Forum > PC related Forum

welke programma's worden gebruikt door professionele producers om mix cd's in elkaar te steken?

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DjberjoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2004
Laatste: 26-10-2009
Berichten: 301
6-6-2006 17:42

DJ Tim schreef:

De Behringer BCF icm de BCR is zeker een leuke combinatie. Genoeg controle. Gemotoriseerde faders zijn voor mij niet echt nodig. Ik bestuur ze het liefst gewoon zelf in Ableton. Voor produceren kan het echter handig zijn. Dan zet hij dankzij de faders meteen instellingen goed die je gemaakt hebt. Ik heb de UC-33e in handen gehad maar vind hem erg klein, pielerig en een beetje brakke kwaliteit. De Behringers zijn groter en de combo neemt een hoop meer ruimte in beslag maar heb je een stuk meer aan. Als je voor de Behringer combo gaat is een trigger finger niet meer nodig. Zou ik sowieso niet kopen. Die knopjes zijn leuk om te triggeren, maar dat kan ik ook met sneltoetsen op mijn toetsenbord.
Alvast bedankt voor je reactie.

Ik wil de trigger finger kopen omdat je daar gratis software bij krijgt.
Een trigger finger kost 220 euro ongeveer update je de lite 4 versie naar lite 5 en dan betaal je een 200 a 250 euro voor upgrate naar full.

Dan kan ik toch beter een trigger finger kopen en dan updaten inplaats van alleen software?

Ik kan de trigger finger toch ook gebruiken voor melodietjes in te spelen(net zo iets als op een synhtsyser(toesten)?

IK denk dat ik voor de behringer combo ga omdat ik daar gewoon meer mee kan en er mooier uitziet.

Kan ik met een Korg electribe S mk2 zelf melodietjes maken?ashamed :$

Alvast bedankt,

Bjorn Berkvens
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
7-6-2006 08:24
Als het toetsen heeft en het is midi, waarom niet? Je bedoelt het inspelen van melodielijnen? Op zich is de triggerfinger dan een logische keuze, wel slim van je ;-)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
GaneshjaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2005
Laatste: 10-12-2006
Berichten: 4
10-12-2006 13:42
Hoi, heb een lange tijd niet ingelogd en wou jullie alsnog bedanken voor de info

Ganesha happy :)
schijnbaar zijn er meerdere online winkels met een goede reputatie die bst verkopen..alleen een stuk duurder dan de 279,- voor d

Terug naar forum Reageer (zonder quote)