Forum > Geluid

LAN Audio

(14 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
30-4-2010 19:53
Je bent wel heeel positief. Voor mij persoonlijk een beetje te positief. Weet je zeker, dat je niet toevallig betrokken bent bij LAN audio??? sneaky :V (Een nieuw account, enkel posts in dit topic....)
I am a TimeDriver!
CorneelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-4-2010
Laatste: 24-8-2010
Berichten: 20
30-4-2010 20:33

ideedeluxe schreef:

Je bent wel heeel positief. Voor mij persoonlijk een beetje te positief. Weet je zeker, dat je niet toevallig betrokken bent bij LAN audio??? sneaky :V (Een nieuw account, enkel posts in dit topic....)
Nee hoor, ik zit normaal nooit op een forum, vandaar dat ik niet reageer op andere topics, als ik mijn antwoordt heb kom ik misschien ooit wel weer terug...weinig tijd nl.. wil gewoon info over dit product als ik eenmaal lovend ben over een product, dan uit ik dat misschien een beetje te veel..haha;) zwakt wel weer af...denk ik.
Het zuiden en het noorden van NL is een beetje te ver weg om betrokken te zijn..lol
"luister gewoon naar het product om je zelf te overtuigen van de kwaliteit."
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
30-4-2010 22:08
Ik zie, dat je nu ook je profiel hebt ingevuld, dat was zojuist nog niet het geval;... wink ;)
I am a TimeDriver!
HerbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2010
Laatste: 7-8-2010
Berichten: 8
11-5-2010 11:25
Ik schrik wel van dit bericht (had het trouwens ook bij een andere dealer gehoord). Wij zijn bezig met het evaluaren van sets waaronder MB Audio. Maar als het niet goed gaat met MB wil ik het risico niet lopen dat het merk over een jaar niet meer bestaat.

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met MB Audio en dit willen delen?
We gaan de volgende sets evalueren:
MB-Audio, Fohhn (XT5), dB Technologie DVA en Delta Loudspeakers.
CorneelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-4-2010
Laatste: 24-8-2010
Berichten: 20
11-5-2010 20:08
Ja het is helaas even niet anders, kan je ook kijken naar bv apogee of LAN. MB is volgens mij gebouwd adh van Lan. zoals je weet bestaat dit al 16 jr. Voor welke toepassing ga je het gebruiken? Wil je normale kasten of een line array? Zou dan gewoon diverse dealers bellen en het systeem op loactie laten draaien, indien hier de mogelijkheid voor bestaat..kan je een goede afweging maken.
"luister gewoon naar het product om je zelf te overtuigen van de kwaliteit."

Terug naar forum Reageer (zonder quote)