Forum > Algemeen Forum

Concurrentie...

(67 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
12-8-2003 12:52

Victor schreef:

Ze hebben wel speakerzuilen van ruim 5.000 watt. Daar kan jij niet tegenop, Tom! laugh :D
.. en voor 1600 Watt aan versterkervermogen. sad :( wat moet je dan in vredesnaam met 5KW aan speakers?
Keep the Inspirit alive...
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
31-10-2003 19:25

Bergambacht schreef:

Victor schreef:

Ze hebben wel speakerzuilen van ruim 5.000 watt. Daar kan jij niet tegenop, Tom! laugh :D
.. en voor 1600 Watt aan versterkervermogen. sad :( wat moet je dan in vredesnaam met 5KW aan speakers?
Ach je moet iets om je speaker zuilen 1 meter 90 hoog te krijgen (sommige zetten er speciale truss tussen maar waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, je kan ook gewoon teveel speaker mee slepen wink ;) )

Vind het zoiezo niet echt een degelijke zelfbouw speaker. de hoge/middentonen drivers zitten half voor de sub gemonteerd. vraag me dan sterk af of dat geen resonantie probemen geeft.

Dus Tom, dit zou ik niet direct concurentie durven noemen.

[edit] deze is gewoon grappig laugh :D

quote van dancingcomet.nl (let vooral op hotsound, want das eigelijk gewoon infelexion III wink ;) )

Dj Gurt
Hij heeft al bij verschillende drive-In Shows gewerkt, te weten:
-Inflexion II: samengewerkt met z'n neef Arno. Dit was de eerste drive-In Show.
-Hotsound: samengewerkt met Arno, dezelfde drive-In Show alleen de naam veranderd.
-DancingComet:huidige drive-In Show.
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
31-10-2003 19:45
En nog wat, stel dat ze 5Kw aan amp vermogen zouden hebben, gebruik je dit met een bruiloft??????
Ik niet in ieder geval (of het moet een mooie bruid zijn dat ik de bruidsjurk omhoog wil blazen wink ;) )

Greetz, Fossalta
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
31-10-2003 20:19
Helemaal verkeerde keus van "iemand"!
maar 4 parren (veel te weindig vooral voor een bruiloft)
en zelfbouwboxen
Voor zijn kamer zeker laugh :D
Nu wil ik wel weten waarhij mee draait!! laugh :D

Nee Tom dit is geen conncurentie!
Ik denk dat ze jou site niet helemaal gelezen hebben want er staat zeer duidelijke en overhalende tekst op!
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
31-10-2003 23:46
Thanks for the support, t'was al weer een tijdje geleden.
Maar leuk dat jullie er net zo over denken.

Als ik trouwens mijn Dj-lijst, van waar ik gewerkt heb,
neer zou moeten zetten, dan word het wel een iets langer lijstje laugh :D

Ik vind het allen altijd zo zonde van zo'n bruiloft.
Niemand zal tegen het bruidspaar zeggen dat het tegenviel.
Maar top of the bill zie ik zelden.....Daar heb je ervaring voor nodig.

Even een gedeelte van een mailtje dat wij nog niet zo lang geleden ontvingen:
He Tom,

Ja, bedankt voor de foto’s. Heel leuk en attent. Het waren zo’n beetje de eerste foto’s die we kregen. Ze lagen al op de mat toen we thuis kwamen van vakantie.

Iedereen was dol enthousiast over de avond. We hebben veel complimentjes gekregen.

Een (oudere) buurvrouw heeft de hele avond op de dansvloer gestaan (oude tijden herleven!) en van andere buren heb ik gehoord dat ze diezelfde nacht nauwelijks een oog heeft dicht gedaan van de opwinding.

De sfeer zat er goed in. Dus dat zegt wel wat over de muziek. Kortom, een zeer geslaagd feest.

Wij kijken met veel plezier terug
Kijk dat vind ik nou leuk om in mijn mailbox te ontvangen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj freekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 27-11-2003
Berichten: 8
1-11-2003 14:09
Hey
ja dat probleem ken ik.
ik woon dan wel in een dorp, maar der is een drive-in show die belachelijk hoge prijzen vraagt en dan een grote mix cd die hij thuis heeft gemaakt voor de hele avond en dan doet ie nix meer. en dan hang ikeen flyer op en een dag daarna hangt die van hem er mat dingen die hij niet heeft.
de aap sad :(
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
5-11-2003 01:54

dj freek schreef:

Hey
ja dat probleem ken ik.
ik woon dan wel in een dorp, maar der is een drive-in show die belachelijk hoge prijzen vraagt en dan een grote mix cd die hij thuis heeft gemaakt voor de hele avond en dan doet ie nix meer. en dan hang ikeen flyer op en een dag daarna hangt die van hem er mat dingen die hij niet heeft.
de aap sad :(
Ja, zo gaat dat vaak in drive-in land, helaas angry
maar heb geduld, de beste reclame is van mensen onder elkaar dus als hij zijn vak echt niet verstaat dan komen ze vanzelf tot de conclusie om een andere drive-in te boekken. zorg gewoon dat jou kwaliteit goed is, dan kom je er wel

Tom schreef:

He Tom,

Ja, bedankt voor de foto’s. Heel leuk en attent. Het waren zo’n beetje de eerste foto’s die we kregen. Ze lagen al op de mat toen we thuis kwamen van vakantie.

Iedereen was dol enthousiast over de avond. We hebben veel complimentjes gekregen.

Een (oudere) buurvrouw heeft de hele avond op de dansvloer gestaan (oude tijden herleven!) en van andere buren heb ik gehoord dat ze diezelfde nacht nauwelijks een oog heeft dicht gedaan van de opwinding.

De sfeer zat er goed in. Dus dat zegt wel wat over de muziek. Kortom, een zeer geslaagd feest.

Wij kijken met veel plezier terug
Kijk dat vind ik nou leuk om in mijn mailbox te ontvangen.
Persoonlijk doe ik het daar ook voor,

geld is leuk maar ik verwacht niet slapend rijk te worden in de drive-in business, maar als je positieve reacties krijgt van je publiek en van de opdrachtgevers dan geeft dat wel een heel goed gevoel!
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
Dj freekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 27-11-2003
Berichten: 8
5-11-2003 16:11
Ja je hebt gelijk.
het begint al te werken want wij krijgen boekingen van on bekende mensen.
en hun alleeen van familie. razz :p
maar het slaat nergens op wat ze doen.
ze hebben de meest e apparatuur niet.
lulllig
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
5-11-2003 16:50
Heb even 200 flyers laten drukken. Dus Tiel hangt binnenkort helemaal vol met posters razz :p

Hebben jullie nog idee-en waar ik het best flyers op kan hangen? ik dacht zelf aan scholen en winkelcentra?!?!
...
Dj freekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 27-11-2003
Berichten: 8
5-11-2003 16:58
wij hangen ook flyers in scholen en dat werkt best goed
dus het moetlukken met je 200 flyers. happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)