Forum > Licht

Showtec Led Dancefloor

(6 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
DjTomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-8-2007
Laatste: 10-12-2016
Berichten: 48
6-6-2013 17:33
Wie heeft er wel eens gewerkt met de Showtec Led Dancefloor?
En waarmee heb je deze toen aangestuurd?

Ja kan met 12 kanalen al een leuk "dambord" vloertje maken. Maar er kan nog veel meer mee...
Ik ben benieuwd wat jullie me aan kunnen raden!
Te koop, Te huur, en vooral niet te duur
BartjevdvenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2008
Laatste: 3-6-2019
Berichten: 16
10-6-2013 21:59
Wij hebben de vloer ook aangestuurd met visual dmx.
Ook hebben we de vloer aangestuurd met een Grandma 2.

daar kun je wel leuke dingen mee in een matrix!
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
10-6-2013 22:44
Wij stuurden de grotere led vloeren, weliswaar Mulitleds en geen Showtec, aan met Canvix.
Fijn en mooi programma voor matrixen.
dus...
Nijst001Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2011
Laatste: 29-1-2016
Berichten: 19
13-6-2013 20:04
Nog nooit gedaan, maar andere matrixen zoals pixelbars sunstrips doe ik allemaal met CueluxPro.
Ondertussen al 3 producten van VisualProductions genoemd maar het mooie aan cueluxPro is dat het de mogelijkheden heeft van Canvix en VisualDMX, maar het overzicht en gebruiksgemak van Cuelux. Het is een software voor Al je licht... En een flinke matrix editor ontbreekt er dus ook niet... Er zijn echt leuke effecten uit te halen...
Dansvloeren zou ik dus ook doen met CueluxPro, en de software gaat goed mee met een Avo met Titan software...
Volgens mij is ie nog uitgebreider dan een avo maarja...
Daarbij ligt de prijs ook niet bepaald hoog ;)
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
17-6-2013 16:13

nijst001 schreef:

Nog nooit gedaan, maar andere matrixen zoals pixelbars sunstrips doe ik allemaal met CueluxPro.
Ondertussen al 3 producten van VisualProductions genoemd maar het mooie aan cueluxPro is dat het de mogelijkheden heeft van Canvix en VisualDMX, maar het overzicht en gebruiksgemak van Cuelux. Het is een software voor Al je licht... En een flinke matrix editor ontbreekt er dus ook niet... Er zijn echt leuke effecten uit te halen...
Dansvloeren zou ik dus ook doen met CueluxPro, en de software gaat goed mee met een Avo met Titan software...
Volgens mij is ie nog uitgebreider dan een avo maarja...
Daarbij ligt de prijs ook niet bepaald hoog ;)
CueluxPro is inderdaad een optie. Echter is hiervan nog geen officiële release uit, enkel Beta. Daarnaast zitten er nog een hoop kinderziektes in! Voor puur matrixen is Canvix in mijn ogen toch echt een betere optie, zeker met het oog op gebruiksgemak. CueluxPro gaat dit in de toekomst ook krijgen, maar op het moment toch nog echt niet.
dus...
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
17-6-2013 19:22
Nee, Cuelux Pro heeft echt nog een weg te gaan voordat het werkbaar is. Had het bedacht voor een vaste installatie, maar ben er nu wel achter dat er veel te veel fouten inzitten om het in te kunnen zetten. LEDesign van het forum hier kan erover meepraten. Simpele dingen duren ook (nog?) onnodig lang in Cuelux Pro.
Waar zit de cut op dit apparaat?
Nijst001Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2011
Laatste: 29-1-2016
Berichten: 19
18-6-2013 14:18
Ik weet niet wanneer je hebt gekeken voor de laatste keer maar de laatste 2 versies draai je prima een show op!
De bugs wat er nog in zitten, en zo gek veel zijn het er niet, (en het zijn er echt maar een zeer klein aantal als je gaat vergelijken met Daslight 3), zitten in de functies tijdens het programmeren/instellen van de software. ik heb al een aantal shows gedraaid op de laatste 2 versies en totaal geen last gehad van bugs!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)