Forum > Webshop

Verzending naar België

(44 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Skyline643Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-5-2006
Laatste: 21-8-2009
Berichten: 55
20-2-2008 14:00
Mail is verstuurd, colortube ondertussen aangekomen, maar de lamp is wel in stukken. New-Line zet er nog speciaal 'breekbaar' op, maar blijkbaar kunnen ze bij TNT ook al niet lezen... angry
Verdorie, eerst te laat, en dan is het nog stuk ook.
Stimpy88Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 26-7-2008
Laatste: 29-7-2008
Berichten: 2
26-7-2008 19:59
Hallo,

Ik heb donderdag 24 juli omstreeks 16u een mail van Newline ontvangen waarin instond dat men bestelling verzonden was (naar België). Nu, is het normaal dat deze nog niet is afgeleverd? En is het normaal dat ik mijn pakje niet kan traceren via de link en de code die meegestuurd was? Ik wou hier gewoon even informeren:)

Met vriendelijke groet,

Tim
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
26-7-2008 20:26
De internationale track & trace van TNT geeft niet altijd direct alle gegevens weer.
Aflevering in België duurt gemiddeld iets langer dan binnen Nederland (wel veelal binnen 1-2 werkdagen).

Soms treedt er vertraging op binnen het TNT netwerk bij niet-machinegeschikte zendingen (groot en/of zwaar). Hangt er dus ook vanaf wat je hebt besteld.

Wacht het even af tot begin volgende week.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-11-2024
Berichten: 9490
26-7-2008 21:16
en wat dacht je van vakantie tijd, vkanatiekrachten, en onderbezetting op knopen en transport....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Stimpy88Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 26-7-2008
Laatste: 29-7-2008
Berichten: 2
26-7-2008 21:19
Oke, hartelijk dank voor jullie antwoord=)

Ja ik weet niet zo goed hoe TNT juist werkt, daarmee dacht ik om hier eens te informeren:)

Mvg

Terug naar forum Reageer (zonder quote)