Hoe worden de elektriciteitssnoeren vastgemaakt in bijv. een movinghead of astrodisco?
(12 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
DouweVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 1139 | 11-1-2008 21:10 |
Ik koop zelf al 4 jaar bij de Technische Unie (TU). Als jij het bestelnummer correct heb krijg je bijna alles wat je wilt. | |
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies. | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 11-1-2008 21:10 |
Victor schreef: Heeft iemand ervaring meet een goede leverancier voor sleepcontacten, koolborstels, houders en andere onderdelen?Mijn helicopters hadden zelfgedraaide bussen, met daaromheen koperen ringen.(ringen in allerlei soorten en maten zijn overal te vinden.) Koolborstel setje vind je in de "autodynamo" branche. (2 koolborstels in een houder, en die zijn volop te koop.) Mijn types hadden een spanningsregelaar, maar dat is een kwestie van afzagen. Douwe schreef: Ik koop zelf al 4 jaar bij de Technische Unie (TU).Als jij het bestelnummer correct heb krijg je bijna alles wat je wilt. Kan mij niet zo 123 herinneren dat die onderdelen in de TU boeken staan. In princiepe zijn er wel diverse onderdelen te koop, die zijn echter veelal "onderdeel" van.... Ik zal, als ik tijd heb eens neuzen op de cd rom. Martin. | |
kvm entertainment | |
MadhenkieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-1-2008 Laatste: 18-8-2012 Berichten: 8 | 18-3-2008 23:20 |
Hallo, Heeft iemand van jullie toevallig nog een lens liggen voor een Astrodisco. Ik mis er nog ééntje. Gr. HD te H | |
I'm not Mad, I'm Henkie..... Madhenkie |