Forum > Licht

Martin onderdelen

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
18-1-2008 00:38

power schreef:

en de meeste andere zeggen dan breng je hem maar langs repareren wij hem wel, wat natuurlijk nergens over gaat want niet iedereen heeft 2 linkerhanden
Zoals ik al zei, bij velen zijn onderdelen een service artikel. m.a.w. daar word geen donder aan verdiend. Logisch dat men de unit dan wil repareren. Uiteindelijk gaat het toch ergens over.
maar ga je nu niet druk maken over of ik wel of niet met fairlight heb gebelt blijf dan gewoon weg
Ach, als je mijn "raad" niet wenst dan lees je het toch gewoon niet.
(het zijn per slot van rekening gelukkig niet mijn scans die gerepareerd moeten worden.) Waar maak ik mij eigenlijk druk om.
EDIT: ps fairlight meld geen dichtsbijzijnde dealer, ze stoppen nadat ze merken dat je geen rentall bent

Wat een onzin shut up :X

Martin.
kvm entertainment
DriveinteamStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
Berichten: 281
18-1-2008 00:44
Nou neem maar van mij aan dat als je gewoon even naar fairlight belt dat ze je dan heus wel vertellen wie de dealer in de buurt is, En als ze snappen waar het over gaat geven ze je zelfs het sparepart nummer. En hoef je dus alleen maar naar de dealer te gaan en te vragen of dat ze dat onderdeel voor je bestellen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 13459
18-1-2008 09:54

power schreef:

De meeste verekken het omdat de spots niet bij hun zijn gekocht..
En daar is een reden voor. Zo ben ik voor Rademakers (forumlid) al een maand of 2 bezig met een glaasje voor een Martin Raptor. Het gaat hier om een product van ca. 34euro ex BTW (belachelijk bedrag voor een stukje dichro glas) met een marge van maar liefst 0% (letterlijk). De door mij gespendeerde tijd aan dit geheel is ondertussen al bijna 2 uren. Tja... Logisch dat je dan alleen nog maar dit soort support levert op producten die bij je zijn aangeschaft (als verkoper zijnde). Ik vind het zelfs een beetje vreemd dat sommigen daar het begrip niet voor op kunnen brengen. Ik krijg ca. 100 van dit soort aanvragen per week, velen van mensen die totaal niet bij me als klant zijn ingeschreven. Als ik die allemaal zou behandelen zou ik waarschijnlijk nu al niet meer bestaan.

Overigens is een van de mooiste reacties die ik dan soms van mensen terug krijg iets in de trant van "Ooh, ik was net van plan een paar duizend euro bij je uit te geven... dat ga ik nu niet doen natuurlijk".

Tuurlijk...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-5-2004
Laatste: 23-9-2008
Berichten: 17
18-1-2008 18:15
Hahaaa Dré ja die paar duizend euro, dat verhaal heb ik al eens gehoord maar zo ben ik niet wil je me die onderdelen bestellen dan bestel je ze en zo niet dan niet zo ook bij fairlight en inderdaad als ik het vraag zal die misschien wel een dichtsbijzijnde dealer kunnen noemen, maar als je eerst terugmailt van ja je kan de onderdelen bij ons bestellen geen enkel probleem alleen moet ik wel even een firma naam hebben waar ik het heen kan sturen, ik een firma genoemd, en ze verekken het gewoon omdat die firma nog niet in hun archive stond, opzich begrijpelijk anders moeten ze een account aanmaken administratiekosten etc.etc. maar ga dan niet eerst zeggen dat het geen enkel probleem is, maar uiteindelijk gaat feedback eindhoven kijken of ze mij de onderdelen kunnen leveren :)

Hoop het !
1...2...3...4.... gewoooon negerenn....
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
18-1-2008 19:49

power schreef:

maar uiteindelijk gaat ******* kijken of ze mij de onderdelen kunnen leveren :)

Hoop het !
Reken wel op een flinke levertijd. Uiteindelijk krijg je het er vaak wel gedaan, maar snel is anders.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
PowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-5-2004
Laatste: 23-9-2008
Berichten: 17
19-1-2008 13:24
Oke dan, ja we zullen het zien :-) firma die tenminste niet moeilijk doet of je nu 4 of 100 MH`s in bezit hebt ;-) maar ze zouden het proberen dus is nog niks zeker ;-)
1...2...3...4.... gewoooon negerenn....
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
19-1-2008 15:30
Als je fairlight mailt heb je met een dag antwoord en zullen ze een dealer in de buurt noemen...! En die moet jou gewoon helpen natuurlijk. En anders meld je dat even bij Fairlight.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)