Forum > Muziek

Welk nummer is dit?

(133 reacties. Pagina 12 van 14)
Moderator(s): Dré
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
8-10-2003 21:39

mitch17 schreef:

Ik heb ook nog een nummer wat ik graag zou willen hebben.

De titel of artiest zou ik echt niet weten. Wat ik wél weet is dat het een vrij recent nummer is met een heel simpele melodie. De melodie is iets met een saxofoon ofzo en herhaalt zich heel erg vaak, dus heel simpel maar wel erg lekker. Het genre is dance/club. Op fresh fm word hij heel vaak gedraaid.

Als iemand weet over welke ik het heb zou k het graag willen weten.
Saxo - les bruits de la forêt
Waar zit de cut op dit apparaat?
Mitch17Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2003
Laatste: 15-3-2010
Berichten: 22
14-10-2003 12:20

Victor Junior schreef:

mitch17 schreef:

Ik heb ook nog een nummer wat ik graag zou willen hebben.

De titel of artiest zou ik echt niet weten. Wat ik wél weet is dat het een vrij recent nummer is met een heel simpele melodie. De melodie is iets met een saxofoon ofzo en herhaalt zich heel erg vaak, dus heel simpel maar wel erg lekker. Het genre is dance/club. Op fresh fm word hij heel vaak gedraaid.

Als iemand weet over welke ik het heb zou k het graag willen weten.
Saxo - les bruits de la forêt
Nee sorry, maar die bedoel ik niet...
ik slaap slecht, maar daar lig ik niet wakker van...
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 455
15-10-2003 13:17

mitch17 schreef:

Victor Junior schreef:

mitch17 schreef:

Ik heb ook nog een nummer wat ik graag zou willen hebben.

De titel of artiest zou ik echt niet weten. Wat ik wél weet is dat het een vrij recent nummer is met een heel simpele melodie. De melodie is iets met een saxofoon ofzo en herhaalt zich heel erg vaak, dus heel simpel maar wel erg lekker. Het genre is dance/club. Op fresh fm word hij heel vaak gedraaid.

Als iemand weet over welke ik het heb zou k het graag willen weten.
Saxo - les bruits de la forêt
Nee sorry, maar die bedoel ik niet...
Laurent Wolf - Saxo misschien? happy :) (hoewel die al wel een stukje ouder is)
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
HjvogelpoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2003
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 141
15-10-2003 18:32

mitch17 schreef:

Ik heb ook nog een nummer wat ik graag zou willen hebben.

De titel of artiest zou ik echt niet weten. Wat ik wél weet is dat het een vrij recent nummer is met een heel simpele melodie. De melodie is iets met een saxofoon ofzo en herhaalt zich heel erg vaak, dus heel simpel maar wel erg lekker. Het genre is dance/club. Op fresh fm word hij heel vaak gedraaid.

Als iemand weet over welke ik het heb zou k het graag willen weten.
misschien Hi-gate - saxuality ???
DJ REVL-XStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-7-2003
Laatste: 24-7-2005
Berichten: 11
15-10-2003 18:36

mitch17 schreef:

Victor Junior schreef:

mitch17 schreef:

Ik heb ook nog een nummer wat ik graag zou willen hebben.

De titel of artiest zou ik echt niet weten. Wat ik wél weet is dat het een vrij recent nummer is met een heel simpele melodie. De melodie is iets met een saxofoon ofzo en herhaalt zich heel erg vaak, dus heel simpel maar wel erg lekker. Het genre is dance/club. Op fresh fm word hij heel vaak gedraaid.

Als iemand weet over welke ik het heb zou k het graag willen weten.
Saxo - les bruits de la forêt
Nee sorry, maar die bedoel ik niet...
"The Saxbrothers - Bakerstreet" misschien? Of anders misschien "Bakerstreet" van een ander uitvoerend artiest...
HjvogelpoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2003
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 141
15-10-2003 18:49

Tom schreef:

Ik heb al eens vaker voorzichtig gezegd dat er Dj's zijn die tijdens hun "live" preformance doodleuk staan te playbacken...........
Ik weet niet welke dj's jij bedoelt maar ik ken ze niet. Of bedoel je die mensen die een hitje hebben en in een lokale discotheek een beetje achter een keyboard staan springen en te doen alsof ze een life preformance geven? (kuch g spott kuch)

(misschien late reactie)
haha zo ken ik er ook een milc inc bij de tmf awards stond die gozer op een keybord te spelen (zonder stekkers en snoeren erin (kan je zien op de hitmix clip van tmf kan je downloaden) en dan komt het leukste je muziek die je zit te spelen op je keybord daarna sratchen met je platenspeler???
CyanicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-10-2003
Laatste: 2-12-2003
Berichten: 1
18-10-2003 12:12
Ik zoek een nummer.. met een remix van de d-devils - sixth gate er in..dan hoor je the gates are open en dan gate one gate two enzo.. maar tussendoor hoor je samples van andere oudere trance nummers o.a. lá mour toujours en sunshine meende ik.. wie weet dit?

een eerste nummer van filmpje is dj's Sam en Moos - Wat zullen we drinken (beetje laat maar goed)
Tha joshhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
Berichten: 102
19-10-2003 00:21
Ik ben opzoek naar de naam van het nummer dat gedraaid wordt bij die unox-reclame (je weet wel, met die pinguins wink ;) )
if everything seems under control, you're just not going fast enough.
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
19-10-2003 12:50

tha joshh schreef:

Ik ben opzoek naar de naam van het nummer dat gedraaid wordt bij die unox-reclame (je weet wel, met die pinguins wink ;) )
Je zou eens kunnen zoeken op www.ster.nl, daar staat een gigantische database met titels van nummers die in commercials gebruikt worden.
Keep the Inspirit alive...
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
19-10-2003 22:35
Ik zoek een nummer wat nu heel veel op ID-t wordt gedraaid. Het is een cover van een oud nummer. En er wordt de hele tijd "where's the sunshine" in gezongen. Wie weet hoe dit nummer heet en van wie?????

En over dat nummer met die sax zou careless whisper van de Sax brothers kunnen zijn. Die hebben daar een vette remix van.
gise...

Terug naar forum Afgesloten topic