Forum > Geluid

Ev Eliminator / Behringer 4 sub-2top

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
4-2-2007 22:45
Hallo,

Toch maar jullie advies opgevolgd, heb een setje SA M44's (of althans een voorloper ervan).

De SA's die ik nu heb zijn uit de periode dat SA in financiële problemen zat, de kasten zijn toen geleverd aan een studio in Hoorn.

De studiobaas heeft ze weer verkocht aan verkoper waar ik ze van gekocht heb.

Onlangs zijn de ribbon's en de 1203's gereconed door SA.

Uitgerust met SA 8526 mid hoog ribbon tweeter en SA 1203 woofer.

Klinken echt héél netjes.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
PascalStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 21-5-2013
Berichten: 468
4-10-2007 05:09
Ik heb ff voor de gein een set EV Eliminator I 115 aangeschaft en ben erg tevreden.
Moet wel zeggen dat ik deze niet heel laag laat spelen en er een sub onder plaats.
Vindt voor het geld geen slechte koop, gaat als de brandweer en ga binnen kort weer 2 extra bij kopen leuk voor de verhuur wink ;) .
Zijn er meer die ervaringen hebben met deze 'budget' serie van EV?

Gr.Pascal
..Je Ducktape brood voeren...
G_DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2006
Laatste: 8-9-2011
Berichten: 8
4-10-2007 13:11
Ik heb veel werkervaring met EV Eliminator II(double) in combinatie met de Eliminator KW sub. Opzich klinkt deze set leuk voor drive-in, maar voor live zou ik hem toch afraden. Daarnaast zijn er gewoon de bekende problemen met de 15" woofers die zonder extreem gebruik gewoon niet meer goed hun werk doen. Bij ons zat er gewoon een raar bijgeluid wat eruit kwam. Kast is 3x weg geweest voordat het probleem was opgelost.

Maar voor de rest is het gewoon een set die aardig klinkt, een nette prijs heeft en toch zijn waarde behoudt.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)