showtec phantom 50 LED spot in ssl library
(3 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
Maarten99333Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-1-2014 Laatste: 22-1-2014 Berichten: 1 | 22-1-2014 18:01 |
hallo Ik werk in Magic 3D Easy View en wil showtec phantom 50 LED spot werkend krijgen.Op internet heb ik een file gevonden waar de positie in werkt, maar de gobo shake en rotation werken nog niet. Het is een ssl file wat ik zoek, die worden ook voor dash lite en sunlite suite 2 gebruikt. kan iemand me helpen? | |
StienoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2008 Laatste: 31-8-2020 Berichten: 214 | 22-1-2014 22:43 |
Nicolaudie heeft de ssl file gewoon op de site staan. Als je een legaal (redelijk) recent product hebt, kun je hen rechtstreeks mailen, ze maken dan een file vanaf een ingezonden gebruiksaanwijzing o.i.d. Goede service daar. | |
Ik repareer licht- en geluidsapparatuur op no cure no pay basis! | |
Dj ivanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2003 Laatste: 17-1-2024 Berichten: 29 | 23-12-2015 14:53 |
Beste Techneuten, Ik gebruik Sunlite Suite 2 software met DMX interface. (alles nieuwste versies en firmware) Hierover volgende vraag. Ik wil gaan aansturen: 8 stuks Showtec Phantom 50 LED moving heads 9 stuks ADJ Mega Tripar Profile Plus LED 1 stuks Showtec Dominator 1 dimmerpack met extra effecten Heb nu alle recente SSL libraries van de site van Nicolaudie gedownload, en deze werken. Nu zit ik nog niet lekker in de Sunlite Suite 2 software, om zo een mooie show te programmeren in de "editor" omgeving. Wie kan mij voor zien in een voorbeeld show, dus een voorprogrammering ("een Scene") t.b.v. de Showtec Phantom 50 led? of ADJ Mega Tripar Profile Plus LED parren? Hoor graag wat jullie voor me kunnen beteken om me opweg te helpen in Sunlite Suite 2. Het zou mooi zijn om het resultaat met oud en nieuw te kunnen gebruiken. Alvast dank! | |
lets make things louder!!! | |
Dj ivanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2003 Laatste: 17-1-2024 Berichten: 29 | 6-1-2016 09:37 |
Ik heb het inmiddels uitgevogeld. Nicolaudie heeft filmpjes (tutorials) op Youtube geplaatst betreffende Sunlite Suite 2. Zie onderstaande link: www.youtube.com/playlist?list=PLNiKIPA4OoHYCpGRaK40DdYrF0wVm6-Z2 Dj ivan schreef: Beste Techneuten,Ik gebruik Sunlite Suite 2 software met DMX interface. (alles nieuwste versies en firmware) Hierover volgende vraag. Ik wil gaan aansturen: 8 stuks Showtec Phantom 50 LED moving heads 9 stuks ADJ Mega Tripar Profile Plus LED 1 stuks Showtec Dominator 1 dimmerpack met extra effecten Heb nu alle recente SSL libraries van de site van Nicolaudie gedownload, en deze werken. Nu zit ik nog niet lekker in de Sunlite Suite 2 software, om zo een mooie show te programmeren in de "editor" omgeving. Wie kan mij voor zien in een voorbeeld show, dus een voorprogrammering ("een Scene") t.b.v. de Showtec Phantom 50 led? of ADJ Mega Tripar Profile Plus LED parren? Hoor graag wat jullie voor me kunnen beteken om me opweg te helpen in Sunlite Suite 2. Het zou mooi zijn om het resultaat met oud en nieuw te kunnen gebruiken. Alvast dank! | |
lets make things louder!!! |