Forum > Algemeen Forum

Sponsors

(33 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
23-9-2003 18:53
Dj Alex: Zoals al meer gezegd: wees ff slim en zet je email adres NIET in je berichten. Als je overspoeld wilt worden met spam moet je dat vooral doen. Als je wilt dat mensen je kunnen mailen zet je mailadres dan in je profiel. Dat is alleen zichtbaar voor geregistreerde gebruikers
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
DoublexxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2003
Laatste: 3-2-2013
Berichten: 24
25-9-2003 11:56
onze spponsor is een koerier bij ons in de buurt en zo ben ik er aan gekomen.--> mijn ouders die hebben een cafe en ik zat daar aan de bar met een boek waar die boxen instonden en die koerier die zat daar ook. en hij zegt zo wat moet je hebben. dus ik wees die boxen aan . hij wat kosten die. dus ik noem da bedrag en hij zegt als jij 2 stickers op je discotheek plakt mag je ze bestellen en als je ergens heen moet dan breng ik jullie wel
Double XX blaast leven in uw feest
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
28-9-2003 20:33
Edit Mod: Topic opgeschoond. De mods houden het taalgebruik van Alex wel in de gaten, dus iedereen kan weer gerust ademhalen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ_AlexStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-9-2003
Laatste: 7-10-2003
Berichten: 5
29-9-2003 20:53

Victor schreef:

Edit Mod: Topic opgeschoond. De mods houden het taalgebruik van Alex wel in de gaten, dus iedereen kan weer gerust ademhalen.
Oei oei, ik ben hier nog niet lang en ik heb het bijna zitten!
sorry iedereen voor mijn slecht taalgebruik, maar ik zit dus veel op de chat, enz, en ik ben die chattaal gewoon geworden!
Ik zal proberen op mijn taal te letten, goed?

Bye all
°DJ Alex°
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
29-9-2003 21:19
Dank je wel.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
29-9-2003 23:30
Topic verplaatst naar algemeen. Het "opmerkingen" forum is voor opmerkingen over het forum zelf.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
30-9-2003 09:09
Tom:
ik zou niet in zien wat er mis is met sponsoring. Op een ander forum zag ik verleden jaar een drive-in welke gesponsord werd door Music Shop. Zij hadden een 5-delig meubel, waarbij op 3 stuks daarvan de naam van de drive-in stond, en op de overige twee Music Shop.

Deze drive-in deed veel schoolfeesten, dus veel jong publiek. Voor de Music Shop een stukje naamsbekendheid in die regio. Niet alleen van het meubel, het werd ook meerdere keren omgeroepen. In ruil kreeg de drive-in maandelijks wat cd's, wat stickers, gadgets, en singles tegen inkoopprijs.

Victor:
Bij mijn weten was sponsoring voor een bedrijf altijd erg aantrekkelijk. Het geinvesteerde bedrag mocht namelijk weer afgetrokken worden van de belasting, right? Ik weet het niet zeker (vooral met de nieuwe bezuinigingen), maar wellicht weet jij het?
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
30-9-2003 11:04

Niek Bolscher schreef:

Tom:
ik zou niet in zien wat er mis is met sponsoring.
Zoals ik aangaf is er niets veel mis met sposering, het is een keuze die je maakt.
Ik kies er voor om reclame/verplichtingen vrij te zijn.
Veel cd-shops geven je ook wel korting als je gewoon iedere week bij ze koopt, en gratis geven ze zelden iets. Maar ik gun iedereen een goede deal met een sponser.

Ik zie nog steeds in mijn herinerring veronica (lang geleden) met Rizzla schreeuwen....... sad :( Lijkt me niets. Het is geen radio, het is een feest!
als je voor scholen draait, al dat wat minder zwaar gelden, maar voor verjaardagen en bruiloften zie ik het écht niet zitten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
30-9-2003 20:05

Niek Bolscher schreef:

Victor:
Bij mijn weten was sponsoring voor een bedrijf altijd erg aantrekkelijk. Het geinvesteerde bedrag mocht namelijk weer afgetrokken worden van de belasting, right? Ik weet het niet zeker (vooral met de nieuwe bezuinigingen), maar wellicht weet jij het?
In principe zijn de kosten aftrekbaar (net als andere vormen van reclame), tenzij er geen zakelijk belang is. Bijvoorbeeld de directeur van een schoonmaakbedrijf die veel geld uitgeeft aan de paardensport, waar hij "toevallig" zelf groot liefhebber is, terwijl er alleen een paard met een logootje van z'n bedrijf voor rondrent.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DoublexxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2003
Laatste: 3-2-2013
Berichten: 24
2-10-2003 22:55
da recor staat op 100 uur ik ken die gast woont bij mijn in de buurt en spreek hem regelmatig maar het is echt vermoeiend dat weet ik wel
Double XX blaast leven in uw feest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)