Tool voor het inrichten van zalen
(25 reacties. Pagina 2 van 3)Moderator(s): Dré
SoundExperienceStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2005 Laatste: 7-4-2015 Berichten: 334 | 4-4-2007 12:17 |
Die demo versie had ik ookal gevonden. Alleen jammer dat je je resultaat niet op kan slaan. En dat het bouwen niet echt gebruiksvriendelijk is. | |
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet." | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 4-4-2007 13:48 |
SoundExperience schreef: Die demo versie had ik ookal gevonden. Alleen jammer dat je je resultaat niet op kan slaan. En dat het bouwen niet echt gebruiksvriendelijk is.Wat betreft gebruiksvriendelijkheid; WYSIWYG is ontzettend snel, makkelijk en gebruikersvriendelijk voor het ontwerpen van licht/zaal-plannen. Als je vandaag voor het eerst voor een CAD-programma zit kan het misschien wat lastig zijn. Dan zou ik OF nog even hard oefenen (documentatie genoeg beschikbaar), OF toch pen en papier erbij pakken. | |
Light Image | |
SoundExperienceStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2005 Laatste: 7-4-2015 Berichten: 334 | 4-4-2007 14:05 |
JeroenVDV schreef: SoundExperience schreef: Die demo versie had ik ookal gevonden. Alleen jammer dat je je resultaat niet op kan slaan. En dat het bouwen niet echt gebruiksvriendelijk is.Wat betreft gebruiksvriendelijkheid; WYSIWYG is ontzettend snel, makkelijk en gebruikersvriendelijk voor het ontwerpen van licht/zaal-plannen. Als je vandaag voor het eerst voor een CAD-programma zit kan het misschien wat lastig zijn. Dan zou ik OF nog even hard oefenen (documentatie genoeg beschikbaar), OF toch pen en papier erbij pakken. Heb ooit eens 2jr les gehad in CAD tekenen maar daar is niet veel meer van bijven hangen . | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 4-4-2007 15:00 |
SoundExperience schreef: Als ik over een demo/trial versie spreek dan vind ik dat ze nog een voorbeeld aan Adobe kunnen nemen. Daar mag je de producten 30 dagen proberen met alle functies erop en eraan. | |
Light Image | |
RhandorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-1-2005 Laatste: 30-11-2021 Berichten: 89 | 5-4-2007 00:11 |
Ik denk dat Pytha meer is wat je zoekt. Pytha is een pakket dat juist speciaal voor het inrichten van ruimtes ontwikkeld is. (Kijk even bij de filmpjes in de gallery) | |
Kennis is nog geen wijsheid | |
RhandorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-1-2005 Laatste: 30-11-2021 Berichten: 89 | 5-4-2007 00:22 |
JeroenVDV schreef: En inmiddels zwerven van Adobe-pakketten massa's illegale versies en cracks op internet rond, en van WYSIWYG kom je amper iets tegen in de donkere kanalen... I rest my case.. | |
Kennis is nog geen wijsheid | |
SoundExperienceStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2005 Laatste: 7-4-2015 Berichten: 334 | 5-4-2007 11:10 |
Rhandor schreef: Ik denk dat Pytha meer is wat je zoekt.Pytha is een pakket dat juist speciaal voor het inrichten van ruimtes ontwikkeld is. (Kijk even bij de filmpjes in de gallery) | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 5-4-2007 17:54 |
Rhandor schreef: JeroenVDV schreef: En inmiddels zwerven van Adobe-pakketten massa's illegale versies en cracks op internet rond, en van WYSIWYG kom je amper iets tegen in de donkere kanalen... I rest my case..Maarten | |
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten) | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 5-4-2007 21:33 |
Lijkt me meer te maken hebben met de zeer kleine bekendheid en aantal potentiele gebruikers ten opzichte van bv Photoshop (als we het toch over Adobe hebben). Verder is dit ook echt iets voor serieuze bedrijven (met een kleine drive-in heb je er vrij weinig aan), en die hebben wat betreft legale/illegale software een andere mentaliteit als de gemiddelde Photoshoppende student. Op het moment dat de software populairder wordt, is het ook makkelijker om aan cracks e.d. te komen. | |
Maar dat is MIJN mening... | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 6-4-2007 11:13 |
Adobe is misschien niet helemaal een goed voorbeeld. Maar je merkt dat van andere ook minder populaire pakketten veel eerder illegale versies verschijnen dan van WYSIWYG. En dat komt voornamelijk door de manier waarop Cast demo-versies verspreidt. On-topic maar weer? Maarten | |
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten) |