Forum > Geluid

Het Denon DN-S1000-topic

(382 reacties. Pagina 39 van 39)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-12-2007 16:05

Victor schreef:

Het is natuurlijk niet moeilijk om alles negatief af te doen.
Heeft niets met negatief doen te maken, feit is en blijft dat Denon (ook op hun eigen forums) eerst beweerd dat het onmogelijk is en later toch de functionaliteit toe blijkt te kunnen voegen. Als men daar dan een kritisch vraagteken bij zet is dat ineens negatief?
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
4-12-2007 20:16
Laat ik het dan anders zeggen: wat maakt het uit of een update gepland is of later bedacht? En wat maakt het uit of men eerst zegt dat iets niet mogelijk is? Kennelijk heeft Denon een uitweg gevonden.

Het is gewoon hoe dan ook heel goed nieuws voor de eigenaren van een HD-2500 die een behoorlijk stuk extra functionaliteit gratis en voor niks erbij krijgen. Zo vaak maak je dat niet mee.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
JesperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2005
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 13
6-4-2010 14:00
Ik heb onderstaand bericht in een apart topic gepost. Vervolgens werd mij verteld dat dit niet nodig was omdat het hier zou passen. Dus bij deze nogmaals:

Hallo allemaal,

Naar mijn weten vertoond mijn denon S1000 een vrij ongebruikelijk gebrek. De startknop is namelijk losgekomen uit de speler. De garantie is allang verlopen daarom ben ik op zoek naar een nieuwe knop. Mijn vraag daarom; wie kan mij helpen om aan een nieuwe startknop te komen?

Het zelf open maken en plaatsen is geen probleem!

Alvast bedankt!!

Jesper

Terug naar forum Reageer (zonder quote)