Forum > Algemeen Forum

Forum Meeting deel 2

(128 reacties. Pagina 10 van 13)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-6-2007 13:38

pietje schreef:

Jeroen moet niet zeiken, die lag gister om 4 uur al in z'n bed. Joost en ik moesten nog terug naar Maarssen en Kortenhoef rijden sneaky :V
Kwart over vier. Ennuh, niet zeuren he? Had nog wel wat uurtjes later kunnen worden voor jullie als ik m'n bed in was gedoken ipv naar Ede komen laugh :D

Ben nog wel ff in Utrecht begin van de avond.
Light Image
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
10-6-2007 18:38
Net als vorige keer een kleine "live" update. Na de hele middag gezellig in de zon op het Neude gezeten te hebben zitten we nu in de stairway met 9 man op het eten te wachten en het ziet er naar uit dat we hier nog wel ff zitten.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-6-2007 18:58

Fossalta schreef:

Net als vorige keer een kleine "live" update. Na de hele middag gezellig in de zon op het Neude gezeten te hebben zitten we nu in de stairway met 9 man op het eten te wachten en het ziet er naar uit dat we hier nog wel ff zitten.
Ben er ergens tussen half 8 en 8 uur zometeen.
Light Image
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
10-6-2007 20:09
Helaas pas net thuis. Doe jullie best met het bonbedrag, en eet smakelijk laugh :D
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
Dj-tqStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 21-12-2012
Berichten: 78
10-6-2007 22:49
Na een heel gezellig uurtje op het Neude te hebben gezeten, kwam ik erachter dat mijn trein om 17:35 ging. Helaas was het 17:30 toen ik hierachter kwam. Enfin ik zei tegen de rest(lees: de andere 9 die op de meeting waren!!)dat ik de trein van 18:05 zou nemen. Wij weer lekker verder bieren en lullen, todat ik op het horloge van Groovelover zag dat het 18:00 was! Ik denk chips.....Ik aan Phillip (Jansen) Gevraagd hoe lang het erover zou duren om bij het Station te komen. Hij zei: lopend 10 min. maar ik ga niet rennen. Geeft niets, ik ga wel alleen. zei ik. Kom ik 5 min. later op het perron aangelopen, zie ik in de verte een geel gevaarte wegrijden met 2 rode lampen, en op dat moment leek het alsof dat gele gevaarte even grijnsde (ik had pas 4 bier op, geloof ik!?!) Nou, das ,mooi balen, kon ik mooi een halfuur gaan wachten! Dus ik Phillip maar een belletje geven, dat ik mijn trein gemist had. Naja....volgende keer blijf ik mee eten, en anders moet pietje even langs komen wink ;) je weet wel(hint = floor sneaky :V ) Enfin kom ik om 19:10 aan op station baarn, wil ik richting huis gaan lopen, komt me pa langsgereden. Toeval bestaat niet!! Ik heb al zin in de komende meeting, en dan moeten er zeker meer mensen komen!

P.S. Toen ik wegging zaten we op 44 amsterdammertjes, hoeveel zijn het er uiteindelijk geworden??
ADD SUV
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
10-6-2007 23:01
Zo, net weer thuis. Was zeer geslaagd en over een tijdje zeker voor herhaling vatbaar.
Wie waren er uiteindelijk?

Leon (Fossalta)
Sebastiaan (SebasVD)
Martijn (Martijn)
Stefan (Pietje)
Danny (DannyK78)
Philip (Philip Jansen)
Thomas (Dj Pacific)
Thomas (Dj TQ)
Jeroen (JeroenVDV)
Jan (vanniekerk)
Niels (Groovelover)

Morgen zal ik de foto's even online gooien. Dan zien de thuisblijvers hoe gezellig het was.
Ennuh......die 53 Amsterdammertjes hebben we met gemak gehaald. Denk dat we uiteindelijk rond de 70/75 zijn uitgekomen.
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
DannyK78Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
Berichten: 303
10-6-2007 23:59
Ook weer thuis (al anderhalf uur), was een leuke dag. Tjee zeg, wat heeft die SebasVD snelle handjes als er eten op tafel komt!!

De Amsterdammers waren net overtroffen toen ik wegging, maar de 25 cola's van de vorige keer hebben we denk ik niet gehaald, ondanks dat er op het laatst steeds meer aan de cola gingen.

Er werd door 1 bepaald lid flink gezinspeeld op een nominatie voor een viplidmaatschap, maar ik vrees toch dat dit lid meer moeite (lees: bier betalen) moet doen dan vanmiddag. SebasVD leek in elk geval nog niet van plan hem te nomineren laugh :D.

Ik vond het in elk geval leuk om eens wat gezichten te hebben leren kennen achter de nicknames en hoe iedereen op een compleet verschillende manier bezig is met licht en geluid. Oh ja en ik ben benieuwd of die ene foto nog online komt hier.

Als ik de volgende keer weer kan, dan ben ik zeker van de partij. Misschien is het dan wel leuk om het te laten samenvallen met wat buitenoptredens in een stad. Achteraf was het met die podia misschien leuker geweest om gisteren te gaan.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
Vincent_ikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-2-2007
Laatste: 15-3-2011
Berichten: 26
11-6-2007 00:58
volgende keer rijd ik met niels en stefan met plezier mee!!(hoopt dat het niet op een zondag is)
en zal er ook van deze kant een aantal biertjes genuttigd worden!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
11-6-2007 01:01
Was gezellig, werd uit het Neutje weggebeld voor een cocktailparty van cast & medewerkers van The Wiz, kon ik geen nee tegen zeggen.

Ennuh, wat betreft die vrouwen... laugh :D
Light Image
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
11-6-2007 01:24
Zo, ook net weer thuis. Was erg gezellig, eten was goed, en ook daarna nog uitgebreid op het terras voor het Neutje gezeten. Bonbedrag voor het eten in de Stairway kwam met het drinken erbij op 155 nogwat. Vorige keer was het ergens rond de 322 euro met 15 man een hele middag en avond. Makkelijk verbroken dus. razz :p
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)