Forum > Licht

Lightprocessor Integrator

(2 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
BootsyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-5-2012
Laatste: 30-8-2012
Berichten: 8
28-5-2012 14:13
Ik heb deze licht tafel in een opslaghok gevonden, en na er een beetje mee gespeeld te hebben ben ik er wel achter dat het zo niet gaat lukken.
Ik heb gegoogled, maar ik kan nergens iets vinden over deze tafel...

Misschien dat hier iemand ervaring ermee heeft, of zelfs een handleiding voor me in wil scannen?

Ik dank jullie alvast hartelijk :)

https://2.bp.blogspot.com/_p0woSEytxVw/S5u7rg3GR7I/AAAAAAAAB70/bTb9hYkM4FI/s400/My+dmx+music+flasher+intelligent+lighting+controlling+units+Processor+Integrator+288+push+buttons.jpg
BamsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-3-2009
Laatste: 2-12-2015
Berichten: 141
29-5-2012 22:35
wow...da's echt een stukje nostalgie! beetje het zwarte schaap in de familie van Pulsar Masterpieces en AVL Enigma's. typische discotheektafel, alleen in nederland nooit echt een succes geworden, vanwege die eerder genoemde 2. ook in engeland, waar ze vandaan komen geen standaard verschijning. Ben er in het wild ooit eentje tegen gekomen in een discotheek in limburg.

geen idee hoe hij werkt overigens. ik zou naar de engelse fora gaan, blue room etc. daar zitten veel oude rotten die alles gezien hebben. lightprocessor/cooper hoef je niet te proberen. bedrijf is overgenomen en veel info is er niet meegekomen. misschien dat je via het Zero88 forum de juiste mensen kunt bereiken.

ik zou hem lekker verkopen aan iemand die met vintage lighting bezig is; ideaal om een slootje goldenscan's, astrospiders, wat neon en een bult parren in stijl aan te sturen :)
BootsyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-5-2012
Laatste: 30-8-2012
Berichten: 8
7-6-2012 21:22
Hey, beetje late reactie. Druk bezig geweest met opruimen (waardoor ik deze ook gevonden heb!)

Ikga wel even rondkijken op andere forums, ik vind hem er toch te vet uitzien om weg te doen zonder er eerst iets uit te krijgen :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)