8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2
(56 reacties. Pagina 6 van 6)Moderator(s): Dré
Decibel Drive-inStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-6-2007 Laatste: 23-9-2010 Berichten: 175 | 19-2-2008 17:06 |
Het lijkt er op dat het kleurenwiel niet goed afgesteld staat, en dus net met de rand binnen het bereik van de lichtbundel komt die van de gobo afkomt (of het kleurenwiel kapt een stukje van de bundel af die eigenlijk door de gobo heen moest komen, ik weet niet hoe het apparaat in elkaar zit). Opnieuw afstellen van het kleurenwiel dan maar? | |
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth. | |
BoscheboyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2007 Laatste: 20-10-2009 Berichten: 17 | 19-2-2008 18:28 |
sorry maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet , ben ook al de handleiding kwijt van de mh en als ik die van de site wil halen krijg ik een melding: pdf bestand beschadigd. Morgenmiddag gewoon eventjes naar me dealer voordat ik iets mol, maar ik blijf het toch maar raar vinden. Edit: Zal dat morgen aangeven dat het volgens jullie misschien iets van het kleurenwiel/gobo is. Of anders idd de lamp die niet goed staat afgesteld. Kan sowieso geen kwaad om te laten reinigen want dat lijkt me toch de oorzaak dat mijn mh minder fel of in ieder geval minder wit lijkt te zijn dan de mh van marktplaats. | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 19-2-2008 19:12 |
boscheboy schreef: Kan sowieso geen kwaad om te laten reinigen want dat lijkt me toch de oorzaak dat mijn mh minder fel of in ieder geval minder wit lijkt te zijn dan de mh van marktplaats.Dat er kleurverschil is onderling zou te maken kunnen hebben met het aantal branduren van de lamp. (waarschijnlijk wel af te lezen op de unit) Martin. | |
kvm entertainment | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 20-2-2008 10:22 |
Sowieso wellicht de nieuwe heads ook even een service beurt geven. Althans, alles wat ik tweedehands aanschaf wordt toch altijd grondig gecontroleerd/ geserviced (en da's maar goed ook in sommige gevallen...). Bijkomend voordeel is dat ze gelijktijdig hun "laatste servicebeurt" hebben gehad. | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
BoscheboyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2007 Laatste: 20-10-2009 Berichten: 17 | 20-2-2008 19:23 |
Vanmiddag dus de mh weggebracht, zal mij benieuwen wat de oorzaak is. Edit: topic kan wat mij betreft dicht, zal het ook verder niet meer onnodig kicken. Iedereen bedankt voor t advies | |
EriswaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-8-2006 Laatste: 21-4-2016 Berichten: 366 | 21-2-2008 11:53 |
Misschien wel leuk om even te melden wat het nou uiteindelijk was??? | |
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken. | |
BoscheboyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2007 Laatste: 20-10-2009 Berichten: 17 | 21-2-2008 14:58 |
Oke zal ik doen zodra ik meer weet Edit: ik vroeg me nog wel een aantal dingetjes af, alleen ik weet niet of ik daar beter een nieuw topic voor kan maken of dat ik er hier verder mee ga. Ik heb namelijk al gezocht naar topics over kleurenfilters, nu weet ik dat die van Lee goede zijn. Ik heb dan ook al een waaiertje meegekregen. Ik wil nu dus met mijn 3 movingheads kleurencombinaties maken: rood, geel, paars, rood>wit, geel>licht blauw, geel>paars. En nu vraag ik me af of het verstandig is om met de parren dezelfde kleuren te gebruiken of juist een beetje het tegenovergestelde daarvan. Zelf zit ik te denken aan de kleuren rood, paars, lichtblauw, en oranje of geel, in ieder geval geen groen. Wat lijkt jullie het beste? | |