Forum > Licht

freestyler hulp

(210 reacties. Pagina 13 van 22)
Moderator(s): Dré
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
14-1-2010 22:24
Ik heb ook nooit gezegt dat iemand GEEN Engels moet kennen hiervoor. Alleen vind ik het in dit geval wel makkelijk om het in het Nederlands te hebben. Ik heb toch het idee dat het voor sommige wel lastig is om iemand voort te helpen ipv. goed onderbouwde topicvervuilende posts te doen. (Al valt deze laatste toevoeging van mij er ook onder in dit geval).

MVG,
Tom van Duuren
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
14-1-2010 22:30
Het onderscheid tussen topicvervuiling en advies kunnen wij gelukkig prima zelf maken.

De strekking is dus: ik wil een NL handleiding - is er niet meer actueel, probeer Engels te leren, daar heb je echt meer aan - niet zo zeuren, ik wil een NL handleiding. Tja, dat slaat bij nader inzien inderdaad helemaal nergens op.
Total tommyStandaard Lid
14-1-2010 22:33
tja...
René EppinkStandaard Lid
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
15-1-2010 00:58

Sylvia schreef:

Het onderscheid tussen topicvervuiling en advies kunnen wij gelukkig prima zelf maken.

De strekking is dus: ik wil een NL handleiding - is er niet meer actueel, probeer Engels te leren, daar heb je echt meer aan - niet zo zeuren, ik wil een NL handleiding. Tja, dat slaat bij nader inzien inderdaad helemaal nergens op.
Dat dikgedrukte kan ik er eerlijk gezegd niet uit opmaken.

@Tom: Er worden hier verschillende meningen gegeven. Meningen die jou in je doel niet direct vooruit helpen zijn niet per definitie topicvervuiling, het zou jou immers ook op andere plannen kunnen brengen. Doet 't dat niet, dan leg je die meningen toch gewoon naast je neer?
EricStandaard Lid
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 31-10-2024
21-1-2010 14:18

total tommy schreef:

Nog een vraag.

ik gebruik ledtrix voor het aansturen van lesparren 16 stuks.

echter bij elke afsluiting van het ledtrix scherm blijven de setupinstellingen niet bewaard. Deze moeten elke keer opnieuw ingevoerd worden.

Weet iemand hier een oplossing voor. (zowel op een XP als windows 7 machine)

MVG,
Tom van Duuren
Heb je wel schrijfrechten op de map waar de settings bewaard worden? Anders gaat het inderdaad mis, heb ik eens gemerkt.
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
Total tommyStandaard Lid
21-1-2010 14:39
Ik heb inmiddels contact gehad met de programma maker. en heeft een fout geconstateerd in de file van ledtrix. Deze al waarschijnlijk in de update verwerkt worden. Mijn versie werkt inmiddels naar behoren.

MVG,
Tom van Duuren
Dj-BpmStandaard Lid
Sinds: 18-9-2006
Laatste: 2-10-2013
28-1-2010 16:59
Wegens aanschaf van wat movingheads en dergelijke maken wij tegenwoordig ook gebruik van freestyler. Ben zeer te spreken over de gebruiksvriendelijkheid en hoe simpel het is om hier movingheads van x aantal kanalen aan te sturen.

Echter! Nu ik bezig ben met het programmeren van bewegingen/kleuren/etc.. etc.. stuit ik op wat problemen. Misschien heeft freestyler niet deze mogelijkheden maar mocht dat wel zo zijn hoor ik het graag.

Het probleem:
Is het mogelijk om de "cue-list buttons" tegelijk te laten afspelen? Als zijnde multi cue? Oftewel wil 1 button voor een bepaalde beweging, een button voor het switchten tussen 2 kleuren en deze tegelijk kunnen afspelen? En eventueel de beweging of kleur d.m.v. van de button te veranderen?

Bedoeling is uiteraard om uiteindelijk enkele pagina's aan te maken met o.a.: bewegingen/kleuren/stroboeffecten/goboeffecten etc..
En door middels van de cue-list buttons deze te mixen.

Daarnaast heb ik nu met multi-cue 2 "programma's gemaakt" en deze onder cue-list buttons opgeslagen. De bewging is hetzelfde enkel de kleuren verschillen, nu ik switch van de ene button naar de andere button krijg ik eerst even een hakkerige beweging van de movingheads waarna hij vervolgens zijn programma weer netjes volgt?

Heb tevens een youtube link gevonden waar zelfde probleem word voorgelegd: Filmpje

Alvast bedankt!
OVmusic drive-in shows
JoepurlingsVIP Lid
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 31-10-2024
28-1-2010 18:54
Je moet sowieso opletten dat je cues dan op transparant staan.
Verder moet ik een knopje induwen op mijn midi controller (zal vast crtl zijn op het toetsenbord) om meerdere cues te kunnen selecteren.
Niet goed, wel hard!
Dj-BpmStandaard Lid
Sinds: 18-9-2006
Laatste: 2-10-2013
28-1-2010 21:50
Klopt, al mijn gemaakte scenes staan op transparant, voor de rest werkt het niet met ctrl. of dergelijke, ben eerlijk gezegd bang dat je niet meer cue-list buttons tegelijk kunt laten afspelen.
OVmusic drive-in shows
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
28-1-2010 23:47
Dat kan wel... Ergens in de setup kun je gewoon aanvinken dat je meerdere sequences tegelijk af kunt spelen.
Waar zit de cut op dit apparaat?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)