Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 9 van 64)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
21-1-2010 00:27

DjREsound schreef:

check het eens en vertel me wat je in het logo ziet.
Vara (wit uitroepteken in rood kader)
Lachende "e" (gebietst van Heineken dus)
PacMan uiteraard

Ik zou het puntje van Jeroen wel even meenemen. Niet prettig als het zo zou zijn dat je naam + huisstijl uit de grond stampt zonder dit te kunnen registreren.
DjREsoundStandaard Lid
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
21-1-2010 10:13

JeroenVDV schreef:

Ben je je ervan bewust dat er een bedrijf actief is als licht en geluidsverhuurder onder de naam "Re-sound & Light" met al jaren een KVK-inschrijving onder die naam? Kom jouw bedrijf onder "Resound" niet tegen bij de KVK, vandaar.
Daar ben ik me van bewust. Die site is jaren later dan DjREsound.nl gelaunched. Daar was ik eerst niet zo blij mee, maar we zitten niet in elkaars vaarwater, ook niet in de regio. Op zich heb ik geen officieel bedrijf, ik doe het als hobby er bij. Ik werk gewoon (meer dan) fulltime, in de weekenden draai ik er soms als hobby bij. Wellicht dat ik op korte termijn een kvk nummer ga aanvragen, aangezien het steeds drukker wordt. Afgelopen jaren waren de uitgaven eigenlijk meer dan de inkomsten.
DjREsound
DjREsoundStandaard Lid
21-1-2010 10:15

Sylvia schreef:

DjREsound schreef:

check het eens en vertel me wat je in het logo ziet.
Vara (wit uitroepteken in rood kader)
vergezocht, maar ik snap de link. razz :p
DjREsound
RoyStandaard Lid
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
21-1-2010 10:34
Toch niet, was namelijk ook de eerste associatie die ik had met het logo.

Ik moet zeggen dat ik de header (logo) op de site vrij groot vind waardoor de tekst wel erg laag begint. Verder zou ik toch nog een keer naar dit stukje tekst kijken:
Dj REsound Music Productions kan alleen functioneren doordat mensen actief zijn binnen de maatschappij. De verscheidenheid aan mensen maakt elke benadering, maar ook elk feest anders.
Maar dat is MIJN mening...
DjREsoundStandaard Lid
21-1-2010 10:39
Dingen die ik hoor (they all make sense):

-microfoon
-potmeter van mixer (2x)
-lucifer
-Pacman
-mannetje dat het uitschreewt
-uitroepteken
-vara logo ;)
-Sleutelgat
-kaarsje
-dartpijltje in de roos
DjREsound
DjREsoundStandaard Lid
21-1-2010 10:41

Roytje schreef:

Toch niet, was namelijk ook de eerste associatie die ik had met het logo.

Ik moet zeggen dat ik de header (logo) op de site vrij groot vind waardoor de tekst wel erg laag begint. Verder zou ik toch nog een keer naar dit stukje tekst kijken:
Dj REsound Music Productions kan alleen functioneren doordat mensen actief zijn binnen de maatschappij. De verscheidenheid aan mensen maakt elke benadering, maar ook elk feest anders.
Ow, je bent diep de site in gedoken, chapeau! Dit is inderdaad mijn meest vage global talk ever! Ik pas het meteen aan (verschrikkelijk nu ik het weer lees).
DjREsound
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
21-1-2010 11:29

DjREsound schreef:

Daar ben ik me van bewust. Die site is jaren later dan DjREsound.nl gelaunched. Daar was ik eerst niet zo blij mee, maar we zitten niet in elkaars vaarwater, ook niet in de regio. Op zich heb ik geen officieel bedrijf, ik doe het als hobby er bij. Ik werk gewoon (meer dan) fulltime, in de weekenden draai ik er soms als hobby bij.
Je kunt er niet blij mee zijn geweest, maar hij heeft een geregistreerde handelsnaam en jij niet. Als hij al onder die naam werkte (wat dus het geval is) heb je "pech".
Wellicht dat ik op korte termijn een kvk nummer ga aanvragen, aangezien het steeds drukker wordt. Afgelopen jaren waren de uitgaven eigenlijk meer dan de inkomsten.
Dan zul je een handtekening moeten zetten dat je je ervan bewust bent dat er een ander soortgelijk bedrijf is met dezelfde naam en dat er een kans is dat die partij bezwaar aantekent. Zonde als je dan je website/promo/etcetera al compleet hebt.
Light Image
DjREsoundStandaard Lid
21-1-2010 12:10
Ik vind de namen by the way totaal niet op elkaar lijken, maar goed.

Re-sound & Light
DjREsound.nl

Bovendien sta ik al jaren lang geregistreerd als artiest (Dj REsound en Civil Engine) bij Buma-Stemra etc.
DjREsound
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
21-1-2010 12:44
Nee joh, lijken totaal niet op elkaar. Ik begin morgen ook een hamburgertent met de naam MaC-DonAlds.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DjREsoundStandaard Lid
21-1-2010 13:00
Gisteren nog een nieuw drankje op de markt gebracht: BReEzaH!
DjREsound

Terug naar forum Reageer (zonder quote)