Forum > Geluid

Toppers in concert - Geluid ZEER slecht

(44 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Joost MarisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2006
Laatste: 7-3-2008
Berichten: 23
27-7-2007 18:47
kaartje 2e ring koste 27.50 euro. maar moet je maar net geluk hebben of je goed geluid hebt shut up :X
je moet niet dronken dat ik denken ben
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
27-7-2007 19:54

SebasVD schreef:

Licht zag er ook prima uit, vooral die 'strobo-ring' door het hele stadion vond ik mooi. Rent-all heeft dus ook goeie zaken gedaan.
Op het nippertje ;-)

De avond voor het eerste concert was ik net van plan om de vrachtwagen te pakken en naar huis te sjeezen na 18uur ArenA..
Op dat moment waren ze het hele lichtplan aan het testen. Plotseling hoorde we een paar hele harde klappen.. We keken om en zagen een paar van die hele grote lichtdingen (ik heb geen verstand van licht en zou dus ook echt niet weten hoe het heet) naar beneden komen.
In de gracht hadden ze een paar van die mega lampen opgesteld die af en toe uitrijkte naar een hoog punt en dan de hele arena blindeerde van licht. Twee (of drie weet het niet zeker meer) van die lampen vielen dus bij de test de avond voor het eerste concert om. Het leken wel lucifer houtjes die afbraken. De schade was enorm. En de chaos ook. Ik heb nog nooit zoveel mensen tegelijk naar één punt zien rennen om alle stroom eraf te halen voordat de hele boel door brandde en in de fik vloog.
Blijkbaar hebben ze dus alles wel gered want toen ik naar Toppers toe was, deed alles het zoals gepland.
Joost MarisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2006
Laatste: 7-3-2008
Berichten: 23
27-7-2007 21:10
Klopt dat heb ik ook gehoord. ze hadden 6 martin big lights in de arena staan. die op verschillende hoogte's te bewegen waren. kabels zijn toen verstrikt geraakt. En toen ze omhoog gingen vielen ze om omdat de kabels strak stonden. Heel lullig,maar alles deed het op de concerten. zo zie je de kwaliteiten van martin maar weer wink ;)
je moet niet dronken dat ik denken ben
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
28-7-2007 13:43

Joost Maris schreef:

Klopt dat heb ik ook gehoord. ze hadden 6 martin big lights in de arena staan. die op verschillende hoogte's te bewegen waren. kabels zijn toen verstrikt geraakt. En toen ze omhoog gingen vielen ze om omdat de kabels strak stonden. Heel lullig,maar alles deed het op de concerten. zo zie je de kwaliteiten van martin maar weer wink ;)
Nou.. ze hebben we andere martins moeten halen volgens mij hoor!

Die dingen zaten helemaal in elkaar!
Joost MarisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2006
Laatste: 7-3-2008
Berichten: 23
30-7-2007 01:32
Kan ook dan heb ik het verkeerd begrepen shut up :X Maar het is niet helemaal verlopen zoals het hoorde razz :p
je moet niet dronken dat ik denken ben

Terug naar forum Reageer (zonder quote)