Forum > PC related Forum

19" PC

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
4-1-2010 18:20
Nee, een risercard is echt om de complete kaart te verplaatsen. Wat je vaak ziet is dat kaartjes smal zijn, maar wel een brede "bevestigingsstrip" hebben, die kan je dan vervangen voor een kleinere, waardoor je "normale" geluidskaart TOCH in een platte serverbehuizing kan (als je zo'n platte hebt).
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
4-1-2010 19:01
Wat jij bedoelt is PCI Low-Profile. Daar zijn de uitsparingen in de behuizing inderdaad lager/korter, hoe je het noemen wil, dan een standaard uitsparing.

Die kom je inderdaad tegen in bepaalde types 2U kasten en platte desktop kastjes (kaarten kunnen er dan rechtop in ipv 90 graden gedraaid full size).
Bij 1U kasten past dat alsnog niet en is het vrijwel standaard full size gedraaid dmv risercard.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
DJ DelayStandaard Lid
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
4-1-2010 20:12
PCI Low-Profile! Die bedoel ik inderdaad! Ideaal voor kleine serverbehuizingen en van die mediacenter dingen. Bieden vaak een oplossing als het niet past! En nu ik de naam weet kon ik ook een voorbeeld opzoeken, zulke geluidskaartjes krijg je dan. 1u kasten blijven altijd een ramp... Maar ik ben er nu in ieder geval uit welke het waren laugh :D . Dankuwel Cyberdance!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)