Subwoofer trillingen effect op de pc?
(31 reacties. Pagina 4 van 4)Moderator(s): Dré
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 13474 | 4-6-2008 12:59 |
davidkamphuis schreef: Ik heb de test net even uitgeprobeerd op mijn kamer, en ben erachter gekomen dat de trillingen van de sub hoger zijn, als de tafel waarop mijn apperatuur zou kunen staan.Dre, je zei dat een goede sub niet meer trillingen zou moeten weergeven, dan de tafel die er naast staat. Toch trilt de baskast harder, zal dan toch wel komen doordat het er een van dap is (budget?!) ?? | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
DavidkamphuisStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2007 Laatste: 26-2-2023 Berichten: 186 | 4-6-2008 16:16 |
Dré schreef: davidkamphuis schreef: Ik heb de test net even uitgeprobeerd op mijn kamer, en ben erachter gekomen dat de trillingen van de sub hoger zijn, als de tafel waarop mijn apperatuur zou kunen staan.Dre, je zei dat een goede sub niet meer trillingen zou moeten weergeven, dan de tafel die er naast staat. Toch trilt de baskast harder, zal dan toch wel komen doordat het er een van dap is (budget?!) ?? Groeten, David Kamphuis | |