Lichteffect van het jaar?
(27 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
Marc EbbersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2005 Laatste: 17-1-2023 Berichten: 598 | 4-7-2011 13:32 |
In dit geval sluit ik me aan bij Yoghurt en Stoney3k, waarom zou je geen namen mogen noemen en wel quasi omschrijvingen van een bedrijf? Daarnaast denk ik dat de meeste van ons ook wel weten dat er aardig wat van verkocht zijn en die zullen echt niet per 2 bij wat hobby drive-in showtjes staan. | |
Focus on the customer and the rest will follow. | |
LjmarkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-2-2007 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 103 | 4-7-2011 15:07 |
Fairlight nieuwsbrief schreef: Succes Martin Mac 101Met trots kunnen wij melden dat er binnen 9 maanden na de officiële introductie reeds meer dan 800 (!) Mac 101 units in Nederland verkocht zijn. Met de komst van de nieuwe Mac 101 CT, die vanaf 18 juli beschikbaar is voor demonstraties, verwachten we binnen enkele maanden 1000 units in Nederland in gebruik te hebben. Dit is een absoluut record voor welke Moving Head dan ook en we willen alle huidige en toekomstige gebruikers dan ook van harte bedanken voor hun commitment. | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 4-7-2011 15:38 |
Op een openbaar, door Google hoog geranked en goed geïndexeerd forum je naam verbinden aan letterlijke namen van bedrijven kan gevolgen hebben, zowel positief als negatief. | |
Light Image | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 4-7-2011 16:25 |
JeroenVDV schreef: Op een openbaar, door Google hoog geranked en goed geïndexeerd forum je naam verbinden aan letterlijke namen van bedrijven kan gevolgen hebben, zowel positief als negatief.Als je dan toch vanuit professioneel oogpunt, of vanwege het feit dat je arbeid-gelieerd bent aan deze bedrijven niets kwijt wilt omtrent, namen. Hou het dan volledig in het midden. Onder het motto; Als je geen stront aan de knikker wilt, kan je maar beter niet gaan knikkeren in een veld vol stront. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 4-7-2011 16:53 |
Yoghurt schreef: Onder het motto; Als je geen stront aan de knikker wilt, kan je maar beter niet gaan knikkeren in een veld vol stront."Als je geen stront aan de knikker wilt, kan je maar beter niet gaan knikkeren". Zo niet, dan ben ik toch wel behoorlijk beledigd... Dit forum heeft al héél wat naar z'n kop geslingerd gehad (maar "een veld met stront"... Da's een nieuwe)! | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 4-7-2011 17:04 |
Dré schreef: Yoghurt schreef: Onder het motto; Als je geen stront aan de knikker wilt, kan je maar beter niet gaan knikkeren in een veld vol stront."Als je geen stront aan de knikker wilt, kan je maar beter niet gaan knikkeren". Zo niet, dan ben ik toch wel behoorlijk beledigd... Dit forum heeft al héél wat naar z'n kop geslingerd gehad (maar "een veld met stront"... Da's een nieuwe)! Het forum heeft daar voor de rest niets mee te maken, en daar was het dan ook geen hint naar toe. | |
VonkentrekkertStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-8-2011 Laatste: 5-8-2011 Berichten: 1 | 4-8-2011 00:09 |
Hoe vaker een naam genoemd wordt op internet hoe ''interessanter'' de naam wordt voor zoekmachines als Google. Zolang je het hebt over de uitgebreide inventarisatie van een bedrijf en geen negatieve meningen of klachten deelt met elkaar vind elk bedrijf het allang prima als je hun bedrijfsnaam intypt. Of het nou not done is of niet, Rentall, HVR, EML, AED, Flashlight, Ampco, Purple zullen het niet vervelend vinden dat het naam een keer of 100 in een forum staat beschreven. Doe ze een nog groter plezier om er .nl achter te zetten. Maar goed zullen we het onderwerp weer terug veranderen in het onderwerp? Back to the roots... Ik ben het volkomen eens met de MAC 101 als favoriet van het jaar. Wat betreft de hoge prijs ben ik heel deels eens. Nee het is geen dure spot. Ja het wordt wel een dure set als je er iets moois van wilt maken. De 101 is heel erg simpel. Rood, Groen, Blauw hij kan (super snel) bewegen en maakt maximaal gebruik van alle stroboscoop en intensiteit effecten die led met zich mee brengt. Ik gebruik ze nu al een tijdje in de verhuur en ik heb 1 puntje van kritiek. De kwaliteit van Martin is zeker aanwezig maar ze zijn te erg doorgedraaid in het: ''het spul mag niks wegen'' Als je druk uitoefend op de arm van bijvoorbeeld een MAC 700 of MAC 250 (en hiermee bedoel ik niet opzettelijk maar iedereen herkent de ''rock en roll houding'' wel die mensen ineens aannemen bij het onder tijdsdruk afbreken van een klus) die kunnen dat prima hebben. Maar omdat er zo weinig fout marge zit in de 101 en omdat het armpje nog wel eens wil buigen door een tik of wat dan ook begint ie problemen te geven. Dit soort storingen kan je zelf eigenlijk niet oplossen dus moet het apparaat weer terug naar Fairlight (oho doe ik het weer ). Wat ie kan doet ie fantastisch maar je moet er wel wat bewuster mee om gaan. Ik heb de Sharpy gezien op de frankfurter en de licht opdrengst is verschrikkelijk goed Clay paky heeft zich echt weer van de goede kant laten zien zoals ze dat al eerder deden met Alpha beams. Ik vond het alleen een lelijk ding zeker de chrome uitvoering. Dat ie heel erg snel is, is hartstikke leuk maar ik zag hem wel wat stotteren op lage snelheid. Dat heb ik de 101 niet zien doen! En die is een stuk goedkoper geloof ik. | |
DouweVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 1139 | 4-8-2011 22:31 |
Op het punt Sharpy ben ik het deels met je eens. Ja het is een mooi, compact, snel nieuw spotje maar het blijft Clay Paky. En dat moet genoeg zeggen voor iedereen die ooit in die italiaanse zooi heeft geschroefd. De 101 heeft weinig componenten, snel te repareren/vervangen. | |
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies. |