Welke scanner kopen?
(2 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
Gavin123Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-10-2015 Laatste: 23-10-2015 Berichten: 1 | 23-10-2015 18:03 |
Ik ben nieuw op dit forum dus weet nog niet precies hoe alles werkt, maar ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik geef altijd graag kleine of middelgrote huis feesten en vind het leuk om wat te experimenteren met licht en geluid. Ik heb tot nu toe alleen 2 moonflowers, stroboscoop, laser en een rookmachine. Nu wil ik eigenlijk toch wat uitbreiden en dan dacht ik aan een scanner. Maar ik weet dus niet welke. Ik twijfel tussen de Ayra TDC 444 MKI en de Ayra ALO 030. Ik wou eerst de Ayra ALO 030 en dan 2 keer, tot mijn oog dus viel op de Ayra TDC 444 MKI. Want daar zitten dan 4 scanners in een voor maar 150 euro. Mijn vraag is dan welke het beste bij mij zou passen. De twee scanners: ayra-tdc-444-mkii-4-in-1-led-scanner ayra-alo-030-30-watt-dmx-led-scanner Mijn overige apparatuur: american-dj-tri-gem-led-moonflower (2x) american-dj-freq-5-strobe-1-led-stroboscoop ayra-ita04-mkii-50-mw-groene-dmx-laser ayra-wsm03-mkiii-1500-watt-dmx-rookmachine | |
SoundpowerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-1-2012 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 694 | 23-10-2015 19:56 |
Je gaat advies vragen over apparatuur van het huismerk van de grootste concurrent van New-Line op dit forum? Lekker aardig... Ik zou mn centen zoinzo uitgeven aan iets beters, desnoods 2ehands is er veel moois te koop. Die ayra TDC dingen zijn leuk tot je ze aanzet, want het effect is naar de prijs, net niks dus. Lichtopbrengst is waardeloos, en het apparaat maakt zoveel kabaal dat je de muziek echt keihard moet zetten om er bovenuit te komen. | |
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots. | |
DJ-scratchStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-6-2010 Laatste: 23-4-2018 Berichten: 66 | 25-10-2015 16:49 |
Ik zou je meer concentreren op basis verlichting. Oftewel een Fourbar met bijvoorbeeld par56 lampjes of een LED fourbar. Dat is echt puur je basis en vanuit daar kan je pas verder gaan werken met je effect lampjes. Daarnaast zou ik noooooit kiezen voor Ayra. Ziet er allemaal leuk uit, maar als je het aanzet is het een grote flop en qua degelijkheid is het echt 0,0. Mijn tip; Koop gewoon een LED of halogeen fourbar. Indien je dat hebt kan je pas echt gaan kijken naar scannertjes oid. Succes. | |
GrandMA2 | Robe Picklepatt's | Adamson |