Showtec Showdesigner
(146 reacties. Pagina 4 van 15)Moderator(s): Dré
RevhaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-6-2004 Laatste: 29-12-2018 Berichten: 91 | 1-8-2008 15:55 |
Is er ondertussen al iemand met ervaring met een van deze apparaten? Ik ben erg benieuwd hoe goed hij werkt. Specs zien er erg goed uit! | |
SoundsystemStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-8-2008 Laatste: 24-10-2008 Berichten: 1 | 7-8-2008 14:45 |
hallo. heb ook zo,n showtecshowdesigner gekocht bij feedback in apeldoorn. ze konden mij daar geen uitleg geven over dit apperaat,maar wel een klein boekje erbij in het engels. zou u mij daar wat uitleg over willen geven, ik moet dit eigenlijk weten,want ik krijg hem niet naar behoren aan de praat en vooral met het lopen van de het programma,dus zodat ie automatisch achterelkaar de senes afspeelt. kom hier absoluut niet uit en mijn engels is ook nul ,nul. hopelijk kunt u hier wat op uitleggen,ook wil ik daar wel een kleine vergoeding voor geven. als ik het niet voorelkaar krijg voor zaterdag dan breng ik hem weer terug,heb hem gisteren gekocht. astublieft zou jij mij uit de problemen kunnen helpen,alvast bedankt. m.v.g grieto westerhuis.mijn email is westerhuis@tele2.nl | |
LJ DaAnStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2003 Laatste: 16-9-2020 Berichten: 627 | 8-8-2008 00:28 |
*Slaat zichzelf voor z'n kop* Toch maar even reageren. Je gaat een nieuwe lichttafel kopen, en in de winkel kom je er achter dat je er GEEN verstand van hebt. de mensen in de winkel hebben er ook GEEN verstand van. Ik ga toch ookniet naar de garage en zeg "Mwah.. doe maar een leuke auto ofzo". Nee, dan ga je kijken wat je wilt, wat dan bij je past, wat iets kan en wat je budget is. DAN maak je een keuze. Als ik dan in de garage staat en de verkoper zegt 'dit is de allernieuwste Tigra.. ofnee, was het een Vectra?!" Dan zeg ik, laatmaar zitten, ik ga wel naar de buurman die er WEL verstand van heeft. als je problemen hebt met je apparaat ga je naar je dealer of leverancier. PS: ik kan vertellen dat je je handleiding nog eens goed moet nalezen, niet meteen in paniek moet raken en gewoon is wat klooien op die tafel. maar dat doe ik niet. Ik zeg wel: porobeer zelf eens wat en vraag het anders aan de mensen waar je hem gekocht hebt. No offence maar natuurlijk. | |
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer. | |
RevhaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-6-2004 Laatste: 29-12-2018 Berichten: 91 | 8-8-2008 07:45 |
Ik heb deze week mijn showdesigner 512 gekocht en hij werkt uitstekend. Wat wil je precies weten van de showdesigner? welk apparaten hangen eraan? Op welk DMX adres staan deze ingesteld? Heb je een afsluitweerstand gebruikt? | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 8-8-2008 09:29 |
LJ DaAn schreef: *Slaat zichzelf voor z'n kop*Toch maar even reageren. Je gaat een nieuwe lichttafel kopen, en in de winkel kom je er achter dat je er GEEN verstand van hebt. de mensen in de winkel hebben er ook GEEN verstand van. Maar vreemd blijft het. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
JohannuzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-6-2008 Laatste: 27-6-2009 Berichten: 13 | 8-8-2008 17:00 |
tafel niet vergelijken met dure/betere tafels, ma met "budget" tafels zoals als light desk pro 136. is dat een wereld van verschil of? iemand daar ervaring mee? ik zit er aan te twijfelen om ook zoiets aan te schaffen. heb nu 2x movinghead, strobe, par56, rookmachine allemaal dmx. doe nu nog via comp. ma dat is niet echt ideaal vind ik. is dan zo tafel wel interresant? wat ik van reactie begrijp is dat je niet mooi, makelijk een simpel cirkeltje kunt programmeren? gr, Johan | |
RevhaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-6-2004 Laatste: 29-12-2018 Berichten: 91 | 8-8-2008 22:24 |
Je kunt inderdaad niet makkelijk circels maken, maar is dat een probleem? Je hebt 48 chases, 48 scenes en 32 chase groepen. Het mooie is dat alles tegelijk kan werken. Je programmeerd de bewegingen van je scans op 16 chases (die je nooit aanpast) 16 chases voor je ledparren. Dan je kleuren en gobo's zet je op de scenes. (misschien nog een kleur op de chase) Ook je andere effecten kun je op de scenes zetten (strobo, moonflowers, blinders enz.) De overige 16 chases gebruik ik voor zaal afhankelijke programma's (hier ook meteen het grote nadeel aan deze tafel: Je kunt je programma's niet op een stickje zetten ofzo, anders was hij voor mij helemaal perfect) Kortom voor het geld vind ik het een fantastische tafel die erg gemakkelijk werkt!!! | |
JohannuzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-6-2008 Laatste: 27-6-2009 Berichten: 13 | 9-8-2008 11:34 |
revha schreef: Je kunt inderdaad niet makkelijk circels maken, maar is dat een probleem?heb 1x met een martin freekie gewerkt, en daar kan het wel. ma die is niet echt geschikt voor parren lijkt mij. de showdesigner toch wel? ik heb nog geen ledparren maar de gewone paren, met dimmer. | |
RevhaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-6-2004 Laatste: 29-12-2018 Berichten: 91 | 9-8-2008 16:31 |
Ook voor gewone parren is hij ideaal. Genoeg kanalen. en drie master dimmers (3 groepen parren) | |
JohannuzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-6-2008 Laatste: 27-6-2009 Berichten: 13 | 10-8-2008 18:18 |
Dan ga ik mij eens verdiepen in deze tafel... ben erg benieuwd! is er al een ned.handleiding er van of? ga zowiezo de engelse ff bestuderen... vordert dat ook nog:P | |