hij helemaal niets? Je 2 stukken tekst spreken elkaar namelijk tegen (dus 1 van de 2 moet sowieso fout zijn).

Verder zou ik, als je zo goed als zeker bent dat de fout niet bij jou zit, zo snel mogelijk contact opnemen met je dealer. Wellicht kan er dan nog een "DOA" van gemaakt worden (dus omgewisseld voor een ander exemplaar). Heb je pech dan wordt het namelijk een reparatie.

Om lullige dingen zoals dit te voorkomen controleren wij altijd alle apparaten vóór verzending. Daarmee vangen we niet 100% van de (product)problemen op maar wel zo'n 90%.
Je gaat er meestal vanuit dat als je iets nieuw koopt in de winkel dat ie het dan gewoon doet. in dit geval niet...
In de hoge(re) prijsklassen mag je dit inderdaad vaak aannemen (hoewel ook daar de 100% niet gehaald wordt). Maar in sommige prijssegmenten...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RigoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 18-12-2004
Berichten: 7
10-11-2003 21:26
Hallo Dre en Tom,

Ik had toen ik de 1e keer de voedingskabel in het stopcontact aansloot heel even een signaal bij een paar lampjes, die vervolgens direct weer uitgingen.
Toen ik hem vervolgens opnieuw uitzette en opnieuw dit deed inschakelen kreeg ik geen enkel signaal van brandende lampjes.
Na de mixer 10 keer aan of uitgezet te hebben kreeg ik wel weer signaal, maar dit dan wel van een heeeeellll korte duur (zoals bij de 1e keer), toen heb ik hem meegenomen naar iemand met een paar draaitafels, vervolgens heeft deze persoon hem aangesloten, maar kreeg helaas ook geen enkel signaal (zelfs geen enkel lampje dat brandde).

Dus het lag toch echt aan de mixer....

Vandaag ben ik naar de winkel teruggeweest. Heb ik keurig een nieuwe gekregen (deze heb ik daar aangesloten en deze deed het, gelukkig). En wordt de defecte via de importeur terug gestuurd naar Behringer.[:)
Volgens de verkoper was de transformator defect...

Bedankt voor jullie commentaar,

Ciao
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
10-11-2003 22:17

Rigo schreef:

Bedankt voor jullie commentaar,
En wij maar denken dat het goed bedoelde suggesties waren... shocked 8O

Goed te horen dat het probleem opgelost is.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Afgesloten topic